Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Giurgiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate pentru Garrett, in zona Militari, Pacii PENTRU PERSOANELE DIN GIURGIU, ASIGURAM TRANSPORT GRATUIT!!! Oferta: - salariu platit la timp - toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - plata la timp a salariului - echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - contract de munca in conditiile legii - alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: disponibilitate de lucru in ture 12/24; sau 12 ore de luni pana vineri care sa aibe cunostinte de calculator atestat profesional de agent securitate, reprezinta un avantaj;

  • 5

    Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • 9

    CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Gestionar active si echipa tehnicieni (echipamente cafea, vitrine frigorifice, cuptoare patiserie, echipamente grill, piese de schimb aferente). Localizare job: sat Bacu, comuna Joita, judetul Giurgiu. Responsabilitati: Asigura receptia cantitativa si calitativa a activelor si a pieselor de schimb aferente, in conformitate cu documentele de insotire/aprovizionare si informeaza departamentul de achizitii de eventualele neconformitati; Asigura evidenta miscarii activelor prin inregistrarea in programul de gestiune dedicat; Urmareste efectuarea instalarilor si a dezinstalarilor la/de la clienti si verfica/inregistreza documentatia aferenta; Centralizeza necesarul de piese de schimb pentru active si transmite comenzile catre dep achizitii; Colaboreaza cu dep vanzari in preluarea solicitarilor de interventie la echipamentele instalate la clienti; Coordoneaza echipa de tehnicieni: - planifica deplasarile la clienti pentru mentenanta echipamentelor; - planifica reparatiile activelor existente in depozit; - tine evidenta interventiilor efectuate si a pieselor de schimb/consumabilelor folosite - urmareste conformitatea rapoartelor de activitate, foi parcurs; Se asigura de buna depozitare a activelor din depozit a.i sa se evite deteriorarea acestora si asigura securitatea lor inclusiv contra furturilor; Asigura pregatirea la timp a activelor solicitate pentru instalare conform comenzilor primite si se asigura ca acestea corespund calitativ/stare buna de functionare; Intocmeste rapoarte periodice privind situatia activelor; Participa la inventarierea anuala si asigura suportul pentru desfasurarea controalelor periodice. Competente: initiativa, orientare catre rezolvarea problemelor, capacitate foarte buna de organizare si coordonare. Cunostinte si aptitudini necesare: Cunoasterea documentelor de evidenta a gestiunii. Cunoasterea/intelegerea fluxului de marfa din gestiune. Cunostinte operare PC (calcul tabelar), avantaj programe de gestiune Studii: studii superioare avantaj Experienta esentiala: minim 1 an intr-o pozitie similara: responsabil active/coordonare echipa tehnicieni. Ti-am trezit interesul sau esti curios pentru mai multe detalii? Da-mi un semn la numarul de telefon alocat anuntului sau trimite-ne aici un CV.

  • 14

    Responsabilitati: secretariat Experienta: Nu este necesara; Cerințe: abilitați in lucru cu cifrele; Experiența in lucrul cu SAGA reprezintă un avantaj; Programul de lucru este de luni pana vineri; Perioada contractuala nedeterminata; Posibilitati de promovare; Locatia biroului este in Mihailesti jud Giurgiu .

  • ANGAJAM Responsabil SSM,PSI,RSVTI ,cu experienta in domeniu Salariu Atractiv

  • Angajam in cadrul unui magazin cu bunuri de larg consum din localitatea Roata de Jos, judetul Giurgiu. Cerinte: - atentie la detalii; - minim 8 clase; - disponibilitate la efort prelungit; - cunostinte operare PC Beneficii: - pachet salarial atractiv; - tichete de masa (300 de lei); - decont transport. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt.

  • Firma LT Business Center din Bolintin Deal judetul Giurgiu angajeaza secretara . Salariul si programul se negociaza la interviu. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Relatii la tel :

  • Salveaza cautarea