Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juristi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 3

    Cabinet Avocatura- Nedea Valentin- oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante , precum si in fata altor institutii.Drept civil,penal, comercial, familie, recuperari creante

  • 3

    CERINȚE – cunoștințe de drept civil, procedură civilă; – abilități de comunicare și relaționare – să aibă capacitate de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente critice, asumându-şi responsabilităţi; – foarte bună capacitate de analiză și sinteză; – persoană pozitivă, comunicativă, proactivă, capacitate de lucru în echipă; – excelentă cunoaștere a limbii române (conversațional, scris și citit); – cunoștințe în Microsoft Office, Internet; – aptitudini interpersonale bine definite și abilitatea de a colabora cu echipa Salariu negociabil. Candidaţii interesaţi de o dezvoltare profesională, într-un climat în care sunt cultivate excelenţa şi spiritul de echipă, sunt rugaţi să transmită documentele menţionate mai jos, la adresa: – CV în limba română; – diplome – scrisoare de intenție în limba română Va asteptam in echipa!

  • 3

    S.C. Orient Hyperconstruct S.R.L. din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza consilier juridic.

  • 9

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • 4

    Detectiv particular si Mediator autorizat MIRCEA BUDA Tel: 0745 423945 E-mail: mircea.buda@gmail.com Va oferim urmatoarele servicii in contextul legii 329/2003 si 192/2006: Servicii de detectiv particular: Consultanta juridica Investigatii, supraveghere, filaj Investigatii privind solvabilitatea unui partener de afaceri Investigatii privind concurenta neloiala Investigatii privind conduita morala a unor persoane Investigatii privind scurgerea de informatii Investigatii privind infidelitatea Investigatii privind anturajul unor persoane Investigatii privind bunurile asigurate Identificarea bunurilor sustrase Identificarea bunurilor in litigiu Identificarea persoanelor cu credite sau debite (disparute) Verificarea sau supravegherea angajatilor Obtinerea de mijloace de proba pentru instantele de judecata Servicii de mediere daca: Divortezi si se stabileste domiciliul minorului Imparti bunuri, inclusiv terenuri, ai un litigiu comercial Ai un litigiu de munca sau comercial Ai de recuperat bani,sau datorezi bani Ai avut un accident auto Nu te intelegi cu bancile sau ai un conflict din domeniul protectiei consumatorului Ai un proces penal sau civil care poate inceta prin impacarea partilor Tulburarea de posesie Orice conflicte penale sau civile la care legea permite impacarea partilor. ............................................................................................................................. Avantajele medierii: hotararea instantei pe baza acordului de mediere este executorie, partile au controlul solutiei,flexibilitate in negocieri,cadru privat, confidentialitate, costuri reduse fata de un proces in instantele de judecata, restituirea taxei de timbru daca cauza se afla pe rolul instantei de judecata.

  • Avocat definitiv din Baroul Prahova doresc sa lucrez la un cabinet de avocatura din Bucuresti ,specializat in Drept penal. Precizez faptul ca am o experienta de 20 de ani in dreptul penal ,in special in fata organelor de cercetare penala , in faza de urmarire penala dar si in fata instantelor de judecata.Tel-0722.801793 intre orele 16-19.

  • Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Mediez orice disputa permisa de lege in domeniul dreptului civil,penal.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • Societate comerciala angajeaza jurist pentru sediul din Bragadiru, Ilfov langa Pod Centura Bragadiru.

  • 10

    Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate; • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii; • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare; • Proactivitate, implicare, pasiune pentru carieră; • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare; • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel); • Experiența în domeniu, minim 6 luni. Descrierea jobului • Asistă angajații în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă; • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei; • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial; • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi a strategiei elaborate, din punct de vedere legal; • Comunică cu instituțiile publice: Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Muncă şi celelalte organisme de reglementare; • Colaborează cu departamentele interne ale companiei în vederea implementării procedurilor de lucru; • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă; • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activității. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 12

    PREGATIREA SI EXPERIENTA: Studii: - absolvent al unei forme de invatamant superioare - reprezinta un avantaj Aptitudini: - inteligenta (gandire logica, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, amabil, atitudine proactiva RESPONSABILITATI SI SARCINI: - cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor si comenzilor primite - redactarea corespondentei - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Domeniul de activitate: Juridic

  • Birou notarial angajeaza consilier juridic debutant, tanar absolvent, maxim 24 de ani. Cerinte: seriozitate, dorinta de munca si perfectionare, dorinta de invatare, responsabilitate, stabilitate, capacitate de munca sub presiune, multi-taskuri, etc. Program 8ore/zi de luni pana vineri. Responsabilitati: aplicarea in activitatea notariala a legii 36/1995, a legii 7/1996, a codului fiscal, a codului civil si de procedura, precum si legislatia conexa, redactare acte notariale, indeplinirea procedurilor premergatoare incheierii actelor, precum si cele ulterioare, cum ar fi intabularile, arhivarea actelor conform nomenclatorului arhivistic; mentinerea profesionala a relatiei biroului notarial cu clientii; programarea actelor; inregistrarea in registrele notariale, reprezentarea biroului la institutii etc. 0241748870 Birou Notarial EFORIE SUD.

  • 1

    R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • 1

    Consilier juridic, inspector resurse umane, contabil caut loc de munca. Rog oferte serioase.

  • 20

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 11

    Angajez colaboratoare pentru încheiere de contracte prin externalizare servicii pt firme și activități secretariat , permisul de conducere reprezintă un avantaj , se poate și program flexibil , ideal pentru studente. telf.0728699555

  • Consultant Cameral Candidatul ideal • studii superioare in domeniul juridic, economic, tehnic-ingineresc;  Cunostinte legislative despre: • organizarea si functionarea Camerelor de Comert si Industrie (L 335/2007); • organizarea si functionarea agentilor economici ( L 31/1990, L26/1990); • domeniul infiintarilor de firme, modificarilor de acte firme, administrare firme; • obtinere avize / autorizatii / licente • bune abilități de comunicare,lucru în echipă; • organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională; • cunostinte word / excel / baze de date / internet / retele de socializare • cunoasterea a cel putin o limba straina de circulatie internationala (engleza) Descrierea jobului • servicii de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme, obtinere avize / autorizatii • organizare evenimente: targuri si expozitii, cursuri de formare profesionala, conferinte, sesiuni de informare / instruire, prezentari de firma etc; • promovarea serviciilor Camerei; • organizare intalniri cu autoritatile si institutiile publice; Locatiile jobului : Bacau, Onesti, Moinesti Transmitere CV-uri catre adresa de e-mail a Camerei ( vezi sectiunea Contact de pe site-ul oficial )

  • Salveaza cautarea