Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Giurgiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ANGAJAM Responsabil SSM,PSI,RSVTI ,cu experienta in domeniu Salariu Atractiv

  • 13

    Responsabilitati: secretariat Experienta: Nu este necesara; Cerințe: abilitați in lucru cu cifrele; Experiența in lucrul cu SAGA reprezintă un avantaj; Programul de lucru este de luni pana vineri; Perioada contractuala nedeterminata; Posibilitati de promovare; Locatia biroului este in Mihailesti jud Giurgiu .

  • Am experienta in tranșat,dezosat pui,caut loc de muncă în București cu program orele 8-16.Va rog,sunati la : zero șapte șase șapte doi trei nouă șase șase nous.Multumesc

  • 9

    CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • 4

    Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • LT Business Center din Bolintin deal angajeaza persoana pentru a se ocupa de contabilitate primara. Este necesara experienta in domeniu , minim 2 -3 ani. Salariul si programul se vor negocia la interviu. Detalii tel

  • LT Business Center din Bolintin deal angajeaza secretara program full time , salariul se negociaza la interviu. Detalii tel

  • Salveaza cautarea