Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Crescendo Imobile Evidenta financiara este cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceea va punem la dispozitie: ✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii; ✓ intocmirea Registrului de casa ; ✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ; ✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont; ✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii. ✓ intocmirea Registrului Jurnal ; ✓ verificarea registrelor contabile ; ✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica. TELEFON 0786327700

  • Efectuez pentru firmele de catering transport livrări la preț de Uber.

  • PFA cu atestat și experienta în domeniu, Ofer gama completa de servicii ca administrator asociații de proprietari.

  • Descrierea postului Candidatul ideal: - Persoana proactiva si atenta la detalii; - Experienta in gestionare depozit sau in domeniul logisticii; - Cunostintele tehnice si de contabilitate primara constituie un plus; - Bune abilitati de gestionare fizica si organizatorica a produselor; - Seriozitate, corectitudine, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune, de respectare a termenelor si de asumare a responsabilitatilor; - Cunostinte PC si carnet de conducere categoria B; - Cazier curat; - Cunoasterea limbii maghiare (obligatoriu) si a limbii engleze (avantaj). Cerinte Responsabilitati: - Participa la realizarea receptionarii si expedierii corecte a marfurilor; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit si verifica in permanenta stocurile; - Verifica, inregistreaza si emite bonuri de consum, comenzi de produse, CMR-uri, avize, etichete sau altele acte solicitate de catre angajator; - Deserveste clientii doar pe baza documentelor emise; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori; - Anunta conducerea firmei de indata ce constata diferente intre stocul scriptic si cel fizic; - Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit, supervizeaza si raspunde de aplicarea procedurilor interne de gestiune; - Participa la inventarul periodic si anual al produselor si intocmeste rapoartele specifice catre managementul companiei; - Este sprijin activ pentru celelalte departamente ale firmei.

  • Sunt in cautarea de persoane cu sau fara experienta in asigurari. E nevoie sa stii ca trebuie sa depui efort inainte de a obtine ceva! Anunt valabil pentru intreaga Romanie! Ce se ofera - platforma pentru emiterea si gestionarea politelor de asigurare, - produse de asigurari viata si non-viata, credite, pensii si despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere, - indrumare si webinarii pe diverse teme de interes si actualitate, - venituri functie de implicarea ta si a echipei tale nationale, - recunoasterea rezultatelor tale, - concursuri si premii deosebite. Ce se cere: - persoane cu BAC-ul luat. de preferat cod RAF - integritate - energie - corectitudine - seriozitate - program full sau part-time. Venituri de la 500 euro in sus functie de implicare. Salariu din comision!

  • Descrierea postului - Participa la realizarea receptionarii marfurilor si inregistrarii documentelor primare de contabilitate si asigura verificarea acestora; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit; - Deserveste clientii pe baza documentelor intocmite de colegii de la vanzari si contabilitate: comenzi de vanzare, avize de insotire sau facturi; - Participa la inventarul anual si periodic al produselor; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori si transmite comenzile de aprovizionare; - Transmite documentele specifice atat in interiorul firmei cat si in exteriorul acesteia. Cerinte Candidatul ideal: - Persoana ambitioasa si atenta la detalii; - Studii medii efectuate in domeniul economic; alte studii tehnice constituie un plus; - Bune abilitati de comunicare si de calcul; - Cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat (criteriu eliminatoriu); engleza constituie un avantaj; - Carnet de conducere - categoria B; - Cazier curat; - Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune si respectarea termenelor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Salariu atractiv, care se discuta la interviu; - Bonuri de masa; - Telefon si calculator de serviciu; - Masina pentru deplasarile in interes de serviciu; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica; Descrierea companiei: Compania DTN GROUP COMMERCE comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si de climatizare, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. In Romania dorim sa ne extindem echipa cu persoane potrivite pentru gestionarea produselor HVAC aflate in portofoliul nostru. Bizoo.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii

