Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Giurgiu

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Munca in strainatate

Doar munca in strainatate

Ofer cazare

Judete

Localitati

Sterge toate filtrele 201 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 10

    Curse Ro-Bulgaria -Grecia -Ro : RO -Grecia -Italia -RO RO-Germania-Ro Tel:0724639691

  • 2

    -Angajam frizer/-ita cu experienta -Angajam manichiurista cu experienta -Angajam coafeza cu experienta -Angajam cosmeticiana cu experienta Oferim salariu sau procent Pentru detalii contactati-ma telefonic, 0762605375

  • 3

    -Angajez vanzatoare cafenea. Varsta maxima: 40 de ani. Aspect fizic placut, curata, indemanatica. Sa stiti sa incasati banii si sa dati restul. Detalii la nr. de tel:

  • 19

    HOTEL SUD DIN GIURGIU angajeaza RECEPTIONER/RECEPTIONERA Cerinte: - limba engleza obligatorie - cunostinte utilizare PC Beneficii: - asiguram cazare (pentru persoanele din alte localitati ) si masa - salariu motivant - contract de munca pe perioada nedeterminata

  • DISPECER RETEA DISTRIBUTIE Bolintin Deal OBIECTIVUL POSTULUI Responsabil de toate aspectele administrative, statistice si de facturare ale departamentului Distributie-Depozit. RESPONSABILITATILE POSTULUI Actualizeaza baza de date a transportatorilor, precum si baza de date referitoare la monitorizarea activitatii acestora sub aspect cantitativ si calitativ; Actualizeaza baza de date legata de statusul livrarilor/ preluarilor si al documentelor care atesta livrarea/ preluarea marfurilor, preocupandu-se de atingerea tintelor propuse si convenite cu managerul de distributie/ depozit si in conformitate cu reglementarile companiei; Coordoneaza activitatea personalului care asigura livrarea marfurilor: soferi de camion, incarcatori descarcatori si primitori distribuitori; Promoveaza o buna imagine a companiei prin asigurarea standardelor de performanta a soferilor de camion, incarcatori descarcatori si primitori distribuitori; Coordoneaza si controleaza activitatea de livrare catre client a produselor, in conditii optime din punct de vedere calitativ, cantitativ si a timpului de livrare; Monitorizeaza retururile de produse si cauzele aparitiei lor; Analizeaza si adopta masuri corective si preventive pentru imbunatatirea activitatii soferilor si primitorilor distribuitori prin eficientizarea rutelor; Asigura prioritizarea incarcarii masinilor de distributie in incinta depozitului Verifica comenzile transmise catre transportatori atat sub aspectul emiterii cat si indeplinirii acestora conform indicatiilor; Programeaza soferii pentru transport tinand cont de cerintele clientilor si al rentabilitatii efectuarii curselor organizate de catre Kuehne + Nagel; Preia comenzile clientilor in timpul stabilit conform regulilor interne Kuehne + Nagel sau / si a prevedrilor contractuale cu clientii; Receptioneaza cerintele clientilor (distributie), le analizeaza si raspunde acestora in acord cu regulamentul intern Kuehne + Nagel, al ofertelor existente, cerand suportul managerului de distributie/ depozit si validarea acestuia pentru orice oferta care urmeaza sa fie inaintata catre client; Proceseaza date conform cerintelor existente; CERINTE: Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar; Educatie: min. absolvent studii medii; Experienta in domeniul Transport/ Distributie; Cunostinte operare PC: Excel, Word, Outlook, programe informatice pentru planificare rute; Limba engleza: nivel mediu; Capabil sa se adapteze personalitatii clientilor/ soferilor; Aptitudinea de a lucra cu documentele si de a respecta instructiunilor orale si scrise; Comportament etic si profesionalism, responsabil, punctual; Capabil sa rezolve problemele si cu initiativa, atentie concentrata si distributiva.

  • ANGAJAM SEF ATELIER SERVICE REPARATII AUTOTURISME,AUTOCAMIOANE SI UTILAJE PROPRII SAL ARIU INCEPAND DE LA 1600 EURO NET ,TOT PE CARTEA DE MUNCA, PLUS BONIFICATII AVANTAJ MASINA DE SERVICIU PROGRAM ZILNIC 9 ORE

  • 2

    ANGAJAM RESPONSABIL CURATENIE VILA INTERIOR SI EXTERIOR CURTE ! SALARI INCEPAND DE LA 3500 LEI NET, PLUS BONIFICATII SE ASIGURA CARTE DE MUNCA ,CAZARE SAU DECONTAREA TRANSPORTULUI

