Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 22

    Angajam receptionera Part-Time la o pensiune in Oradea , zona centrala. tel. sau email

  • Responsabilitatile postului: - planificarea tuturor activitatilor necesare pe durata intregului proiect, incepand de la activitate de dezvoltare pana la lansarea proiectului in productia de serie - urmarirea fiecarei activitati planificate si asigurarea capacitatii pentru fiecare dintre acestea - urmarirea si inregistrarea tuturor costurilor (IN - OUT) - distribuirea sarcinilor impreuna cu informatiile necesare, tuturor departamentelor implicate - asigura suport in cazul oricarei probleme ivite pe parcursul derularii proiectului - actioneaza ca interfata in raport cu clientul pentru proiectul desemnat, avand ca scop principal asigurarea indeplinirii tuturor cerintelor clientului Cerinte pentru ocuparea postului: - studii superioare tehnice - cunostinte bune de limba engleza, limba germana constituie avantaj - cunostinte de injectare mase plastice, desen tehnic, standarde si tehnologii de prelucrare - abilitati tehnice si capacitate de citire / intelegere a desenelor tehnice - experienta in folosirea programelor CAD (ProEngineer, CATIA V5, etc.) - cunostinte de utilizare a pachetului MS Office - abilitati de comunicare, analiza si organizare - gandire analitica, cu orientare catre rezultate

  • 25

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 57

    Candidatul ideal Cerinţe şi abilităţi: Persoana pozitiva, cu focus pe cautare solutii; Organizat, cu atentie la detalii. Experienta sau dorinta de a invata in domeniile, design si web-design. Cunostinte sau dorinta de a invata Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, After Effects, Microsoft Office; Internet Explorer; Descrierea jobului Descrierea jobului Cautam un Grafic Designer cu experienta SAU FARA dar cu dorinta de a invata in domeniu, care sa ne ajute in realizarea obiectivelor noastre, alaturi de o echipa tanara si dinamica. Pozitia de lucru este la de acasa ( home office ) cu program propriu 1. Realizarea machetelor grafice pe baza solicitarilor, cu respectarea termenelor stabilite; 2. Prelucrare imagini, vectorizare, layout, creatie concept; 3. Verificarea fisierelor si pregatirea acestora pentru tipar (pre-press); 4. Realizarea de materiale de publicitate onlineLP, bannere, NL, etc Vă oferim: Training; Lucru de acasa Program propriu

  • Căutăm Reprezentant Servicii Clienți pentru o companie din Oradea care oferă consultanță specializată în recuperarea texelor. Cerințe: - constituie un avantaj cunoașterea cel puțin a unei limbi străine dintre următoarele: franceză, maghiară, germană, poloneză etc.; - capacitate de organizare și abilitatea de a o pune în practică alături de tehnici utile de vânzare; - bune abilități de comunicare și relaționare; - persoană orientată spre client; - persoană dinamică cu o atitudine pozitivă. Responsabilități: - contactează prin telefon potențialii clienți și promovează serviciile de restituire TBI; - contribuie la creșterea procesului de vânzare și a numărului de clienți; - menține o relație foarte bună cu clienții și le oferă periodic actualizări ale aplicațiilor lor; - explorează oportunitățile la maximum. Beneficii: - posibilitatea de a lucra alături de un colectiv tânăr și plăcut; - salariu motivant; - program de lucru de 8 h: L-V: 9:00 17:00.

  • 31

    Descrierea postului vacant Angajam persoana pasionata de munca la calculator , rabdatoare, comunicativa, atenta la detalii pt. magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-15 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • 77

    Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte si incaltaminte femei. Esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti sa fii promovata la locul de munca? , esti colegul ideal, doresti salar consistent ? te asteptam la program de 8 ore. VII cu idei si sugesti si vei fi rasplatita.Te asteptan sa depui CV.

  • Salveaza cautarea