Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Olt

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma instalații termo-sanitare angajează persoana pentru activitate birou. Conditii: -abilități de comunicare, telefonic si e-mail, -cunoștințe calculator, -colaborare si lucrul în echipă , -capacitate de învățare și intelegere, -persoana sociabilă,organizată, punctuală . CV -ul poate fi trimis pe adresa de e-mail Salariu 1500-2000 ron

  • 2

    OLT-ALERT.RO angajează, pe perioadă nedeterminată, absolvenți de liceu sau facultate, șomeri, cu vârsta de până în 25 de ani pe posturi de redactori/reporteri. Condiții: • O bună stăpânire a limbii române • Cunoștințe de lucru la computer (programele cele mai uzuale) • Abilități jurnalistice, o bună comunicare, curiozitate despre ce se întâmplă în jur • Domiciliul în Slatina • Posesor de permis de conducere, categoria B Deși nu sunt condiții obligatorii, studiile și/sau practica în domeniul mass-media ar putea reprezenta un avantaj. Se oferă salariul minim pe economie, cu posibilitatea majorării, în funcție de performanțele profesionale. Trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail redactia@olt-alert.ro sau la costelmirea626@gmail.com.

  • 1

    Suntem o companie in plina expansiune , cu un colectiv sudat in care fiecare persoană îsi are locul său important pentru atingerea performanțelor dorite. Compania S.C. DUAK DRUMS S.R.L este o firma infiintata in 2001, cu sediul în Crtișoara, Jud. Olt, care are ca activitate principala productia de tamburi. Descrierea jobului de contabil: - înregistrează facturi de furnizori interni/clienti/ - întocmește situații și rapoarte financiar-contabile catre conducere - emite facturi - clasează şi păstrează toate actele justificative de cheltuieli, documentele contabile, fişele, balanţele de verificare; Candidatul ideal: - experienţă în contabilitate primara sau domeniu economic ; - cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu - cunoasterea limbii engleze nivel mediu, alta limba straina de circulatie constituie un avantaj - bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel); - abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres - capacitate dе analiza si sinteza - abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare - meticulozitate si acuratete in operatiuni - spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultat Descrierea jobului de asistent manager: -preia și înregistrează corespondența ; -redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice ; -asigură transmiterea documentelor prin fax, e-mail și poștă ; -elaborează documente și rapoarte cerute de manager ; -îndosarează documentele cu care lucrează și supervizează arhivarea lor ; -duce la îndeplinire sarcinile stabilite. Candidatul ideal: -punctualitate ; -abilitatea de a comunica eficient ; -aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce privește organizarea timpului ; - cunoasterea limbii engleze nivel mediu, alta limba straina de circulatie constituie un avantaj -bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel); -abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres ; -capacitate dе analiza si sinteza ; -abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare ; -meticulozitate si acuratete in operatiuni ; -spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultat. Acceptam spre intervievare si persoane fara experienta. Pentru detalii cu privire la depunerea CV-ului apelati numarul de contact de luni pana vineri între orele 07:00-18:00. Multumim.

  • Oferim consultanta juridica drept civil.

  • 6

    Service auto in Caracal angajeaza personal(fata) pentru receptie service auto. Se cere seriozitate, implicare experienta in vanzari constituie un avantaj. Se ofera salariu motivant, bonusuri.

  • 3

    Societate comerciala ce are ca activitate principala receptionarea si depozitarea cerealelor, cu sediul in Zanoaga jud. Dolj cauta sa angajeze operator calculator. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii: -cunostinte PC nivel mediu (word, excell, g-mail) -persoana deschisa si comunicativa -spirit de echipa Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la nr de tel 0720802141 Avram Alexandru

  • 1

    Caut loc de munca, de preferat in domeniul de alimentație (mentionez ca am experienta )

  • Angajez persoana care sa coordoneze si administreze activitatea unui ONG cu profil socio-cultural.Mai multe detalii oferim la nr. de telefon 0733 076 288.

  • 2

    Societate angajeaza gestionar. Rel. Tel 0722257061, 0740020060.

  • Salveaza cautarea