Oferte locuri de munca in Administratie Brasov - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil
-
Societate de contabilitate angajeaza asistent manager, fire comunicativa, cunoscatoare utilizare PC.
-
-Informatii cheie: Locatie: Str. Ionescu Crum nr.1, Brașov - Business Park; (mod de lucru On Site) Program de lucru: schimburi saptamanale incepand cu orele 6, 14, 21:30, cu rotatie in weekend; Training de inceput: 2 saptamani la birou (de luni pana vineri, incepand cu ora 8:00 sau 9:00); Contract pe perioada determinata de 6.5 luni. -Responsabilitati: Monitorizarea si gestionarea continutului pe platforma online in limba franceza (TikTok); Asigurati conformitatea cu politicile si orientarile companiei; Gestionati cu atentie continutul cu impact emotional. -Cerinte: Cunoasterea limbilor franceza si engleza (minim nivel B2); Atentie sporita la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu in ritm rapid. -Beneficii: Salariu competitiv in funcție de experienta si de cunostintele lingvistice; Tichete de masa, asigurare medicala la Regina Maria si alte avantaje oferite; Posibilitatea de prelungire a contractului (daca sunteti o fire prietenoasa, daca rolul este potrivit si pentru dumneavoastra, daca va intelegeti bine cu restul echipei).
-
Societate de specialitate angajeaza personal in domeniul juridic. Se cauta o persoana punctuala, responsabila.