Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 78

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 14

    Candidatul Ideal Cuno tin e de operare pe calculator in Microsoft Office ( in special Excell si Word ) Capacitatea d a opera in sistemul informatic intern Experienta in domeniul comercial & marketing reprezinta avantaj; Aptitudini d introducere si centralizare date; Abilitatea de a lucra în echipă , deprinderi de comunicare Persoana resposabila si bine organizata Rezistenta la stres si la un flux d lucru constant, punctualitate, seriozitate, atentie la detalii. Aptitudini de limba engleza constituie un avantaj Descrierea jobului Utilizeaza si op re z d t in sist mul int rn; si Microsoft Office ( Excell , Word ) , gestioneaza documentatiile digitalizate Redacteaza,, completeaza si corecteaza diverse date , documente si materiale; Desfasoara diverse activitati de birou cu specific in domeniul comercial & achizitii Pastreaza legatura cu departamentele suport din cadrul firmei; departamentul de achizitie si vanzari Raporteaza managerului direct; Verificarea facturilor de achizitii Gestionarea negocierilor cu furnizorii Monitorizare si modificare preturi Monitorizare stocuri Sesizeaza diversele erori aparute in sarcinile zilnice;,Identifica modalitati de corectare ale respectivelor erori; Pachet de beneficii: salariu fix + bonuri de masa Program: 08:00-16:30 (L-V) la sediul societatii .

  • 4

    Fabrica de Mobilier Lemn Masiv- Angajam personal pt. Birouri ; Cunostinte Progr. Office si Limba Italiana la Nivel Mediu Program de lucru: 8ore , de Luni-Vineri (08-16:30) Se acorda Salarizare buna ,bonuri de masa si Transport din Oradea!

  • 5

    Candidatul Ideal studii medii, cunostinte si competente in operare PC cunostinte de limba maghiara gandire analitica si persoana organizata, atenta la detalii persoana dornica sa activeze intru-un domeniu profesionist Descrierea jobului prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse,interogheaza, sorteaza, filtreaza date) completarea si intocmirea documentelor specifice activitatii desfasurate. mentinerea relatiei cu clientii suport acordat clientilor in obtinerea documentelor necesare solicitate institutiilor in vederea planificarii proiectelor Descrierea companiei Ensys Renewable Solutions este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in domeniul sistemelor fotovoltaice. Avem o experiență de peste 15 MW in Romania, din care 10 MW sisteme fotovoltaice tip auto-producător industrial si rezidențial. Suntem responsabili de la planificare, proiectare, autorizare pana la furnizare, montaj si mentenanța sistemelor fotovoltaice.

  • 2

    Angajam de urgenta mecanic intretinere utilaje cu experienta in intretinerea utilajelor ,volist ,sofer pe 8x4 cu experienta in balastiera .Rog sa fiu contactata doar de pesoane interesate .Salarizare deosebita. TELEFON

  • 7

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii/superioare - Cunostinte operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa Descriere activitate: - Preluare documente in vederea incheierii contractelor de racordare/furnizare energie electrica. - Emite la nevoie facturi si alte documente in vederea achitarii de catre utilizatori. - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 6

    Fabrica de mobilier din Oradea angajeaza personal pentru birouri. Cerinte:cunostinte pc office (excel si word) ,limba italiana nive mediu Program de lucru L-V : 8 - 16.30 Se accorda salarizare atractiva si bonuri de masa. Transport asigurat din Oradea. email: angajari.lacib a rond gmail.com

  • Salveaza cautarea