Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator doar cu poze Disponibil din: 2022-04-21 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam operator magazin online in Sector 6 - Chiajna

    Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online

  • 23

    Angajam operatori interviu +50 ani

    Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 68

    Operare si intermediere date

    Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 6

    Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

  • 3

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • 7

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, full time, fara experienta, in Timisoara

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi

  • 6

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, full time, cu experienta, in Timisoara

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi

  • 1

    Recepție office Cluj-Napoca

    Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.

  • 8

    Lucrator de birou - Limba Sarba

    Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!

  • 2

    Operator call center preluare comenzi telefonice

    Echipa eGospodarul.ro din Voluntari se mareste Salut! Te invitam sa te alaturi echipei eGospodarul.ro Ce ne dorim de la tine? - Foarte bune abilitati de comunicare verbale si scrise - Stapanirea limbii romane la nivel impecabil - Abilitatea de a invata lucruri noi intr-un timp relativ scurt. Inclinarea catre tehnologie este un plus. - Abilitatea de a asculta si intelege contextul unei situatii - Abilitatea de a oferi solutii intr-o maniera simpla, eleganta, profesionala - Adaptabilitate si entuziasm pentru rezolvarea task-urilor zilnice, dar si creativitate pentru a gasi solutii rapide in situatii noi. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor telefonice si a sesizarilor din partea clientilor - Consilierea clientilor cu profesionalism si promovarea produselor din magazinul online - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online, operarea facturii, generarea si transmitere AWBului; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Beneficii: - Pachetul salarial net 2800- 3000 lei - Prime sarbatori, - Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare - Discount la produsele comercializate de firma - Echipa tanara si mediu familiar de lucru Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Voluntari Judetul Ilfov Complex Smart Flora Expo - POSTUL NU ESTE REMOTE CATALIN

  • 38

    Angajam Dispecer a centru de alarmare Constanța.

    Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail

  • 2

    Coordonator de transport

    Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • 41

    Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!

    OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .

  • Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI

    Cerinte Aplica daca: Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIU Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă. Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj. Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Realizari Ce anume vei face: Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos. Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei. Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 Schimburi Schimbul 1: 10:00 - 18:00 Schimbul 2: 12:00 - 20:00 Vei avea parte de: Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masă Abonament medical privat 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Abonament la sala sport Training-uri Tichete de masa Tichete de vacanta

  • 1

    Angajam Operator introducere, prelucrare si validare date!

    Firma producatoare de mezeluri si preparate din carne angajeaza OPERATOR INTRODUCERE, PRELUCRARE SI VALIDARE DATE cu urmatoarele cerinte: -Aptitudini de operare pe calculator, in mod eficient si productiv, un grad crescut de mobilitate profesională - Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune -Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word ) -Disponibilitatea la programul in schimburi, inclusiv schimb de noapte. Atributii principale : -Preluarea datelor de pe documentele primare și introducerea lor în calculator, făcând o selecție și o verificare a acestora înainte de a le adăuga în baza de date. De asemenea, operatorul introducere date trebuie să corecteze toate erorile întâlnite în documente sau, după caz, să le raporteze superiorului său. - Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei: rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului. Daca iti mai si place sa lucrezi cu cifre si informatii exacte, si crezi ca putem evolua impreuna, îndeplinind toate criteriile de mai sus, te rugam trimite-ne CV ul tau pe whattap la , sau vino direct la punctul de lucru din str.Transilvaniei, nr.429, vis-a-vis de fostul Metro.

Salvează căutarea