Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Manageri Persoane Disponibil din: 2020-06-04

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Manager Restaurant Mamaia

    Angajam manager Restaurant: Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, bonuri de masa, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei.

  • Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro

    Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.

    Repostat automat
  • 4

    Manager transport marfa (PDM) cu cunostinte de engleza si germana

    Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.

  • Angajam manager cabinet medical

    Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.

  • 1

    Responsabil calitate si mediu

    CERINTE : - Experienta de minim 3 ani in domeniul calitatii si mediului, cu atributii si pe linie de SSM; - Studii superioare finalizate( de preferat tehnice); - Certificare Auditor intern calitate, mediu, sanatate si securitate in munca; - Experienta privind sistemele de management al calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii in munca; - Capacitate de a gestiona cu diplomatie informatiile confidentiale si de a fi adaptabil la cerinte diverse; - Abilitati excelente de planificare si organizare pentru a respecta termenele limita; - Vorbitor de limba engleza si cu abilitatea de scriere corecta in limba engleza RESPONSABILITATI : - Gestioneaza autorizatiile de mediu aferente punctelor de lucru: deschiderea revizuirea inchiderea autorizatiilor de mediu; - Asigura conformarea la cerintele legale si de reglementare pe domeniile: sanatate si securitate ocupationala, protectia mediului, situatii de urgenta, mediu si calitate; Realizeaza audituri inspectii interne in conformitate cu standardele asumate de companie; - Stabileste actiuni corective preventive aferente neconformitatilor constate si se asigura de implementarea acestora; - Stabileste si urmareste bugetul HSE la nivel de companie; - Elaboreaza instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca si se asigura de cunoasterea acestora de catre lucratori; - Urmareste elaborarea planurilor de situatii de urgenta si verifica modul de cunoastere si capacitatea de punere in aplicare a acestora; PROGRAM DE LUCRU: 4 zile pe saptamana, 10 ore zi. BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masa Asigurare medicala Vouchere de vacanta Decontare transport ( daca este nevoie). CV-urile se depun la sediul firmei , str Pitesti, nr. 165 ,Slatina, jud Olt sau pe adresa de mail

  • Pensionar studii superioare tehnice sau economice

    Descrierea jobului: Are cunostiinte de MS-Office(Word, Excel, Outlook). Studii superioare in domeniul economic /tehnic reprezinta un avantaj. Este o persoană organizată, perseverentă, amabilă si flexibilă. Manifesta siguranta de sine, capacitati metodice de lucru. Este o persoana creativa, cauta mereu sa isi eficientizeze modul de lucru.

  • 2

    Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres

    Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima

  • Angajez manager service auto

    Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:

  • 1

    Manager restaurant 5000-6000 lei

    Restaurant terasa specific chinezesc angajam manager restaurant terasa in zona Nerva Traian Timpuri Noi cu experienta salariu 5000-6000 lei

  • DirectDemocracyS Stagiu Plătit Bucuresti Urgent

    DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org

  • 1

    Angajăm personal pt muncă de birou

    Dezmembrări Copacioasa situat în sat Copacioasa , angajează personal pt muncă de birou , program de lucru luni vineri 09.00 17.30 , cadru legal de muncă . Salariu 2500 Ron , se oferă bonus din vânzările online . Relații doar la tel

  • 4

    CAUTAM CONSILIER VANZARI MAGAZIN SCULE SI UNELTE

    Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:

  • 9

    Icredit Galati angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice

  • 15

    Junior Project Manager, agentie turism Bucuresti

    Daca esti o persoana dinamica, organizata si responsabila, te asteptam alaturi de noi in echipa 13 TRAVEL. Cerinte post: - studii superioare (studiile de specialitate constituie un avantaj) - cunostinte de limba engleza ; - cunostinte operare PC - capacitate de sinteza si negociere - dorinta de invatare si perfectionare profesionala; - disponibilitate si in afara programului de lucru Asteptam cu interes CV-ul dvs .

  • 2

    Manager de Echipa

    Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : - Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii - Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite - Crearea si conducerea unei echipe de succes, cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: - salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; - tichete de masa; - asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; - zile de concediu suplimentare; - cadou aniversar; - evenimente corporate si team building-uri; Pe langa beneficiile mentionate, oferim si un mediu de lucru stimulant, oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat, te asteptam in echipa Icredit! Punct de lucru Vergului Sector 2

  • 1

    Specialist lucrari cadastrale si intabulari

    R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:

  • 6

    Pregatim tineri

    Pregătim gratuit tineri pentru inițiere doar în afaceri legale! whatsapp -

  • 7

    Andreea New Construct

    angajăm manager ptr firmă de construcții

  • 26

    Tehnician documentatie

    Candidatul Ideal - Studii medii (liceu) - Cunostinte de baza operare PC: Microsoft Office (Excel, Word), E-mail - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date - Abilitati de comunicare si lucru in echipa - Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale - Dorinta de a invata - Experiența domeniu constituie avantaj: obtinere avize si autorizatii de construire pentru lucrari de "Extindere si bransament gaze naturale" Descrierea jobului - elaborare și redactare corespondenta; - preluarea, îndosarierea și arhivarea avizelor și a mesajelor primite din partea partenerilor clienți, institutii etc. - contabilitate primara; - mentine evidenta in timp real a fluxului de documentatie. Ce iti oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata (dupa o perioada de proba 3 luni) - un colectiv prietenos si dinamic, dornic sa te cunoasca - dezvoltare personala: posibilitatea de a invata de la 0 toata activitatea pe care o vei desfasura, cat timp detii bazele activitatii de birou - pachet salarial motivant, in functie de aptitudini - alte beneficii ce se vor discuta in cadrul interviului Descrierea companiei Societatea autorizata ANRE in proiectare, executie, service, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiilor de gaze naturale. Puteti trimite CV-ul la adresa sau sa ne contactati direct telefonic.

  • Atestat manager pentru obținere licență, copie conforma

    Dețin atestat manager pentru obținere licență și copie conformă

Salvează căutarea