Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Brasov Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 80

    Caut doamne/domnisoare ptr postul de secretara sau agent vanzari servicii - program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 - se face contract de munca - se ofera salariu plus comision din a doua luna Pentru mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 1

    Vizionezi filmulete si incasezi intra pe link: https://oesvideo.xyz/28768416495103/ Spor la bani

  • Candidatul ideal Studii superioare; Bune abilitati de comunicare, gandire analitica; Limba engleza cel putin la nivel intermediar; Cunoasterea a pachetului Ms Office; Experienta de lucru cu softuri de gestiune; Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor; Capacitatea de a administra mai multe sarcini concomitent; Atentie catre detalii; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Spirit de initiativa si orientare spre solutii; Experienta in domeniu minim 2 ani in activitati administrative/secretariat/asistent manager departament financiar-contabil; De preferat cunostinte corespondenta de afaceri si o buna intelegere a afacerii in ansamblu. Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat(preluare si redirectionare apeluri, redactare emailuri, pregatire diferite documente de management,aprovizionare produse birotica si protocol, activitati de protocol, programare si stabilire intalniri etc.); Centralizare si structurare informatii interne; Intocmirea si gestionarea contractelor de colaborare intre societate si diversi furnizori de servicii; Implicarea in gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii; Contabilitate primara, actualizarea nomenclatorului de produse in sistemul de gestiune, planificare si urmarire bugete; Pregatirea, listarea si verificarea lunara a documentelor comerciale si de gestiune, predarea catre departamentul financiar Preluarea, procesarea, alocarea si urmarirea indeplinirii sarcinilor echipelor de lucru; Gestionarea agendei directorului general; Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; Actualizarea bazei de date documente. Pentru mai multe detalii, va asteptam CV-ul la adresa

  • 10

    Colaboratori recrutare Anglie/UE Selectam pentru colaborare cu 2 Agentii din Regatul Unit, agenti recrutare persoane juridice, fizice, freelanceri. Rolul acestor agenti va fi acela de a recruta personal calificat / necalificat functie de nevoile clientilor nostrii. Mentionam faptul ca veti avea un interviu de informare si selectie agenti cu Managerul nostru de Operatiuni. Veti fi informati asupra conditiilor de colaborare/ Terms and Conditions apoi fiecare colaborator va fi evaluat. Se va creea o echipa pentru contracte UE si o echipa pentru contracte UK. Cei mai valorosi dintre dvs vor fi invitati pentru un stagiu de pregatire si perfectionare in UK, stagiu cu durata de 30 zile calendaristice. La finalul acestui stagiu cei mai buni dintre dvs vor fi ofertati pentru angajare pe teritoriul UK. Se vor selecta de asemenea 3 manageri zonali: 1 pentru UK, 1 pentru UE si 1 pentru Romania. Pachetul salarial va fi unul competitiv bazat pe rezultate. Pentru a fii contactati avem nevoie de la dvs de datele de contact inclusiv numar telefon si adresa de email. Mult succes!

  • Salveaza cautarea