Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Tip job: Part time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 24

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 14

    aspect placut, discreta, open mind. posibil si part-time.

  • Angajez domnișoară pentru 6 ore săptămânal, program flexibil. Doresc seriozitate, implicare și disponibilitate. Venit 3700 RON.

  • 7

    Angajez secretara, part-time. Multumesc

  • 29

    Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, open minded, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.

  • 29

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 9

    Angajez doamnă sau domnișoară cu disponibilitate pentru un program flexibil de 6 ore săptămânal. Ofer 3000 RON.

  • Compania angajeaza arhivar ( project-base), pe o perioada determinata, in vederea realizarii activitatilor de arhivare fizica, fondare si ordonare documente, construire dosare, inventariere si organizare arhivistice. Candidatul ideal: - Studii superioare - Atestat arhivar- OBLIGATORIU - Experienta pe un post similar de minimum 3 ani - Bune abilitati de comunicare - Orientare colaborativa Responsabilitati: -selecție, sistematizare, stocare a arhivei; prelucrarea și primirea documentelor către arhivă; - formarea datelor de referință privind documentele de arhivă; - transferul de documente către depozitul de stat; - controlul asupra procesului de administrare a birourilor în cadrul organizațiilor. - să emită copii de arhivă dacă există solicitări pentru acestea; utilizarea în activitatea de mijloace tehnice moderne, dacă este necesar; - de a inregistra documente, planur i,proiecte ,rapoarte ,studii si alte inscrisuri importante; - documente scrise in asa numitele arhive. - sa arhiveze sistematic si sa verifice materialele date spre arhivare, adica sa fie capabil sa gaseasca rapid documentele depuse in arhiva. In arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple, denumirea acestora trebuie inregistrata in cataloage, pe baza carora persoanele interesate le pot imprumuta.

  • 1

    Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.

  • 10

    Asistenta personala , 900 e , Bucuresti - Dorobanti , conditii deosebite , experienta nu este absolut necesara . Rog Cv by mail

  • 55

    Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari a activiti, prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 5 ore, cu posibilitatea de lucru la 8 ore. Se lucreaza de la biroul societatii, sector 5, linga piata Progresului Salariul 800 ron Adresa pentru depunere cv-uri:

  • Ne dorim sa colaboram cu o noua colega. Daca doresti sa inveti din tainele bazelor de date dar si mai mult , asteptam sa ne cunoastem

  • 2

    Disponibil online

    Bani online-Venituri bune

    Prosperitatea noastra depinde doar de noi! Daca asteptam de la stat sau patron,vom avea o viata nesatisfacatoare si plina de lipsuri.Tocmai de aceea,din ce in ce mai multi fac si altceva pe langa serviciu. Eu va prezint doua oportunitati minunate si usoare: -O platforma umanitara,unde ne ajutam unii pe altii sa progresam financiar,dar si pe cei nevoiasi. -Reforma energiiei Mai multe detalii in mesaj privat

  • 4

    Descriere job- Transcriere date in format digital Necesar Pc/ Laptop Daca esti interesat/a, trimite email cu Interesat si inscrie-te! ( WorkTrueNorth @outlook. com ) sterge spatiile goale

  • Centru de apel cautam persoana vorbitoare de limba engleza sau franceza pentru un post de operator back office ( cautare date personale) Programul de lucru flexibil; Ne putem adapta programului dvs; 20 ore/saptamana Se asigura training-ul Tickete de masa Daca sunteti interesat/a trimiteti-ne CV-ul dvs

  • 1

    angajam o jurista in zona voluntar

  • Daca vrei sa faci bani usor intra pe : https://ref.moneyguru.co/Adrisss si poti face si tu foarte usor bani din rezolvarea de task-uri (te joci 1 min si primesti 5$ ). Plata se face in paypal, bitcoin, etc. Spor la facut bani

  • Suntem o echipă ce realizează cu pasiune o multitudine de proiecte, tipuri de documente, ce vine ca un ajutor în rezolvarea dificultăților întâmpinate de dumneavoastră sau de afacerea dumneavoastră în utilizarea programelor din suita Microsoft Office (Microsoft WORD, Microsoft EXCEL, Microsoft POWERPOINT), cât si programele CorelDraw și Adobe Acrobat. Putem realiza: - Siglă - Logo; - Antet și Subsol personalizat; - Conversia fișierelor dintr-un format în altul; - Creare și editare documente în Microsoft Word; - Creare și editare documente în Microsoft Excel; - Creare și editare documente în Microsoft PowerPoint; - Editare documente în Adobe Acrobat - PDF; - Creare și editare documente în CorelDraw; - Realizare de diverse tabele; - Realizarea de grafice; - Realizarea de inventar; - Contabilizarea banilor; - Evidența contractelor și a facturilor - Prezența/pontaj; - Verificare producție etc.. Mai multe detalii vă putem oferi prin mesageria publi24 sau la telefonic. Suntem deschiși dacă ne sunt propuse și alte tipuri de proiecte.

  • Salveaza cautarea