Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juristi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • 10

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • 1

    Avocat titular Membru al Baroului București. Caut colaborări part-time sau temporare cu sociețăți de avocatură sau alte birouri de avocat. Experienta de 3 ani in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la 0736955310 Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • 1

    Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • 4

    Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare • Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel) • Experienta in domeniu , minim 6 luni Descrierea jobului • Asistă angajatii în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi strategiei elaborate, din punct de vedere legal • Comunică cu institutiile publice Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Munca şi celelalte organisme de reglementare • Colaborează cu departamentele interne ale companiei in vederea implementarii procedurilor de lucru • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activitatii Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 3

    Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • Buna ziua! Lucez ca si Consilier Juridic de aproximativ 3 ani. Doresc sa stiu daca mai este valabila oferta si unde aveti domiciliul. Flintoc Marinela,telefon 0721265208 Mulumesc anticipat.

  • 2

    Cabinet detectiv Particular,oferim servicii de calitate si profesionalism in investigatii si filaj,preturi mici,consultanta gratuita,daca vi se pare ca o persoana de langa dvs.s-a schimbat in comportament,are o atitudine diferita,nu ezitati sa ne contactati,va vom fi de ajutor.

  • Mediez orice disputa permisa de lege in domeniul dreptului civil,penal.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Avocat definitiv din Baroul Prahova doresc sa lucrez la un cabinet de avocatura din Bucuresti ,specializat in Drept penal. Precizez faptul ca am o experienta de 20 de ani in dreptul penal ,in special in fata organelor de cercetare penala , in faza de urmarire penala dar si in fata instantelor de judecata.Tel-0722.801793 intre orele 16-19.

  • 3

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 1

    Cerinte : - Absolvent al Facultatii de Drept si Administratie Publica; - experienta intr-o societate comerciala cel putin un an - experienta in domeniul Achizitiilor Publice; - Cunoştinţe IT de bază în Microsoft Office Word, Excel; - Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză; - Usurinţă în stabilirea relaţiilor interpersonale; - Capacitatea de a învaţa şi de a se informa permanent; - Persoana perseverenta ; - Discernamânt şi capacitate de a rezolva diferite probleme; - Capacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe și din interiorul companiei; - Rezistenta la stres. Descrierea jobului: - asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a firmei si a angajatilor acesteia; - relationarea cu institutiile statului; - mentinerea legaturii cu departamentele interne ale companiei; - redactarea si revizuirea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale contractuale; - reprezentarea intereselor societatii in toate problemele juridice, pe baza delegarii date de conducerea societatii; - intocmirea evidentei tuturor documentelor cu caracter juridic ce privesc activitatea companiei; - verifică legalitatea actelor cu caracter juridic primite spre avizare; BENEFICII: - lucrul intr-o echipa dinamica si tanara; - mediu de lucru atractiv; - salariu motivant.

  • 2

    R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • 3

    Cabinet Avocatura- Nedea Valentin- oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante , precum si in fata altor institutii.Drept civil,penal, comercial, familie, recuperari creante

  • Sunt absolvent de drept stiinte juridice cu diploma, caut de munca ca jurist sau consilier juridic debutant. Pot fi contactat la adresa de email sau la telefon 0741705033

  • 4

    S.C. Orient Hyperconstruct S.R.L. din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza consilier juridic.

  • 3

    Angajăm manager proiect în domeniul construcțiilor Descrierea postului: -Asigurarea comunicării cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. -Pregătirea și organizarea planurilor de activitate în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului. - Administrarea bugetului proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile și cu condițiile finanțatorului. - Valorificarea și dezvoltarea oportunităților pe durata implementării proiectului. - Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați. - Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii si finanțatorii proiectului. - Pregătește bugetul și cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia. Cerințe: - studii superioare în domeniul construcțiilor - experiență obligatorie pe un post similar - experienta în coordonare personal și management - disponibilitate la program prelungit de muncă - foarte bune abilități de comunicare și relaționare - seriozitate, responsabilitate și atenție sporită la detalii Oferim: - contract de munca pe perioadă determinată - salariu motivant - cazare gratuită în cazul relocării - un mediu propice pentru dezvoltarea profesională

  • 1

    Cerinte : - Absolvent al Facultatii de Drept - Minim un an experienta intr-o societate comerciala - Cunoştinţe IT de bază în Microsoft Office Word, Excel - Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză - Usurinţă în stabilirea relaţiilor interpersonale - Capacitatea de a învaţa şi de a se informa permanent - Persoana perseverenta - Discernamânt şi capacitatea de a rezolva diferite probleme - Capacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe și din interiorul companiei. - Rezistenta la stres Descrierea jobului: - asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a firmei si a angajatilor acesteia - relationarea cu institutiile statului - mentinerea legaturii cu departamentele interne ale companiei - redactarea si revizuirea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale contractuale - reprezentarea intereselor societatii in toate problemele juridice, pe baza delegarii date de conducerea societatii; - intocmirea evidentei tuturor documentelor cu caracter juridic ce privesc activitatea companiei; - verifică legalitatea actelor cu caracter juridic primite spre avizare; BENEFICII: - lucrul intr-o echipa dinamica si tanara - mediu de lucru atractiv - salariu motivant

  • 12

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • Salveaza cautarea