  • Oferim curatenie la asociatii de proprietari(scari de bloc) cu decont legal, asiguram dezinfectie prin pulverizare a spatiului comun inclusiv manere usi, covorase, intrerupatoare, cutii postale, interfon, usi acces de 2 ori/saptamana. Nu fac angajari! Tel 0735443862

  • Descrierea postului Candidatul ideal: - Persoana proactiva si atenta la detalii; - Experienta in gestionare depozit sau in domeniul logisticii; - Cunostintele tehnice si de contabilitate primara constituie un plus; - Bune abilitati de gestionare fizica si organizatorica a produselor; - Seriozitate, corectitudine, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune, de respectare a termenelor si de asumare a responsabilitatilor; - Cunostinte PC si carnet de conducere categoria B; - Cazier curat; - Cunoasterea limbii maghiare (obligatoriu) si a limbii engleze (avantaj). Cerinte Responsabilitati: - Participa la realizarea receptionarii si expedierii corecte a marfurilor; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit si verifica in permanenta stocurile; - Verifica, inregistreaza si emite bonuri de consum, comenzi de produse, CMR-uri, avize, etichete sau altele acte solicitate de catre angajator; - Deserveste clientii doar pe baza documentelor emise; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori; - Anunta conducerea firmei de indata ce constata diferente intre stocul scriptic si cel fizic; - Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit, supervizeaza si raspunde de aplicarea procedurilor interne de gestiune; - Participa la inventarul periodic si anual al produselor si intocmeste rapoartele specifice catre managementul companiei; - Este sprijin activ pentru celelalte departamente ale firmei. Oferta (bonusuri, beneficii) Beneficii: - Salariu lunar atractiv, care se discuta la interviu; - Bonusare anuala pentru buna gestionare a depozitului; - Bonuri de masa; - Telefon si calculator de serviciu; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti. Descrierea companiei: Compania DTN GROUP COMMERCE comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si de climatizare, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. In Romania dorim sa ne extindem echipa cu persoane potrivite pentru gestionarea produselor HVAC aflate in portofoliul nostru.

  • Ofer curatenie asociatii de proprietari( scari de bloc) in zonele: Lipovei, Aradului, Torontalului, Bucovina, Dumbravita, include dezinfectia de 2/saptamana prin pulverizare a spatiului comun. Tel 0735443862

  • Vand URGENT firma de transport persoane,cu contracte in desfasurare . Pentru detalii si informatii 0741265191

  • Ne marim echipa !! Cautam Profesor Limba Engleza Responsabilitati: >livrarea cursurilor de Limba Engleza •administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) •construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala •mentinerea serviciilor la un standard inalt Este necesar sa aveti: experienta in predarea Limbi Engleza • experienta in administrare clienti • dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare • disponibilitate de coordonare programe educationale • intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor • dedicare si orientare catre clienti • colaborare in echipa si fluenta in comunicare Beneficii Oferite: bonusuri de performanta si loialitate Contract de munca https://www.facebook.com/englishcenterTM/ Investeste in tine! ne poți trimite CV-ul tău și te contactăm noi : InfoStrada Gheorghe Lazăr 9 / etaj 3 (Piata 700)

  • Firma ZEISS ADMIN va ofera servicii de administrare blocuri de inalta calitate. www.blocuritimisoara.ro Imbinam metodele clasice de administrare imobile - lista de intretinere pe hartie afisata la avizier, plata in numerar la scara blocului - cu metodele cele mai moderne - avizier online, plati electronice, acces permanent pentru presedinte si cenzor la programul de administrare unde pot urmari incasarile, platile, situatia fondurilor si toate detaliile legate de asociatie, comunicare directa cu toti locatarii pentru problemele importante prin anunturi la avizier si e-mail. In plus, avem experienta solida in recuperarea datoriilor de la restantieri. Referinte despre profesionalismul nostru, onestitate si corectitudine puteti primi de la oricare dintre presedintii, cenzorii sau locatarii blocurilor pe care le avem in grija. Preluam ca bonus si serviciile de curatenie la blocurile administrate de firma noastra.

