Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete. Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore. Programul fermei este de la 09 la 19. Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze. Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor: Preluare comnezi. Introducere intrari bonuri/facturi. Emitere facturi marfa produse finite. Transmitere facturi platforme online. Programări online descărcări recuperate ambalaj etc. Transmitere email. Arhivarea documentelor firmei. Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Se ofera: Salariu competitiv. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate avansare.

  • Societatea Team Doa Recycle angajeaza consultant/specialist mediu in vederea colaboarii permanente sau part time. Cerinte : -Experienta in domeniu minim 1 an ; -Permis categoria B minim 1 an; -Candidatul ideal va fi responsabil de raportari catre AFM, OIREP, SIATD, gestiune lunara, intocmire fise de deseu, intocmirea documentatiei specifice obtinerii/revizuirii actelor de reglementare- aviz de mediu, autorizatie de mediu) pentru clienții din portofoliul societatii . Anuntul este valabil atat pentru job part time cat si full time. Salariul se va discuta la interviu.

  • Absolvent de studii universitare, tehnic constituie avantaj. - Experienta minim 1 an in domeniul aprovizionarii/achizitiilor - Orientare catre client - Orientare catre rezultat - Munca in echipa - Atentie la detalii - Initiativa si asumare de riscuri - Ascultare activa si comunicare - Cunostinte de limba engleza nivel avansat -Operare PC - Word, Excel, Outlook nivel avansat Descrierea jobului -solicitarea de oferte de pret la furnizorii existenti si/sau furnizori noi -negociera contractelor cu furnizorii/conditiilor de aprovizionare/comerciale -organizarea procesului de aprovizionare (transport, incarcare-descarcare etc) -lanseaza comenzi catre partenerii furnizori de marfa si le introduce in sistemul ERP -intretinerea ierahiei de parteneri furnizori de marfa si produse in cadrul organizatiei

  • 33

    Companie multinațională recrutează manager vânzări cu experiență (experienta constituie avantaj clar), cât și fără experienta. Compania activează în comercializarea aparaturii medicale și wellness.

  • 14

    Candidatul Ideal Cuno tin e de operare pe calculator in Microsoft Office ( in special Excell si Word ) Capacitatea d a opera in sistemul informatic intern Experienta in domeniul comercial & marketing reprezinta avantaj; Aptitudini d introducere si centralizare date; Abilitatea de a lucra în echipă , deprinderi de comunicare Persoana resposabila si bine organizata Rezistenta la stres si la un flux d lucru constant, punctualitate, seriozitate, atentie la detalii. Aptitudini de limba engleza constituie un avantaj Descrierea jobului Utilizeaza si op re z d t in sist mul int rn; si Microsoft Office ( Excell , Word ) , gestioneaza documentatiile digitalizate Redacteaza,, completeaza si corecteaza diverse date , documente si materiale; Desfasoara diverse activitati de birou cu specific in domeniul comercial & achizitii Pastreaza legatura cu departamentele suport din cadrul firmei; departamentul de achizitie si vanzari Raporteaza managerului direct; Verificarea facturilor de achizitii Gestionarea negocierilor cu furnizorii Monitorizare si modificare preturi Monitorizare stocuri Sesizeaza diversele erori aparute in sarcinile zilnice;,Identifica modalitati de corectare ale respectivelor erori; Pachet de beneficii: salariu fix + bonuri de masa Program: 08:00-16:30 (L-V) la sediul societatii .

  • 7

    Fabrica de Paine Dumbravita, Angajeaza operator facturare. Căutăm o persoana serioasa și dedicata care să aibă o gândire logică Cerințe: studiile economice, experiență pe un post similar minim 1 an, seriozitate și rezistența la munca sub presiune. Pachet salarial atractiv: 3770 lei NET, bonuri de masa in valoare de 240 lei și transport parțial asigurat. Pentru mai multe informatii va asteptam la sediul firmei din Dumbravita, str. Bela Bartok, nr. 1-3 sau trimiteti un cv pe adresa de email

  • Vrei sa lucrezi într-un mediu tanar care sa iți ofere timp pentru tine? Cum ar suna sa lucrezi ca și dispecer pe un centru de alarme? De ce ai nevoie? - Cunoștințe minime operare calculator; - Sa fii o persoana sociabila; - Sa fii punctual/a; - Sa fii responsabil/a. - Sa ai capacitatea de prioritizare a lucrurilor - Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.\ Ce avantaje ai? - lucrezi într-un mediu plăcut; - lucrezi in ture; - salariu motivant. Te așteptăm să ne contactezi la numărul de telefon: - Adriana.

  • Salveaza cautarea