Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Nivel de studii: Calificat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • Asiguram urmatoarele servicii: - activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, in partida simpla cu program licentiat, Bloc Manager; - prestarea serviciilor în mod professional , in conditiile legii 196/2018; - gestionarea bunurilor materiale i a fondurilor băne ti; - efectuarea formalită ilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea i între inerea clădirii, derularea i urmărirea realizării acestor contracte; - asigurarea cunoa terii i respectării regulilor cu privire la proprietatea comună; - gestionarea modului de îndeplinire a obliga iilor cetă ene ti ce revin proprietarilor în raport cu autorită ile publice. - îndeplinirea oricăror altor obliga ii expres prevăzute de lege. - informarea proprietarilor, membrii asocia iei de proprietari, cu privire la situa ia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări i plă i aferente asocia iei de proprietari, sub semnătura proprie i contrasemnată de pre edintele i de cenzorul asocia iei de proprietari. - intocmirea listelor de intretinere conform normelor legale in vigoare si regulamentului propriu al asociatiei de proprietari; - plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii; - completarea registrelor asociatiei de proprietari atat in format electronic si la nevoie, oricand, listat; - depunerea CAS,CASS si CAM in conturile trezoreriei pentru angajatii asociatiei; - depunerea declaratiilor angajatilor prin firma de contabilitate care detine Digisign. - recuperarea restantelor in instanta de la proprietarii rau platnici prin persoane specializate in domeniu, conform contractelor de asistenta judiciare incheiate de catre presedintele aociatiei; - o buna comunicare cu toti membri asociatiei; - intocmirea si completarea dosarelor de personal pentru angajatii asociatiei (contracte de munca,contracte de mandate,fisele posturilor,cartile NTSM/SSM, , depunere REVISAL in baza parolei obtinuta de presedintele asociatiei de la ITM,etc) - citirea,verificarea si inregistrarea indecsilor apometrelor, impreuna cu cel putin un membru din comitet, semestrial sau ori de cate ori situatia o va impune ; In plus: - pentru o mai buna transparenta asupra situatiei financiare, pentru a nu lasa loc de interpretari si suspiciuni , activitatile de incasare si plati se vor desfasura dupa cum urmeaza: Asociatia de proprietari va avea un cont deschis la o banca, cont pe care vor avea acces presedintele, administratorul si eventual un membru din comitet; Administratorul va avea dreptul de a depune incasarile in banca si de a face platile online, in conturile indicate bancii , de presedinte - nici un alt virament nu va fi permis; Administratorul nu va avea drept de a efectua alte plati, dacat cele dispuse de Presedintele Asociatiei si plasate in spatiul online al bancii. Mici reparatii,sanitare, electrice,lacatuserie, fara costuri suplimentare!

  • 2

    Disponibil online

    CONSILIER JURIDIC

    Ofer servicii juridice, experienta relevanta in domeniul societar, secretariat CA, AGA, reprezentare la ONRC (Societati pe actiuni, SRL) si Ministerul Justitiei (ONG), intocmire, modificare Acte constitutive, Statute, Convocari, Hotarari, Decizii, Rapoarte, procese-verbale AGA, CA, planuri de divizare / fuziune, lichidare voluntara si judiciara societati. Pot obtine avize, NIF-uri, rezidenta pe teritoriul romaniei al persoanelor din UE, rezidenta fiscala cat si reprezentare in fata altor institutii sau socieatati comerciale. Redactez somatii, notificari, raspuns executorilor judecatoresti, petitii, adrese, cereri de chemare in judecata, intampinari, contracte.

  • Salveaza cautarea