Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 1

    Cerinte: - Experienta pe call center nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; - Cunoasterea limbii bulgare si romane la nivel avansat ( citit / scris / vorbit ) ; - Bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon; - Persoana proactiva : orientare catre client; - Persoana dinamica, ambitioasa, spirit de echipa; Responsabilitati - Contactarea clientilor in vederea confirmarii comenzilor; - Preluarea apelurilor telefonice; - Raportarea activitatii; - Comunicarea cu clientii prin intermediul platformei Facebook;o Salariul se discuta la interviu.

  • 2

    Angajam dispecer transport marfa International cu un minim de experiența! Suntem o firma de transport, obligatoriu lb. engleză scris vorbit iar a-2 lb. constituie un avantaj și permis de conducere! Salariu atractiv!

  • 1

    Cautam o persoana care sa administreze un magazin online de la preluarea comenzilor pana la urmarirea livrarii comenzilor venite sau managementul comenzilor retur. - cunostinte platforme eCommerce - cunostinte trimitere/primire emailuri cu documente atasate - emitere documente fiscale si managementul in aplicatie facturare - stocuri lunare - emitere si gestionare awb platforme curieri Avem nevoie de CV tau pentru a vedea compatibilitatea postului.

  • Salveaza cautarea