Pentru secretariat - Firma de productie ( ambalaje din hartie si carton )
Cerinte : Persoana de gen feminin
cu bacalaureatul finalizat cu diploma.
Nu solicitam experienta.
Salariul : 3800 lei NET.
Contract de munca pe perioada nedeterminata.
Program de lucru clasic: Luni-Vineri 08.30-16.30
Persoanele ...
Candidatul ideal:
- absolvent a de studii superioare (facultate tehnica sau economie, management, contabilitate etc)
- minim 1 an experienta profesionala anterioara, intr-un domeniu similar (cunostinte tehnice)
- persoana cu cunostinte privind corespondenta de afaceri in mediul tehnic
- abilitati peste ...
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Suntem o firma de proiectare si consutanta in domeniul public. Lucram cu primarii din toata tara atat pe partea de consultanta in proiectare, cat si servicii de proiectare a cladirilor publice precum primarii, dispensare, camine culturale, dar si parcuri, platforme de gunoi, sisteme de iluminat etc. ...
Organizație de cult cu sediul în București (sector 3), angajăm Inspector Resurse Umane.
Profilul candidatului:
- studii medii superioare;
- atestat de Inspector Resurse Umane;
- experiență în domeniul Resurselor Umane minim 2 ani;
- cunoștințe despre legislația muncii;
- abilități de utilizare ...
Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri.
cerinte:
- cunostiinte PC, OFFICE;
- permis auto - categ B
- Contabilitate primara
se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la ...
SC LIME K&A INTER SRL CU SEDIUL IN ILFOV,-AFUMATI, CUI 38053142, ANGAJEAZA DIRECTOR SOCIETATE COMERCIALA COD COR 112004 , LIMBA ENGLEZA CONSTITUIE AVANTAJ, SALARIU 4000LEI
CV SI INTERVIUL IN DATA DE 19 09 2024 OR 10 LA SEDIUL SOCIETATI
ASRECOVER ASRECOVER.RO
Candidatul ideal:
Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate.
EXPERIEN Ă: într-o activitate similară
-cunostinte legislatie specifica.
-cunostinte d limba enegleza;
-cunostinte operare PC MS-Office ...
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri!
Mesajele primite nu vor fi luate in considerare!
FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV
Candidatul ideal:
- Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj);
- Experienta acumulata ...
CERINTE
* Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare.
* Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;
* Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea ...
Federația Română de Orientare anunță scoaterea la concurs a unui post vacant de Secretar General, cu studii superioare, în următoarele condiții: pe durată nedeterminată, jumatate de normă.
Salarizarea se va stabili conform legii salarizării personalului public.
Data desfășurării concursului: 25.09.2024, ...
Suntem în căutarea unei colege cu bunul simt dezvoltat, ii propunem functia de Asistent manager secretariat.
Candidatul ideal
- persoana responsabilă și atentă la detalii, dornica sa se dezvolte într-un mediu placut
- seriozitate si rigurozitate în îndeplinirea atributiilor
- spirit sociabil și ...
S.C. DIPLON S.R.L., angajeaza director societate comerciala, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga, 8 ore zi, salariu brut de 12.820 lei. Cerinte de ocupare a postului : cunoasterea limbii engleze.Activitatea se va desfasura la sediul societatii din Bucuresti, Sector ...
Full time
- abilitati de comunicare, rabdare si diplomatie;
- permis conducere categoria B;
Responsabilitati:
-Verifica starea de functionare prin control direct, efectuarea curateniei, functionarea instalatiilor de apa si canalizare, instalatia electrica, interfon , lifturi ,camera video ,etc .
- In ...
" Angajăm! Alătură-te echipei noastre dinamice și dezvoltă-ți cariera alături de noi. Aplică acum pentru oportunități interesante în [industria rolul]! #Angajam #AlaturaTe #OportunitatiDeCariera"
Agentie de turism angajeaza sofer, categoria B, experienta min. 3 ani si asistent manager secretara, cunostiinte de contabilitate primara, Microsoft OFFICE , PC, experienta min. 3 ani. CV la adresa de e-mail: ;
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu.
Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.
Nu este ...
Școala de Șoferi angajează secretară! Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și îți place să lucrezi cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră.
Cerințe:
* Experiență în administrare și secretariat
* Abilități bune de comunicare și relaționare
* Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, email)
* ...
Firma de avocatura si imobiliare cauta asistent de calatorie pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.
Aegis Enterprise SRL , cu sediul in Bd. Libertatii, nr. 12, bloc 113, scara 3, etaj 5, ap. 62 sector 1, Bucuresti, avand CUI 31980370 si J40 8596 2013, scoate la concurs postul
- administrator societate comerciala cod COR 241111 - 1 post
Selectia va avea lor pe baza CV-urilor, joi, 19.09.2024 . CV ...