Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Companii

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma ZEISS ADMIN va ofera servicii de administrare blocuri de inalta calitate. www.blocuritimisoara.ro Imbinam metodele clasice de administrare imobile - lista de intretinere pe hartie afisata la avizier, plata in numerar la scara blocului - cu metodele cele mai moderne - avizier online, plati electronice, acces permanent pentru presedinte si cenzor la programul de administrare unde pot urmari incasarile, platile, situatia fondurilor si toate detaliile legate de asociatie, comunicare directa cu toti locatarii pentru problemele importante prin anunturi la avizier si e-mail. In plus, avem experienta solida in recuperarea datoriilor de la restantieri. Referinte despre profesionalismul nostru, onestitate si corectitudine puteti primi de la oricare dintre presedintii, cenzorii sau locatarii blocurilor pe care le avem in grija. Preluam ca bonus si serviciile de curatenie la blocurile administrate de firma noastra.

  • 16

    Clarismart Consulting angajeaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646

  • 1

    Societate comerciala cu domeniu de activitate in agricultura, suntem in cautarea unuei secretare/asistente pe teren, cu varsta cuprinsa intre 30-40 ani, care NU NECESITA PREGATIRE PROFESIONALA. Locatia : OTVESTI, jud. TIMIS. Cerinte: Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Fluenta verbala; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica; Disponibilitate la deplasari in scop de servici; Loialitate si confidentialitate; Pentru alte informati, va rugam contactati-ne.

  • 9

    Angajam persoana responsabila pentru desfasurarea activitatii de consultanta pe linie PSI si SSM Securitate si sanatate in munca elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite instruirea introductiv generala de protectia muncii, precum si testarea cunostintelor, completarea fiselor individuale de securitatea muncii instruirea conducatorilor de locurilor de munca privin organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate elaborarea programului de instruire si testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul) stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul) intocmirea listei cu posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul) identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmire Prevenirea si stingerea incendiilor elaborarea a instructiunilor proprii de aparare impotriva incendiilor evaluarea riscurilor de incendiu si stabilirea masurilor tehnice si organizatorice de aparare impotriva acestora instruirea, pregatirea si verificarea lucratorilor din punct de vedere PSI intocmirea documentelor de aparare impotriva incendiilor completarea fiselor individuale de PSI Se ofera: Pachet salarial atractiv Suport tehnic si logistic Masina de serviciu Laptop telefon de serviciu Cautam o persoana responsabila, serioasa, cu bune abilitati de comunicare, sociabila Necesar: curs cadru tehnic PSI; curs inspector SSM Evaluator de risc in securitate si sanatate in munca ( constituie avantaj)

  • 6

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 4

    PFA cu atestat și experienta în domeniu, Ofer gama completa de servicii ca administrator asociații de proprietari.

  • 4

    CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • 24

    Angajez Secretara Tânăra, Cu sau fara studii superioare Cu sau fara experienta Organizată Punctuală Comunicativă Aspect fizic placut Se oferă salariu între 3000 de Lei + Bonusuri Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis la adresa de mail Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis si pe watshap la nr de telefon din anunt. Descrierea Jobului .. preia si directioneaza apelurile telefonice - primeste si transmite e-mail-uri - inregistreaza, administreaza si gestioneaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - opereaza corespunzator si operativ toate datele in aplicatiile specifice ale societatii - completeaza borderourile pentru curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri - programeaza audientele - copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale - mentine relatii functionale de colaborare cu toti clientii, furnizorii, - asigura buna desfasurare la locul de munca prin achizitionarea celor necesare activitatii de birou

  • Căutăm să se alăture echipei noastre o persoană dinamică, serioasă, cu abilități de comunicare dar mai ales cu dorința de învățare. Contractul de muncă se încheie pe perioadă determinată (1 an), dar există posibilitatea prelungirii/modificării pe perioadă nedeterminată, în funcție de performanță. DESCRIEREA JOBULUI: - Menține legătura cu clienții și preia comenzile transmise de aceștia prin email sau telefon. Creează / înregistrează / actualizează formularele de comandă. - Verifică sistemul de gestiune pentru colectarea de informații referitoare la procesarea corectă a comenzilor sau la existența stocului. - Plasează comenzile către furnizori. - Se ocupă de trimiterea comenzilor către clienți. Întocmește awb-urile sau alte documente specifice. - Urmărește stadiul de livrare al comenzilor și informează clienții asupra detaliilor de livrare. - Înregistrează și rezolvă reclamațiile clienților. Găsește soluții alternative pentru rezolvarea reclamațiilor clienților în colaborare cu departamentul de marketing. - Organizează transporturi de marfă de la furnizori externi. - Respectă toate procedurile și politicile companiei. BENEFICII OFERITE: - Realizare profesională i materială pe termen lung, în cadrul unei echipe de succes, performante. - Pachet salarial motivant, laptop, telefon mobil. - Mediu de lucru profesionist. DESCRIEREA COMPANIEI: Societatea ROMCRETE ECHIPAMENTE-a înființat în anul 2008 și are ca domeniu principal de activitate comercializarea de echipamente șinstalații industriale de manipulare a fluidelor.