  • Jurist, preiau blocuri pentru administrare. Telefon

  • Școala Gimnazială Sacoșu Turcesc, cu sediul în com. Sacoșu Turcesc, Jud. Timiș, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de contabil, 0,25 Condiții specifice Studii superioare economice absolvite cu diplomă licență Vechime: minim 1 an Probele de concurs: 1. Proba scrisă : 27.04.2020, ora 10:00 2. Interviu: 27.04.2020, ora 16:00 Ambele probe vor avea loc la sediul Școlii Gimnaziale Sacoșu Turcesc-strada Principală nr. 1 A, comuna Sacoșu Turcesc, jud. Timiș Depunerea dosarelor: 15.04.-23.04.2020, zilnic între orele 08:00 și 15:00 la secretariatul Școlii Gimnaziale Sacoșu Turcesc, strada Principală nr. 1 A, comuna Sacoșu Turcesc, jud. Timiș Persoană de contact: Oancea Adina, tel/fax: 0256 411780

  • Vrei curatenie de întreținere profesională Timpul sau lipsa de personal este problema? Noi putem sa te ajutam! Tu vii cu problema - noi venim cu soluția! Dorești calitate - îți oferim!!! Ne contactezi - ne întâlnim! Serviciile oferite de către noi pentru scările de bloc sunt următoarele: - măturat scara blocului; - spălat și odorizat scara blocului; - curățat și dezinfectat balustrada; - curățat și dezimfectat liftul; - îngrijirea florilor de pe casa scării, - măturat aleea principală din fața blocului; - curățarea spațiului verde de sticle, hârtii, alte resturi menajere( unde este cazul); - curățat și dezinfectat tomberoane; - spălat geamuri de pe casa scării și ușa de intrare cu soluții profesionale; - îndepărtarea afiselor de pe geamuri; - șters cutiile poștale de praf. Curățenia generală se va face de doua ori pe an, in lunile Mai și Noiembrie! Pentru evaluarea costurilor contactati-ne la nr de telefon:0730242755

  • APT angajeaza Pickeri (manipulanti marfa) pentru un depozit din Dumbravita. *Oferim: Stabilitate la locul de munca; Salariul de incadrare este de 3729 de lei brut; Tichete de masa de 15 lei/zi; *Program: 12 cu 24/ 12 cu 48 (interval orar: 06:00-18:00/ 18:00-06:00) *Transport asigurat din Timisoara si din imprejurimi; Pentru detalii ne puteti contacta: * Tel: 0723 101 361 * Email:

  • Angajez asistent manager pe parte de vânzări (transporturi) ,cunostinte IT si permis categoria B. Oferim si cazare in Timisoara. Mai multe detalii la telefon .0768681903

  • Jurist si administrator autorizat Timisoara, va ofer servicii care se adreseaza segmentului rezidential, imobile de locuit, asociatii de proprietari, sub forma unui contract de administrare . Servicii pentru blocuri Repartizare cheltuielilor de intretinere in conformitate cu legea Intocmirea dosarului de cheltuieli lunar Incasarea cheltuielilor de intretinere Intocmirea registrelor lunare conform legii Depunerea, la compartimentul care se ocupa cu asociatiile de proprietari, a situatiilor activ-pasiv Emiterea, la cerere. a facturilor individuale pe apartament Afisare la avizierul asociatiei si/sau posibilitatea locatarilor de a vedea online tabelul si toate documentele in conformitate cu prevederile legale Citirea apometrelor periodic Inspectie tehnica periodica a cladirii si a instalatiilor, la cerere. Facilitati Acces gratuit la platforma de administrare online pentru toti locatarii. Pata online ( din tara sau exterior) a cheltuielilor de intretinere. Consultanta de specialitate privind infiintarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Infiintare asociatie de proprietari Reprezentare in instanta pentru modificare acte constitutive sau orice alte modificari in asociatie Telefon 0786327700

  • Angajam baiat pana in 30 de ani pentru functia de asistent manager departament vanzari+logistica Descriere Candidatul Ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office()awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Salveaza cautarea