Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juristi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Mediez orice disputa permisa de lege in domeniul dreptului civil,penal.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • 1

    R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • Cautam un coleg cu spirit de echipa pentru departamentul juridic! Daca ai o experienta minima in domeniu si vrei sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice, asteptam CV-ul tau! Cerintele postului: - Studii juridice finalizate; - Experienta minima in domeniu (cateva luni sunt suficiente pe un post similar); - Cunostinte de limba engleza si italiana - avantaj; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Abilitati de organizare, flexibilitate si adaptabilitate. Responsabilitati: - Infiintari firme diferite domenii; - Acorda asistenta si consultanta juridica societatii si clientilor din portofoliu; - Pregateste actele/contractele, potrivit solicitarilor clientilor si celorlalte departamente, analizeaza documentele primite de la alte departamente sau de la partenerii contractuali ai societatii; - Pregateste/coordoneaza obtinerea documentelor necesare semnarii contractelor; - Negociaza si adapteaza clauzele contractuale potrivit instructiunilor managementului si intereselor societatii; - Solutioneaza problemele aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal; - Relationeaza cu institutiile statului. Oferim: - Program de lucru: luni-vineri, 09-17; - Salariu negociabil; - Mediu de lucru placut; - Echipa tanara si dinamica. Contact de luni-vineri, intre orele 09-17 la numarul: 0742.565.886 sau la adresa de e-mail: hr.office(A rond)gaminvest.ro Vor fi contactate doar persoanele care sunt selectate pentru interviu!

  • Fosti judecatori,procurori, profesori(civil,penal,familie,litigii munca) fond funciar ,retrocedari reprezentare in instanta analiza sanse de reusita termene scurte onorarii minime

  • 10

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • Echipa tanara, spontana si unita, cautam o jurista tanara, dornica de dezvoltare. Oferim un salariu atractiv si un loc de munca incitant alaturi de o echipa unita. Responsabilități: • Menținerea legăturii cu institutele de specialitate • Întocmirea de documente juridice ( contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc) • Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice (cereri la Instituții de Stat) • Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței Program de lucru: 09:30-17:30 L-V Contact tel/whatsapp: 0745523260

  • Echipa tanara, spontana si unita, cautam o jurista tanara, dornica de dezvoltare. Oferim un salariu atractiv si un loc de munca incitant alaturi de o echipa unita. Responsabilități: • Menținerea legăturii cu institutele de specialitate • Întocmirea de documente juridice ( contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc) • Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice (cereri la Instituții de Stat) • Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței Program de lucru: 09:30-17:30 L-V Contact tel/whatsapp: 0745523260

  • Dorim colaborare/angajare jurist. puteti atasa cv-ul aici, la mesaj

  • 11

    Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu minim 5 ani experienta in domeniu.

  • Avocat definitiv din Baroul Prahova doresc sa lucrez la un cabinet de avocatura din Bucuresti ,specializat in Drept penal. Precizez faptul ca am o experienta de 20 de ani in dreptul penal ,in special in fata organelor de cercetare penala , in faza de urmarire penala dar si in fata instantelor de judecata.Tel-0722.801793 intre orele 16-19.

  • Birou notarial angajeaza consilier juridic debutant, tanar absolvent, maxim 24 de ani. Cerinte: seriozitate, dorinta de munca si perfectionare, dorinta de invatare, responsabilitate, stabilitate, capacitate de munca sub presiune, multi-taskuri, etc. Program 8ore/zi de luni pana vineri. Responsabilitati: aplicarea in activitatea notariala a legii 36/1995, a legii 7/1996, a codului fiscal, a codului civil si de procedura, precum si legislatia conexa, redactare acte notariale, indeplinirea procedurilor premergatoare incheierii actelor, precum si cele ulterioare, cum ar fi intabularile, arhivarea actelor conform nomenclatorului arhivistic; mentinerea profesionala a relatiei biroului notarial cu clientii; programarea actelor; inregistrarea in registrele notariale, reprezentarea biroului la institutii etc. 0241748870 Birou Notarial EFORIE SUD.

  • 10

    Angajam jurist/economist, debutant, absolvent de facultate pentru domeniul insolventa, munca de birou/secretariat/redactare de documente, la inceput se ofera salariul minim pe economie, cu posibilitate de promovare si majorare a salariului in functie de insusirea si dobandirea de abilitati si cunostinte necesare desfasurarii activitatii. Cv-urile se trimit pe adresa de mail:

  • 3

    Societate cu sediul in Ploiesti, angajeaza urgent jurist. Asteptam cu interes CV-urile dvs pe adresa de email : , sau pe publi 24. O zi buna!

  • 3

    CERINȚE – cunoștințe de drept civil, procedură civilă; – abilități de comunicare și relaționare – să aibă capacitate de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente critice, asumându-şi responsabilităţi; – foarte bună capacitate de analiză și sinteză; – persoană pozitivă, comunicativă, proactivă, capacitate de lucru în echipă; – excelentă cunoaștere a limbii române (conversațional, scris și citit); – cunoștințe în Microsoft Office, Internet; – aptitudini interpersonale bine definite și abilitatea de a colabora cu echipa Salariu negociabil. Candidaţii interesaţi de o dezvoltare profesională, într-un climat în care sunt cultivate excelenţa şi spiritul de echipă, sunt rugaţi să transmită documentele menţionate mai jos, la adresa: – CV în limba română; – diplome – scrisoare de intenție în limba română Va asteptam in echipa!

  • 11

    Angajez colaboratoare pentru încheiere de contracte prin externalizare servicii pt firme și activități secretariat , permisul de conducere reprezintă un avantaj , se poate și program flexibil , ideal pentru studente. telf.0728699555

  • 20

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • Salveaza cautarea