Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete. Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore. Programul fermei este de la 09 la 19. Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze. Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor: Preluare comnezi. Introducere intrari bonuri/facturi. Emitere facturi marfa produse finite. Transmitere facturi platforme online. Programări online descărcări recuperate ambalaj etc. Transmitere email. Arhivarea documentelor firmei. Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Se ofera: Salariu competitiv. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate avansare.

  • Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver

  • 1

    Selectam colaboratori program 2 ore / zi in Craiova Programare interviu la telefon.

  • 95

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, minim 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu, se poate si fara diploma de bacalaureat. Program de lucru fix 8 ore( 9-17).sambata-duminica liber..Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri:

  • 184

    Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 1

    Suntem un laborator de tehnica dentara din Bucuresti, Sector 5 si cautam coleg/a pentru postul de asistent manager. Avem nevoie de o persoana dinamica si responsabila care sa tina legatura cu cabinetele si evidenta lucrarilor. Cerinte: cunostinte medii in EXCEL. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra asteptam sa ne contactati la nr de telefon sau ne puteti trimite CV la adresa de mail

  • 14

    Candidatul Ideal Cuno tin e de operare pe calculator in Microsoft Office ( in special Excell si Word ) Capacitatea d a opera in sistemul informatic intern Experienta in domeniul comercial & marketing reprezinta avantaj; Aptitudini d introducere si centralizare date; Abilitatea de a lucra în echipă , deprinderi de comunicare Persoana resposabila si bine organizata Rezistenta la stres si la un flux d lucru constant, punctualitate, seriozitate, atentie la detalii. Aptitudini de limba engleza constituie un avantaj Descrierea jobului Utilizeaza si op re z d t in sist mul int rn; si Microsoft Office ( Excell , Word ) , gestioneaza documentatiile digitalizate Redacteaza,, completeaza si corecteaza diverse date , documente si materiale; Desfasoara diverse activitati de birou cu specific in domeniul comercial & achizitii Pastreaza legatura cu departamentele suport din cadrul firmei; departamentul de achizitie si vanzari Raporteaza managerului direct; Verificarea facturilor de achizitii Gestionarea negocierilor cu furnizorii Monitorizare si modificare preturi Monitorizare stocuri Sesizeaza diversele erori aparute in sarcinile zilnice;,Identifica modalitati de corectare ale respectivelor erori; Pachet de beneficii: salariu fix + bonuri de masa Program: 08:00-16:30 (L-V) la sediul societatii .

  • Vrei sa lucrezi într-un mediu tanar care sa iți ofere timp pentru tine? Cum ar suna sa lucrezi ca și dispecer pe un centru de alarme? De ce ai nevoie? - Cunoștințe minime operare calculator; - Sa fii o persoana sociabila; - Sa fii punctual/a; - Sa fii responsabil/a. - Sa ai capacitatea de prioritizare a lucrurilor - Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.\ Ce avantaje ai? - lucrezi într-un mediu plăcut; - lucrezi in ture; - salariu motivant. Te așteptăm să ne contactezi la numărul de telefon: - Adriana.

  • Salveaza cautarea