Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • MIDO'94 SRL - angajaeaza pentru depozit materiale constructii (tigla) - lucrator gestionar cu autorizatie ISCIR (stivuitorist) Conditii: - experienta minim 2 ani - studii medii - atestat motostivuitorist - carnet conducere Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfurilor; - pregatirea comenzilor si intocmirea documentelor de livrare (Aviz expeditie) - receptia cantitativa a marfurilor; - gestionarea corecta si eficienta a materialelor in depozit; - livrare cu auto 3.5 to Se ofera: - Salariu negociabil - Tichete masa: 20 lei/zi lucrata - Decontare transport - Program flexibil (L-V: 9-17) Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la: locatie: Aleea Teisani nr.125, Bucuresti, sector 1 (Zona Pod DN1 linia Centura/Otopeni)

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • 2

    Avocat titular Membru al Baroului București. Experienta in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • Fișa jobului: Candidatul ideal - este foarte organizat, serios si punctual. - este optimist, comunicativ si energic - este amabil si cu o prezenta placuta - isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile Obligatoriu sa cunoasca: - limba engleza la nivel avansat; - utilizarea retelelor sociale; - utilizarea pachetului office la nivel foarte bun; Descrierea jobului: Atributiile postului includ urmatoarele: Relatii colaboratori: - Analiza dosare HR - Comunicarea profesionala cu institutiile impicate - Emitere de adrese oficiale - Primirea colaboratorilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta - Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita - Servicii de protocol - Contabilitate si gestiune primara - Primire/ trimitere coresondenta - Indosarierea documentelor - Tehnoredactarea documentelor - Organizarea documentelor - Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei Marketing: - sms/apel/ e-mail către clienți/colaboratori Beneficii: - salariul fix la care se adauga bonus trimestrial. Limbi străine: Engleză - Avansat; Nivel carieră: Mid-Level (2-5 ani); Nivel studii: Calificat Tip job: Full time; Oraș de lucru: Bucuresti

  • 5

    Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - turism Experienta dovedita in domeniul hotelier si marketing de minim 10 ani Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet) Limba engleza fluent Cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala Bune abilitati de comunicare si prezentare Bun negociator si ai abilitati de up-selling Proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a) Disponibilitate pentru program prelungit Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Formularea si dezvoltarea startegiei de marketing si vanzari a companiei pentru serviciile/produsele hoteliere Realizarea de studii comparative de analiza interna si a competitiei pentru serviciile/produsele hoteliere Prospectarea pietii, identificarea unor noi oportunitati de vanzare si a clientilor noi. Identificarea si implementarea unor masuri eficiente de crestere a veniturilor Formularea, dezvoltarea si implementarea strategiilor de pret Formularea, dezvoltarea si implementarea campaniilor de promotii si publicitate Dezvoltarea si mentinerea categoriilor de produse, conceperea unor oferte atractive Participarea la actiunile de promovare organizate pe plan local, national si international conform programului de vanzari Gestionarea si imbunatatirea portofoliului de clienti, prin vizite la acestia si promovarea/prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor/produselor hoteliere Negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de colaborare cu clientii hotelului Stabilirea unor parteneriate strategice cu clientii si evaluarea gradului lor de satisfactie Indeplinirea targetului stabilit prin politica tarifara Gestionarea platformelor de vanzare online Gestionarea si evaluarea informatiilor cu privire la propria activitate, solutionarea cererilor si reclamatiilor clientilor Realizarea analizelor si rapoartelor periodice de activitate/vanzari. Se ofera: salariu/procent din venituri/parteneriat Andy Hotels & Conferince SRL, detine 2 hoteluri in Romania: Hotel Andy*** in Bucuresti si Hotel Andy**** in Predeal.

  • Salveaza cautarea