Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Neamt

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • AUTO DIN SRL - Lider al comertului on-line de anvelope si jante auto angajeaza Coordonator echipa de vanzari online cu urmatoarele cerinte si atributii principale: - experienta in vanzari si intr-un post de conducere de minim 2 ani; - experienta in coordonarea intregii echipe; - foarte bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - jucator de echipa; - implicare in supervizarea, instruirea, motivarea, evaluarea si dezvoltarea echipei; - domiciliul stabil in Piatra Neamt. Descrierea jobului: - Coordoneaza si dezvolta activitatea operationala a echipei; - Implementeaza politica de vanzari si de marketing a companiei; - Coordoneaza activitatea de vanzare a produselor companiei; - Urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu politica societatii; - Instruieste, integreaza, supervizeaza, evalueaza, motiveaza si dezvolta angajatii din subordine - Monitorizeaza si raspunde direct de realizarea targetului de vanzari de catre echipa de vanzari; - Propune solutii si face recomandari de consolidare a vanzarilor prin identificare de noi oportunitati; - Este preocupat de culegerea informatiilor din piata (competitie, autoritati, clienti); - Intocmeste rapoarte specifice catre administratorul societatii si face propuneri de imbunatatire a activitatii, atat operationale, cat si de vanzari. CV-urile se trimit pe e-mail: resurse_umane@auto-din.ro

  • Stabileşte obiectivele de dezvoltare ale firmei, în concordanţă cu strategia elaborată de Consiliul de Administraţie Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuţie, financiare, service, resurse umane) Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale managerilor din subordine Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine Negociază şi conciliază situaţiile conflictuale apărute în relaţiile interpersonale Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajaţii din subordine Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine Stabileşte măsuri de eficientizare a activităţii personalului din subordine Asigură reţeaua de relaţii necesară dezvoltării activităţii firmei Supervizare lucrarilor si implementarea modificarilor aduse Coordonarea stocului de materiale si a pretului acestora Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea. Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces. Privind securitatea si sanatatea muncii Respecta normele de Securitate si Sanatate a Muncii si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti angajatii din subordine. Privind regulamentele / procedurile de lucru

  • Operatorul are rolul de a introduce şi prelucra date (interoghează, sortează, filtrează). De asemenea raspunde de conformitatea datelor introduse. Cerinte: Studii medii (absolvite cu diplomă bacalaureat); Cursuri de pregătire şi/sau perfecţionare de operator PC; Cunoştinţe de operare PC (MS Office); Experienţă pe o funcţie similară ( operator calculator);

  • Salveaza cautarea