Anunturi
Administratie Arad Arad Persoane Disponibil imediat Tip job: Full timeCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 3 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
10
Cautam urgent barbati si femei minim 19 ani( cu sau fara experienta) pentru postul de operator Call Center, relatii clienti si secretare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri sau de la 9-16( 7 ore) luni-vineri. Experienta in domeniul este un avantaj dar nu obligatoriu..Salariu fix plus bonusuri de performanta acordate saptamanal. Detalii: numai intre orele 9-17 luni-vineri
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
88
Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, minim 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu, se poate si fara diploma de bacalaureat. Program de lucru fix 8 ore( 9-17).sambata-duminica liber..Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri:
-
Promovat
10
Cautam urgent barbati si femei minim 19 ani( cu sau fara experienta) pentru postul de operator Call Center, relatii clienti si secretare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri sau de la 9-16( 7 ore) luni-vineri. Experienta in domeniul este un avantaj dar nu obligatoriu..Salariu fix plus bonusuri de performanta acordate saptamanal. Detalii: numai intre orele 9-17 luni-vineri
-
4
Descriere/Cerințe: - absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic constituie avantaj; - experiență minim 1 an în domeniul juridic constituie avantaj; - persoana serioasa, responsabila, atenta la detalii si dornica de o cariera in domeniul colectarii creantelor. - cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel); - gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor; - persoană organizată și atentă la detalii; - responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită; - preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei. - entuziasm, creativitate, integritate morala. Responsabilități: - gestionarea dosarelor de la inregistrare si pana la inchiderea acestora; - intocmirea tuturor actelor si gestionarea corespondentei electronice; - lucrul cu colaboratorii Biroului. - instrumentarea dosarelor, cu respectarea termenelor si conditiilor prevazute de lege; - furnizarea de informatii catre parti, cu privire la dosarele instrumentate, telefonic sau la sediul Biroului; - urmarirea tuturor modificarilor legislative in materie; Prin aplicarea/ trimiterea CV-ului vă exprimați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal; Timpul de păstrare a CV-ului este de 6 luni.
- Salveaza cautarea