Anunțuri
Administratie Dolj doar cu poze Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm o fată care să se alăture echipei noastre! Locul de muncă se va desfășura în regim de smartworking, iar candidata va trebui să se ocupe de relația cu clienții unui magazin online, să sune pentru confirmarea comenzilor, să monitorizeze livrările și să trimită email-uri către clienți și furnizori. Nu sunt necesare abilități specifice, dar candidata trebuie să aibă cunoștințe minime de utilizare a calculatorului. Program de lucru de luni până vineri, începând cu ora 9:30 10, timp de 4 până la 6 ore, în funcție de volumul de muncă. Așteptăm CV-ul dvs.
-
Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: - Asigura gestiunea corecta si eficienta a produselor (receptia vanzarea articolelor din portofoliul magazinului); - Coordoneaza echipa de vanzari si echipa de suport logisitc; - Responsabil cu activitati administrative (comenzi de achizitii marfa, stocuri, inventare, acte etc) Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic