Joburi, locuri de munca in Management Timis - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, amabila, educata, punctuala, dinamica, creativa, optimista, atenta la detalii, loiala, cu spirit de echipa, motivata de dorinta de dezvoltare personala si profesionala, cu abilitati excelente de organizare, comunicare si relationare. Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare continua in management. Experiența anterioară într-un salon de înfrumusețare este foarte importantă. Cerinte: * Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizata, cu spirit de initativa si orientata in permanenta catre atingerea obiectivelor. * Acest job ti se potriveste perfect daca in trecut ai coordonat o echipa minim 2-3 ani si ai dobandit abilitati d leadership. * Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Google Drive) precum și de folosire a uneltelor Social Media ( Instagram, Facebook, TikTok, Google) * Cunostiinte de contabilitate primara (evidenta facturi, nir, registru casa etc.) * Este necesară cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; * Permis conducere categoria B Descrierea jobului: * Supravegherea și organizarea activităților din salon ; * Gestionarea optima a personalului din echipa ; * Participarea activa la realizarea de oferte, promotii și implemetarea acestora in salon precum și distribuția lor in mediul online; * Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizare a programarilor; * Recrutare personal; * Formarea si dezvoltarea persoanelor noi din echipa; * Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita. * Construirea si mentinerea unui mediu de lucru profesional atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului; * Crearea si aplicarea strategiilor in vederea realizarii targetelor lunare; * Calculul salarial si distribuirea comisioanelor lunare in funcție de targetele fiecărui angajat. * Colaborarea directa și eficientă cu contabilul firmei * Realizarea stocurilor lunare si gestionarea comenzilor, precum și aprovizionare; * Promovarea imaginii salonului; Beneficii: * Pachet generos de beneficii care include carte de munca, salariu fix plus comision și bonusuri in funcție de realizari
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, amabila, educata, punctuala, dinamica, creativa, optimista, atenta la detalii, loiala, cu spirit de echipa, motivata de dorinta de dezvoltare personala si profesionala, cu abilitati excelente de organizare, comunicare si relationare. Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare continua in management. Experiența anterioară într-un salon de înfrumusețare este foarte importantă. Cerinte: * Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizata, cu spirit de initativa si orientata in permanenta catre atingerea obiectivelor. * Acest job ti se potriveste perfect daca in trecut ai coordonat o echipa minim 2-3 ani si ai dobandit abilitati d leadership. * Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Google Drive) precum și de folosire a uneltelor Social Media ( Instagram, Facebook, TikTok, Google) * Cunostiinte de contabilitate primara (evidenta facturi, nir, registru casa etc.) * Este necesară cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; * Permis conducere categoria B Descrierea jobului: * Supravegherea și organizarea activităților din salon ; * Gestionarea optima a personalului din echipa ; * Participarea activa la realizarea de oferte, promotii și implemetarea acestora in salon precum și distribuția lor in mediul online; * Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizare a programarilor; * Recrutare personal; * Formarea si dezvoltarea persoanelor noi din echipa; * Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita. * Construirea si mentinerea unui mediu de lucru profesional atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului; * Crearea si aplicarea strategiilor in vederea realizarii targetelor lunare; * Calculul salarial si distribuirea comisioanelor lunare in funcție de targetele fiecărui angajat. * Colaborarea directa și eficientă cu contabilul firmei * Realizarea stocurilor lunare si gestionarea comenzilor, precum și aprovizionare; * Promovarea imaginii salonului; Beneficii: * Pachet generos de beneficii care include carte de munca, salariu fix plus comision și bonusuri in funcție de realizari
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 18 iunie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor economice, inginerie, științelor sociale, științelor politice și ale administrației sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 26 iunie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 18.06.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara. Pentru îndrumare, contactează Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, Biroul Resurse Umane, Comunicare și Administrativ. Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Our real estate development construction company is finding assistant construction manager, program monday to friday 8.00 to 17.00 saturday 2 hrs, driving B must. C.V on whatsapp