Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juristi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 21

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 3

    Absolvent al unei Universităţi de stat din marile centre universitare; Bune abilităţi de comunicare şi organizare, spirit de echipă; Cunoştinţe avansate operare PC; Permis de conducere, categoria B; Disponibilitate pentru program prelungit;

  • 13

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • Sunt absolvent de drept stiinte juridice cu diploma, caut de munca ca jurist sau consilier juridic debutant. Pot fi contactat la adresa de email sau la telefon 0741705033

  • 1

    Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare • Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel) • Experienta in domeniu , minim 6 luni Descrierea jobului • Asistă angajatii în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi strategiei elaborate, din punct de vedere legal • Comunică cu institutiile publice Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Munca şi celelalte organisme de reglementare • Colaborează cu departamentele interne ale companiei in vederea implementarii procedurilor de lucru • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activitatii Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Disponibil online

    CONSILIER JURIDIC

    Ofer servicii juridice, experienta relevanta in domeniul societar, secretariat CA, AGA, reprezentare la ONRC (Societati pe actiuni, SRL) si Ministerul Justitiei (ONG), intocmire, modificare Acte constitutive, Statute, Convocari, Hotarari, Decizii, Rapoarte, procese-verbale AGA, CA, planuri de divizare / fuziune, lichidare voluntara si judiciara societati. Pot obtine avize, NIF-uri, rezidenta pe teritoriul romaniei al persoanelor din UE, rezidenta fiscala cat si reprezentare in fata altor institutii sau socieatati comerciale. Redactez somatii, notificari, raspuns executorilor judecatoresti, petitii, adrese, cereri de chemare in judecata, intampinari, contracte.

  • Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • Absolvent facultate drept, mediator autorizat, caut angajare sau colaborare ps consultanta firma

  • 1

    Ofer servicii de calitate la preturi competitive ! Tehnoredactez orice document, act, lucrare de licenta, dizertatie, doctorat, manuscris, etc., in mod profesional si rapid. Tehnoredactare prin "metoda oarba" (folosirea tuturor degetelor fara privirea tastaturii). Experienta profesionala de peste 20 de ani. Informatii la telefon 0745680397

  • conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • 3

    Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • 2

    Cabinet detectiv Particular,oferim servicii de calitate si profesionalism in investigatii si filaj,preturi mici,consultanta gratuita,daca vi se pare ca o persoana de langa dvs.s-a schimbat in comportament,are o atitudine diferita,nu ezitati sa ne contactati,va vom fi de ajutor.

  • Buna,caut loc de munca.M-ar interesa categoria administrație, Post de secretară, birou de avocatură, notarial, consilier juridic,resurse umane. Sunt licențiat în drept, am experiență in domeniul vânzări (consilier credite)

  • 3

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 6

    Detectiv particular si Mediator autorizat MIRCEA BUDA Tel: 0745 423945 E-mail: mircea.buda@gmail.com Va oferim urmatoarele servicii in contextul legii 329/2003 si 192/2006: Servicii de detectiv particular: Consultanta juridica Investigatii, supraveghere, filaj Investigatii privind solvabilitatea unui partener de afaceri Investigatii privind concurenta neloiala Investigatii privind conduita morala a unor persoane Investigatii privind scurgerea de informatii Investigatii privind infidelitatea Investigatii privind anturajul unor persoane Investigatii privind bunurile asigurate Identificarea bunurilor sustrase Identificarea bunurilor in litigiu Identificarea persoanelor cu credite sau debite (disparute) Verificarea sau supravegherea angajatilor Obtinerea de mijloace de proba pentru instantele de judecata Servicii de mediere daca: Divortezi si se stabileste domiciliul minorului Imparti bunuri, inclusiv terenuri, ai un litigiu comercial Ai un litigiu de munca sau comercial Ai de recuperat bani,sau datorezi bani Ai avut un accident auto Nu te intelegi cu bancile sau ai un conflict din domeniul protectiei consumatorului Ai un proces penal sau civil care poate inceta prin impacarea partilor Tulburarea de posesie Orice conflicte penale sau civile la care legea permite impacarea partilor. ............................................................................................................................. Avantajele medierii: hotararea instantei pe baza acordului de mediere este executorie, partile au controlul solutiei,flexibilitate in negocieri,cadru privat, confidentialitate, costuri reduse fata de un proces in instantele de judecata, restituirea taxei de timbru daca cauza se afla pe rolul instantei de judecata.

  • Mediez orice disputa permisa de lege in domeniul dreptului civil,penal.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • 1

    Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • 1

    Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu minim 5 ani experienta in domeniu.

  • 11

    Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • Salveaza cautarea