2
                            
                        
                    Achizitii publice
Specificații
Numele companiei
                                            
Work Consult
 
                                        Tip job
                                            
full time
 
                                        Descriere
                            Ne dorim in echipa noastra din Galati un consultant în Achiziții Publice să joace un rol esențial în consolidarea succesului companiei și oferirea unor servicii de calitate clienților noștri.
Responsabilitati:
Realizarea documentației de achiziție;
- Gestiunea contului SICAP;
- Asistență în procesul de evaluare și analiza ofertelor;
- Formularea de puncte de vedere la contestații;
- Asistență la semnarea contractului de furnizare care face obiectul procedurii.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
- Utilizare eficientă a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Absolvirea unui curs acreditat de specialist în achiziții publice (reprezintă un avantaj);
- Experiență de minimum 1 an în domeniu (reprezintă un avantaj);
- Experiență în utilizarea sistemului electronic de achiziții publice SEAP (reprezintă un avantaj).
Abilități și aptitudini necesare:
- Gândire analitică și atenție la detalii;
- Abilități avansate de comunicare scrisă și orală, cu capacitate de adaptare la diverse contexte;
- Persoană responsabilă, implicata in activitate, care sa aibă abilități bune de comunicare;
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
- Orientare către rezultate;
- Capacitatea de a lucra independent.
Beneficii oferite:
- Sistem de salarizare motivant (venit fix stabil în funcție de experiența și pregătirea candidatului + venit variabil în funcție de rezultate)
- Abonament la sala de sport și relaxare
- Disponibilitatea firmei de a investi în specializare și dezvoltare profesională
- Mediu de lucru într-o echipă plăcută și competitivă.
Asteptam cu interes sa ne cunoastem, CV la adresa , tel. .
                            
    
    
        
            
        
        Raportează
    
Responsabilitati:
Realizarea documentației de achiziție;
- Gestiunea contului SICAP;
- Asistență în procesul de evaluare și analiza ofertelor;
- Formularea de puncte de vedere la contestații;
- Asistență la semnarea contractului de furnizare care face obiectul procedurii.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
- Utilizare eficientă a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Absolvirea unui curs acreditat de specialist în achiziții publice (reprezintă un avantaj);
- Experiență de minimum 1 an în domeniu (reprezintă un avantaj);
- Experiență în utilizarea sistemului electronic de achiziții publice SEAP (reprezintă un avantaj).
Abilități și aptitudini necesare:
- Gândire analitică și atenție la detalii;
- Abilități avansate de comunicare scrisă și orală, cu capacitate de adaptare la diverse contexte;
- Persoană responsabilă, implicata in activitate, care sa aibă abilități bune de comunicare;
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
- Orientare către rezultate;
- Capacitatea de a lucra independent.
Beneficii oferite:
- Sistem de salarizare motivant (venit fix stabil în funcție de experiența și pregătirea candidatului + venit variabil în funcție de rezultate)
- Abonament la sala de sport și relaxare
- Disponibilitatea firmei de a investi în specializare și dezvoltare profesională
- Mediu de lucru într-o echipă plăcută și competitivă.
Asteptam cu interes sa ne cunoastem, CV la adresa , tel. .
ID anunț: 1761118497
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!
