Referent statistician Daily Caffe
Specificații
Numele companiei
Daily Caffe
Tip job
full time
Descriere
Dorim să ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture.
ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:
-supervizarea activităţii reprezentanţilor comerciali utilizand aplicatii dedicate in acest scop; - instruirea și coordonarea reprezentantilor comerciali subordonaţi, stabilirea de obiective pentru aceștia și verificarea realizării sarcinilor trasate;
- aplicarea si monitorizarea aplicarii procedurilor intrene ;
- soluţionarea problemelor apărute n derularea activităţii reprezentanţilor comerciali aflaţi n subordine
- culegerea și prelucrarea datelor statistice;
- mbunătăţirea permanentă a bazelor de date interne și actualizarea periodică a datelor ECDL Advanced
- propunerea de soluţii pentru optimizarea activiţăţii reprezentanţilor comerciali aflaţi n subordine;
- organizarea c t mai eficientă a timpului reprezentanţilor comerciali din teren, urmărirea planificării logice a rutelor (prin Arobs TrackGPS) și păstrării frecvenţei de vizitare a clienţilor; - realizarea de prognoze de dezvoltare a companiei și implementarea unui program de dezvoltare n zonele cu potenţial prin crearea de noi gestiuni de automate pe teritoriul ţării ; - colaborarea cu celelate departamente pentru desfășurarea n bune condiţii a activiţăţii;
Consideram atuuri :
-Abilitățile soft - pachetul Microsoft Office: Word , Excel,Powerpoint, Acces ,Outlook
-Abilitati in comunicare
-Abilitati competente in marketing
-Abilitati competente necesare in vanzari
-Cunostiinte Matematice aprofundate.
OFERTA (bonusuri, beneficii)
- Salariu motivant;
- Posibilități de dezvoltare profesională și promovare.
- CV se trimit la adresa hr[a]dailycaffe.ro
Raportează
ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:
-supervizarea activităţii reprezentanţilor comerciali utilizand aplicatii dedicate in acest scop; - instruirea și coordonarea reprezentantilor comerciali subordonaţi, stabilirea de obiective pentru aceștia și verificarea realizării sarcinilor trasate;
- aplicarea si monitorizarea aplicarii procedurilor intrene ;
- soluţionarea problemelor apărute n derularea activităţii reprezentanţilor comerciali aflaţi n subordine
- culegerea și prelucrarea datelor statistice;
- mbunătăţirea permanentă a bazelor de date interne și actualizarea periodică a datelor ECDL Advanced
- propunerea de soluţii pentru optimizarea activiţăţii reprezentanţilor comerciali aflaţi n subordine;
- organizarea c t mai eficientă a timpului reprezentanţilor comerciali din teren, urmărirea planificării logice a rutelor (prin Arobs TrackGPS) și păstrării frecvenţei de vizitare a clienţilor; - realizarea de prognoze de dezvoltare a companiei și implementarea unui program de dezvoltare n zonele cu potenţial prin crearea de noi gestiuni de automate pe teritoriul ţării ; - colaborarea cu celelate departamente pentru desfășurarea n bune condiţii a activiţăţii;
Consideram atuuri :
-Abilitățile soft - pachetul Microsoft Office: Word , Excel,Powerpoint, Acces ,Outlook
-Abilitati in comunicare
-Abilitati competente in marketing
-Abilitati competente necesare in vanzari
-Cunostiinte Matematice aprofundate.
OFERTA (bonusuri, beneficii)
- Salariu motivant;
- Posibilități de dezvoltare profesională și promovare.
- CV se trimit la adresa hr[a]dailycaffe.ro
ID anunț: 1761118691
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!