Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bihor Persoane

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Asistent Manager - Pro Deratizare SRL

    Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promovare; - sistem centralizat de training-uri profesionale; - un mediu de lucru stabil; - venituri corelate cu realizari. C.V. urile cu poza se vor depune pe adresa contact @ proderatizare . ro sau la sediul firmei str. Mestesugarilor nr. 44, intre orele 08:00 16:00

  • 15

    Specialist Recrutare

    Responsabilitati: -identificarea nevoilor de recrutare in cadrul societatii, conform obiectivelor communicate de conducere - identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - actualizeaza in permanenta baza de date cu candidati - informeaza candidatii despre actele necesare la angajare, - ofera suport pentru interviul final cu angajatorul - deruleaza intreg procesul de recrutare: formuleaza si posteaza anunturile de recrutare,realizeaza selectia CV-urilor, programeaza candidatii la interviu, sustine interviurile primare, realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati Permis categoria B program L-V 9-17 SALAR 3000 LEI NET

  • 1

    Angajam operator introducere si validare date(cu limba italiana)

    Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.

  • Firma in domeniul piese auto angajeaza OPERATOR CALL CENTER

    Firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa OPERATOR CALL CENTER Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; Daca esti interesat de acest loc de munca trimite un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare

  • 20

    Angajam Reprezentant vanzari Orange D2D

    Descrierea jobului Promoveaza D2D in vederea vanzarii serviciile si produsele Orange Romania pentru clientii din portofoliu administrat si pentru clientii noi. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange; - Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare verbala si abilitati de ascultare activa - Persoana pozitiva si convingatoare - Cel putin studii medii - Cunostinte operare PC - ( MS Windows, MS Office, Internet) ; - Experienta anterioara este un avantaj. -permis categoria B Oferta: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Program fix de - luni-vineri ; - Weekenduri si sarbatori legale libere - Salariu fix + bonus din vanzari corelat cu performanta individuala + alte beneficii. Aplica acum si te vom contacta !

  • 5

    Consultant Financiar Team Manager

    Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);

  • 90

    Angajam Operator Magazin Online

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bihor

Localități

Salvează căutarea