  • 1

    MHR recruteaza cu prioritate MONTATORI PANOURI SOLARE pentru constructia si instalarea centralelor fotovoltaice "Ne marim echipa si cautam Montatori si operatori echipamente pe santier si Lacatusi mecanici pentru proiectele noastre aflate in desfasurare in tara si in strainatate." ne transmite angajatorul din teren. Inceperea activitatii: ; Salariu: 1300 EURO NET (1100 pe card + 50 euro cash saptamanal) Zona de desfasurare a activitatii: Olanda, Germania, Spania, Italia, Ungaria Conditii candidat: 1)-este disponibil la deplasari in strainatate 2)- minim 8 clase, sau studii tehnice Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul MONTATOR PANOURI SOLARE prin SMS sau Whatsapp si veti fi contactat in maxim 24 de ore pentru interviu si detaliile despre locul de munca! DOCUMENTE DIN ROMANIA: 1)-Copie CI + Cazier judiciar curat; ABILITATI NECESARE: 1) - conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; 2) - dexteritate manuala si atentie la detalii; 3) - eficienta si capacitate de lucru in echipa; 4) - seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; 5) - simt dezvoltat al raspunderii pentru munca depusa; COSNTITUIE AVANTAJ: 1) - disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de ) - experienta de lucru in domeniul tehnic si munca in aer liber 3) - permis de conducere cat B; 4) - experienta anterioara in cadrul unui santier; 5) - cunostinte minime de limba engleza sau o limba straina; ACTIVITATE ZILNICA: 1) montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; 2) utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier; 3) realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; 4) respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; PROGRAM DE LUCRU: -9 ore pe zi, de Luni pana Sambata (Sambata program scurt pana la ora 13:00) BENEFICII: 1) TRANSPORT ASIGURAT din orice localitate(autocar / masina firmei) la inceputul si la sfarsitul perioadei de detasare. * In cazul care nu este respectata perioada de detasare angajatul va suporta cheltuielile de transport.(valabil in primele 3 luni) 2) CAZARE ASIGURATA la sosire, maxim 2 persoane in camera cu toate utilitatile aferente; (masina de spalat, baie, bucatarie complet utilata); 3) Contract de munca pe o perioada nedeterminata; 4) Stabilitatea locului de munca intr-o companie aflata in plina crestere; 5) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 8) Sprijin din partea MHR Consulting Romania pana la cazare si semnarea contractului de munca; Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul MONTATOR prin SMS sau WhatsApp si veti fi contactat in maxim 24 de ore pentru interviu si detaliile despre locul de munca! *Daca nu sunteti disponibil imediat, va puteti programa cu echipa MHR Consulting in functie de disponibilitatea dumneavoastra. *Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, conditiile climatice pot fi dificile se lucreaza in conditii de ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va rugam sa nu aplicati pentru aceasta pozitie. (Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc.) Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Fara Comision MHR Consulting - Recruitment made better!

  • 4

    Esti tanar, dinamic si iti doresti sa lucrezi in strainatate? Esti pasionat de masini si de condus? Ai permis de conducere categoria B si experienta in condus de minim 1 an? Echipa de livrari rapide din W&O Logistik Gmbh asteapta sa te cunoasca! Beneficii: Salarii incepand de la 2000 NET, in mana! Nivel de engleza sau germana conversational. Cheltuielile incluse in oferta: cazare si transport pana in Germania si la locul de munca. In functie de performantele tale zilnice si ale echipei din care faci parte primesti bonusuri la fiecare final de saptamana cuprins intre100- 150 euro /saptamana care ti se adauga la salariu. Un sofer foarte bun poate ajunge pana la 2600 euro NET( in mana) la finalul lunii. Angajarea se face fara comision! Accepta provocare APLICA ACUM! DESCRIEREA JOBULUI: Iata ce va trebui sa faci: Conduci timp de 9 ore pe zi o camioneta de 3,5 tone de la depozitele din orasul german Rostok pentru a livra rapid coletele care iti sunt predate catre clientul final. Vei face parte dintr-o echipa de 40 de persoane cu dispeceri romani si vei primi automat pe telefonul de la firma cele mai scurte trasee pe care sa le parcurgi cu ajutorul GPS-ului. De asemenea vei dispune de tot echipamentul necesar: imbracaminte si incaltaminte de lucru, telefon. CERINTE MINIME: - Minim 21 de ani, cu experienta in condus de minim 1 an; - Cazier judiciar curat international; - Apt de munca fara probleme de sanatate; - Limba engleza nivel conversational (constituie avantaj). DOCUMENTE NECESARE: - CI si Permis de conducere european; - Cazier judiciar si rutier curat - verificarea se face si in baza de date europeana de catre companie; VERIFICARI: Inainte de plecare: Verificare cazierului judiciar international; La sosirea in Germania: Proba de lucru platita primele 4 zile; PROGRAM: Start program intre ora 9:00 dimineata; Durata program: 8 ore pe zi cu pauza flexibila(daca terminati mai devreme de livrat pachetele se considera zi intreaga de lucru); Zile lucrate: 6 zile pe saptamana(cu 1 zi pauza nu neaparat in weekend) TRANSPORT pana in Germania: Asigurat pe autocar se retine din primul salariu. Dupa ce treci de interviul din tara te vei prezenta la locatia transmisa cu cartea de identitate si permisul de conducere pentru deplasare in Germania. CAZARE: Asigurata de firma, inclusa in oferta de lucru; Maxim 2 persoane in camera cu toate utilitatile necesare; LOGISTICA: Telefon mobil: cu aplicatie pentru parcurgerea celor mai scurte trasee; Masina: VAN de 3,5 t pentru transport marfa; BENEFICII 1) salariul incepand de la 2000 net in functie de competente; 2) bonus intre 100-150 euro saptmana pentru performanta; 3) cazarea asigurata la sosire in Germania inclusa in oferta de lucru pentru primele 2 luni; 4) contract de munca in conformitate cu legislatia Germana; 5) transport asigurat de la serviciu inapoi la cazare; 6) dispecerat in limba romana si trasee prestabilite; 7) sprijin din partea MHR Consulting Romania 30 de zile dupa semnarea contractului de munca; 8) transport din Romania in Germania asigurat; *Daca nu sunteti disponibil imediat, va puteti programa cu echipa MHR Consulting in functie de disponibilitatea dumneavoastra.

  • Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Interactiune cu clientii Inregistrarea produselor vandute Emiterea bonurilor fiscal Participarea periodica la inventarul din magazin Colaborare cu directorul de magazin si cu managerul regional de vanzari Imbunatateste activitatea de vanzari Participa la activitatile de sortare marfa din magazine Deschide si inchide magazinul (cand situatia necesita acest lucru) Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul magazinului Transmite problemele evidentiate in cadrul magazinelor Promoveaza produsele PPT pe pagina de Facebook a magazinului Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei) Zile de concediu in functie de vechimea in companie Bonus de recomandare Oportunitati de dezvoltare si de promovare Training de specialitate pentru perioada de inceput Mediu de lucru dinamic si creativ. (oportunitatea de a implementa propriile idei) Program fix / flexibil, 5 zile/saptamana, cu 2 zile libere consecutive Spor de weekend: 10% Sambata, 15% Duminica Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2020 este de aprox 30 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Interactiune cu clientii Inregistrarea produselor vandute Emiterea bonurilor fiscal Participarea periodica la inventarul din magazin Colaborare cu directorul de magazin si cu managerul regional de vanzari Imbunatateste activitatea de vanzari Participa la activitatile de sortare marfa din magazine Deschide si inchide magazinul (cand situatia necesita acest lucru) Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul magazinului Transmite problemele evidentiate in cadrul magazinelor Promoveaza produsele PPT pe pagina de Facebook a magazinului Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei) Zile de concediu in functie de vechimea in companie Bonus de recomandare Oportunitati de dezvoltare si de promovare Training de specialitate pentru perioada de inceput Mediu de lucru dinamic si creativ. (oportunitatea de a implementa propriile idei) Program fix / flexibil, 5 zile/saptamana, cu 2 zile libere consecutive Spor de weekend: 10% Sambata, 15% Duminica Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2020 este de aprox 30 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 1

    Angajam impletitor mobilier din ratan. Nu este necesara experienta.

  • Sofer cat. B caut angajare Bucuresti! 20 de ani Permis de conducere de 2 ani Cerinte: -masina acasa (locuiesc la 20 de km de bucuresti) -salariu minim 2800 lei -masina mica nu de 3,5 T Va multumesc!

  • 8

    Cautam Operatori productie/Controlori calitate pentru companie din domeniul sticlei - SE OFERA CAZARE Cerinte: Minim 10 clase Nu este nevoie de experienta Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferta: Pachet salarial motivant(2800/2900 NET cu sporuri) Bonuri de masa Spor de noapte 25% Spor de foc continuu 25%

  • Ofer servicii contabilitate primara de la domiciliu

  • 3

    Experienta minim 3 ani pe camion + semiremorca (40t) si 2 ani pe comunitate. Ofer seriozitate la plata solicit seriozitate din partea soferului in ceea ce priveste intretinerea camionului,respectarea programului de lucru pentru a avea o colaborare de lunga durata.Detalii la tel

  • 12

    CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • Barbat 41 ani caut un job ca ajutor bucatar unde exista posibilitatea ,si de cazare .Experienta in domeniu trei ani Tel

  • Barbat 41 ani cu o experienta de trei ani ,in domeniul alimentatiei caut de muncă ca aj bucatar experiență acumulată pizza gratar salate paste . Doresc un loc unde exista posibilitatea unei eventuale cazari . Salariu cerut 2000ron tel

  • Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta sau Spania-Italia CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2500 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Grupaje 10 euro incarcare + 10 euro descarcarea -Peste 14.000 de kilometri 0.15 centi pe kilometru Tel.

  • Salveaza cautarea