Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Firma Transport Locatie stabila Facturare, e-mail, operare PC si tot ce inplica munca de office Limba engleza obligatoriu!!! Salariu 1800-2200 RON

  • Gestionar - Lucrator Depozit Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Transport / Logistica / Import-Export Departament: Depozit / Gestiune / Arhiva Obiectivul postului: Incarcarea si descarcarea produselor din si in camioane. Aranjarea marfii manipulate. Cerințe: - Conditie fizica buna, dinamism in miscare. - Spirit de initiativa. - Spirit de echipa si corectitudine. Principalele responsabilități: - Descarcarea si aranjarea marfurilor in depozit - Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor - Pregatirea marfurilor ce urmeaza a fi livrata - Incarcarea marfurilor in masinile de transport - Participa la inventarele periodice Ofertă: - contract de munca - pachet salarial atractiv - salar virat pe card - tichete de masa - abonament decontat - bonus de performanta - echipament de lucru - lucru intr-o echipa tanara si dinamica - program intr-un singur schimb - nu se lucreaza in weekend

  • Cerinte: studii medii ; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; pregateste marfa / awb pentru livrarile in tara

  • Depozit engross angajeaza: gestionar/supraveghetor depozit. Abilitati: De comunicare, planificare si organizare a activitatilor,corectitudine, rapiditate, dexteritate,ordonat/a, disciplinat/a, atent/a la detalii Detalii la numar de telefon : 0746373045

  • Esti o persoana sociabila si un bun strateg al planurilor tale si cel care preaia initiativa? Iar atentia la detalii si curiozitatea de a invata lucruri noi se regasesc printre calitatile tale? Inseamna ca esti persoana potrivita, pentru pozitia de Achizitor. Cerinte : ➢Studii economice – minim nivel licenta, absolvite cu examen de licenta ➢Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu; ➢Cunostinte MS Office cel putin la nivel mediu, in special EXCEL; ➢Sociabilitate; ➢Disponibilitate de a invata lucruri noi si initiativa; ➢Permis de conducere categoria B. Responsabilitati : ➢Monitorizarea comenzilor de materii prime si materiale (Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala); ➢Controlul operativ al stocurilor si corelarea cu programul de fabricatie ➢Menținerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi; ➢Crearea de rapoarte specifice. Obiective : ➢Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei; ➢Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente; ➢Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate; ➢Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate; ➢Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajez administrator pensiune. Cerinta obligatorie sa aiba abslovit cursul de administrator pensiune, vizat de Ministerul Educatiei. Detalii la tel 0769045899

  • Caut loc de munca la domiciliu,pe caloculator sau manual.Pot face servicii de casierie la anumite firme sau asociatii de bloc.Detin carnet cat.B si masina.

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg/colega numai pe termen lung pt munca administrativa: asistenta care are experienta in domeniul vanzarilor in sprijinul directorului de vanzari. Locatie: in apropierea Vivo. Avantaje: cunoasterea limbii maghiare si engleza, cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti. Cunoasterea folosirii unui Excel avansat este un avantaj imens. Pe langa salar, oferim bonuri de masa, decontare transport.

  • Cerinte: studii medii ; carnet de conducere cat.B experienta profesionala pe un post similar minim 1 ani; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; opereaza in softul de gestiune toate operatiunile efectuate in cadrul depozitului; emite documentele aferente operatiunile de livrare.

  • Salveaza cautarea