  • 18

    Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • Cautam o persoana pentru postul de secretara/dispecer, in domeniul transportului international de persoane. Cerinte post : - persoana sociabilă, organizată, punctuală, comunicativă, prezență plăcută - cunoștințe operare PC/MS OFFICE si navigare internet - experiență obligatorie intr-o poziție similară - minim studii Bacalaureat - permis conducere prezintă avantaj - limba engleză nivel mediu Responsabilitati : - îndeplinirea activităților zilnice de birou - preluarea apelurilor telefonice - introducerea rezervarilor in baza de date - evidenta corespondentei electronice - redacteaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - mentine relatiile cu clientii - alte sarcini trasate de conducere Salariu negociabil in urma interviului Asteptam Curriculum Vitae + poza recenta pe numarul de whatap sau e-mail Doar persoanele selectate vor fi contactate.

  • 3

    Descrierea postului Căutăm personal să se alăture echipei noastre! În calitate de angajat la compania noastră, veți fi responsabili pentru îngrijirea facilităților noastre și veți efectua diverse activități de curățenie si întreținere pentru imobile (scari de bloc si birouri) situate in zona Girocului-Braytim Timisoara si Giroc. Rezumatul jobului - efectueaza o varietate de activități de curățare și întreținere. - va fi responsabil pentru menținerea tuturor spațiilor ingrijite și ordonate. - obligațiile vor include aspirarea, curățarea, spalarea suprafețelor, stergerea prafului, curatarea ferestrelor, lifturilor, eliminarea gunoiului si intretinerea tuturor echipamentelor si produselor de curatare. Cerinte - atenția la detalii și o atitudine pozitivă este o necesitate - punctual si dedicat muncii și îndatoririlor - abilitatea de a lucra bine singur sau in echipă - acorda atenție detaliilor la curățare - organizat și capabil să urmeze un program - permis conducere categoria B Ce se ofera - salariu 2300 lei - bonusuri de activitate - mediu de lucru placut

  • 31

    ARTOIL SRL, distribuitor de produse petroliere la nivel national, recrutează Specialist Backoffice & Customer Care. pentru sediul de Timisoara. Suntem o companie romaneasca in plina dezvoltare care cauta sa isi extinda echipa pentru a putea solutiona in mod promt si efecient solicitarile partenerilor nostri. Persoana ideala pentru acest post are studii medii, bune cunostinte de operare PC, cunoaste pachetul Microsoft Office, cu accent pe Excel, nu are dificultati de comunicare, scriere sau vorbire și lucreaza foarte bine in echipa. Atributiile acestei persoane sunt urmatoarele: - mentinerea relatiei cu furnizorii de carburant, - mentinerea relatiei cu agentii de teren; - solutionarea solicitarilor din partea Clientilor; - accesare platformelor furnizorilor pentru plasare comenzilor; - efectuarea rapoartelor saptamanale solicitate de Management; - emiterea de facturi; - urmarirea incasarilor; - arhivare. Programul este de luni pana vineri de la ora 9 la ora 17, iar sediul nostru este in Calea Aradului, cladirea Tresor Business Center. Persoanele interesate ne pot contacta la numarul 0356101001.

  • 21

    larismart Consulting cauta Economist pentru companie de productie din Timisoara. Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Experienta pe un post similar minim 3 ani, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Responsabilități: - Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, - Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata - Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate - Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii Beneficii - Salariu atractiv, corelat cu experiența - Tichete de masa. - Transport asigurat Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV la adresa sau sa apeleze numarul de telefon .

  • 9

    Operator Call-Center Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, intervalConditiile minimale de angajare: - limba GERMANĂ obligatoriu, nivel foarte bun conversațional, scris, citit (minim B2) - cunostinte de utilizare computer (Microsoft Office, Internet Explorer) Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, trimite un CV pe adresa

  • 1

    Angajam sef sectie productie ansamble metalice sudate. Cerintele postului: - bune cunostinte de desen tehnic, asamblari sudate si prelucrari mecanice. - abilitati de coordonare a echipelor de muncitori. - minim 2 ani experienta pe o pozitie similara unde a avut responsabilitatea planurilor de producție și a urmărit și oferit soluții în problemele apărute în procesul de producție. - studiile tehnice sunt deasemenea necesare (liceu, școala de maiștri sau facultate/colegiu), iar certificări în lăcătușerie/sudură precum i abilită i de operare în programe CAD reprezintă un avantaj. Descrierea postului: Responsabilitatea principală a postului este coordonarea echipei de producție (formată din lăcătuși, sudori, operatori CNC, și personal auxiliar) și urmărirea proiectelor în faza de execuție, prin organizare și sprijin în rezolvarea problemelor care apar în procesul de producție al ansamblelor metalice sudate. Sfera de responsabilități mai include: pontaj/normarea activităților, verificarea calității pe fluxul de fabricație (dimensiuni, asamblare - vizual și prin utilizarea dispozitivelor de măsurare și monitorizare) precum și introducerea în sistem de date din procesul de producție (timpi, consumabile etc). Se ofera posibilitatea de a lucra într-o companie dinamica si reale posibilitati de dezvoltare profesională si personala în cadrul unei echipe cu experien ă în industria producerii de masini unelte. Vizitati www.mbt.ro pentru mai multe informatii.

  • 9

    Cautam domnisoara descurcareata si cu un aspect fizic placut pentru pozitia de asistent manager. Se accepta si persoane la început de cariera dornice de a invata. In timp vor avea posibilitatea de a gestiona biroul din Romania. oferim contracte part-time sau full time. vă rugăm să ne contactați aici. posibilitatea unui salariu și a unei cariere bune

  • 5

    Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • 9

    Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Salveaza cautarea