Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov doar cu poze Companii

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    DESCRIERE LOC DE MUNCA Spitalul Sfantul Sava din orasul Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. Locatie- Orasul Pantelimon Se asigura transport de la statia de metrou Republica pana la spital . SALARIU BRUT LUNAR = 4.000 RON plus sporuri de noapte ,sporuri de weekend,sporuri sarbatori legale. Se lucreaza pe ture zi noapte . Cerinte- Cunoscatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de observatie. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate.. Asteptam cv ul dvs.

  • 4

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si vesela, te asteptam la Dental CATTED! O clinica stomatologica, dotata cu microscop Zeiss, radiologie (rx, opg, cbct), doua camere de sterilizare si multe altele pe care le vom prezenta la interviu! Suntem in cautarea unui nou membru in echipa care intampina pacientii la Front Desk, de preferabil cu experienta. Ce cautam la noul membru din echipa? Este simplu: - Sa fie energic(a), cu abilitati de comunicare foarte bune - Sa fie atent(a) la detalii - Experienta PC: Microsoft Office, Excel, Internet Explorer, Power Point - Sa empatizeze cu nevoile pacientilor - Contabilitate primara: incasari (cash/ card ),emitere facturi,gestiune - Sa lucreze in ture - Atentie distributiva, claritate si optimism in intampinarea pacientilor - Sa cunoasca limba Engleza scris/citit/vorbit - Cunostinte de proceduri stomatologice este un AVANTAJ Proactivitatea este una dintre cele mai importante aspecte impreuna cu dorinta de invatare si dezvoltare. Salariul este negociat in functie de experienta si se va discuta la interviu. Clinica Dental CATTED este situata in Pipera, pe Emil Racovita nr 26. Asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: dupa care te rugam sa ne suni pentru a confirma primirea! Te asteptam la o vizita si in echipa! Echipa Dental CATTED

  • 2

    VINO IN ECHIPA NOASTRA! Societate de constructii situata in Popesti Leordeni (vis-a-vis de Lidl), la 1 minut de statia STB 440 si 439, angajam Asistent Manager, care va avea urmatoarele atributii: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea corespondentei, si transmiterea acesteia; - postare anunturi site-uri de socializare, grupuri de anunturi specifice, etc., in concordanta cu solicitarile superiorilor ierarhici; - introducere date primare in soft de contabilitate si indosarierea acestora; - solicitare de oferte de la furnizori, si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul de plati; - diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, cetralizare date; Reprezinta cerinte obligatorii: - abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (email); - cunostinte operare PC,Word, Excel; - bune capacități de organizare a activității și a timpului; - atenție la detalii; - atitudine proactivă, implicare în activitatea echipei; - spirit de echipă, atitudine politicoasă; - bune abilități de comunicare; Angajare pe baza de Contract Individual de Munca, program de luni pana vineri de la ora 09.00 la 18.00 (8 ore/zi + 1 ora pauza). Detaliile despre salariu se discuta la interviu. Daca anuntul nostru ti-a captat atentia, te rugam sa iti depui candidatura, printr-un CV, la adresa de email cu subiectul "ASISTENT MANAGER", iar personalul de la HR, te va contacta in vederea stabilirii unui interviu. Te asteptam!

  • Salveaza cautarea