Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Lucrăm în E-commerce și lucrăm împreună cu diferite magazine online. O bună cunoaștere a limbii române, engleză și maghiară sunt importante. Trebuie să poata lucra bine cu calculatorul. Salariu atractiv. Suntem situați în Girisu Negru. Pentru mai multe informații, puteți contacta numărul de telefon .

  • Wir warten auf Ihre Bewerbung, wenn Sie: - In einem dynamischen Team arbeiten m chten Ihre Aufgaben: - Bearbeitung von Kundenreklamationen. - Kontakt mit unseren bestehenden Kunden (m ndlich + schriftlich) - B ro Management: Dokumentationsmanagement, Datenbankpflege - Allgemeine administrative Aufgaben Ihr Profil - Abiturabschluss, Hochschulabschluss vom Vorteil - Deutschkenntnisse - flie end - Englischkenntnisse Kommunikationsebene - Kommunikations- und Teamf higkeit - Strukturierte, effiziente und selbst ndige Arbeitsweise - Kreativit t, Zuverl ssigkeit - Flexibilit t - Tragf higkeit, Stresstoleranz - Gute MS-Office Kenntnisse (v.a. Excel, Word und Outlook) Wir bieten: - Ein wettbewerbsf higes Einkommen, mit sicherem Unternehmenshintergrund - Langfristige Besch ftigungsm glichkeiten mit Entwicklungsperspektiven - M glichkeit zum Einsetzten der pers nlichen St rken und F higkeiten - Angenehme Arbeitsatmosph re, freundliches Personal

  • Așteptăm CV-ul tău dacă: - îți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și ambițioasă Niște detalii legate de atribuțiile tale: - comunicare în limbi străine (germană și engleză) cu clienții deja existenți (vorbit + scris) - gestionarea, urmărirea, procesarea și confirmarea plângerilor în limbi străine (germană și engleză) - management birou: gestionare documente, întreținerea bazelor de date - alte activități administrative Ce așteptăm: - cel puțin studii medii, constituie avantaj studiile superioare - cunoașterea bună a limbii germane - cunoașterea limbii engleze la nivel de conversație - îndeplinirea sarcinilor precis, eficient și INDEPENDENT - creativitate, abilități de rezolvare a problemelor - flexibilitate - toleranță la stres - bune abilități de comunicare - cunoștințe în domeniul informaticii la nivel de utilizator Ce oferim: - salariu atractiv și competitiv în domeniu - fond corporativ sigur - oportunități de muncă pe termen lung cu posibilități de dezvoltare - atmosferă plăcută la locul de muncă, colegi prietenoși

  • 22

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 32

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • Pro Job Consulting recrutează Specialist recrutare cu experiență pentru clientul său, o companie din Oradea. Cerințe: Studii medii sau superioare, Experiență în recrutare minim 2 ani ( recrutare pe diferite domenii), Foarte bune cunoștințe ale pachetului MS Office, Foarte bune abilități de comunicare și organizare, Persoană focusată pe rezultate. Responsabilități: Responsabil cu recrutarea pozițiilor deschise în cadrul companiei, Realizarea anunțurilor de angajare și postarea lor pe diferite platforme de specialitate, Programarea și susținerea interviurilor cu candidații potriviți. Oferim: Salariu net între 2500-3000 lei , Contract pe perioadă nedeterminată.

  • 1

    Mai jos anuntul in romana. SK: Hladame sekretarku pre stavebnu firmu, ktora ovlada slovensky a rumunsky jazyk, anglicky jazyk vyhodou ale nie je podmienkou. Napln prace: - praca s pocitacom (excel, word, outlook,...) - emailova a telefonick komunikacia Ocakavania: Komunikatolivos , pracovitos , samostatnos , flexibilita a chut ucit sa nove veci. Praca na plny uvazok, praca v kancelarii v Oradea. Atraktivny plat a in benefity. RO: Cautam secretara pentru o firma de constructii ceha care vorbeste limbi slovace si romane, limba engleza prin aruncare dar nu conditie. Umplerea locurilor de muncă: - lucru la calculator (excelează, cuvânt, perspectivă,...) - e-mail și comunicare telefonică Așteptări: Comunicare, dificultate, autonomie, flexibilitate și dorință de a învăța lucruri noi Loc de muncă full time, muncă de birou în Oradea. Salariu atractiv și alte beneficii.

  • 53

    Angajam receptionera Part-Time la o pensiune in Oradea , zona centrala. tel. sau email

  • 62

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 2

    Ge&Ma Recruiting recruteaza operator callcenter, pentru companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, specializata in administrarea de prelucrare de date, avand sediul in Oradea. Cerinte pentru candidatul ideal: -studii medii absolvite; -cunostinte de limba italiana la nivel avansat -cunostinte minime de operare PC si a pachetului Microsoft Office -precizie, atentie la detalii, adaptabilitaste, simt de raspundere -disponibilitste de a lucra in doua ture -experienta in callcenter constituie avantaj Beneficii: -salariu atractiv -tichete de masa -cost asigurat al transportului -trainig de perfectionare si specializare -orar flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture.

  • 5

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • 36

    Clinica Vitreum din Oradea angajează: - o persoană pentru funcția de recepționeră. Programul de lucru este de luni până vineri câte 8 ore, atribuții principale ale postului: primirea pacientului în unitate, oferirea explicațiilor necesare paciențiilor, preluarea telefonică a apelurilor etc. - doua persoane pentru funcția de consultant vânzări. Programul va fi de luni până vineri de câte 8 ore, si alternativ se va lucra sâmbătă 4 ore; atribuții principale ale postului: vânzarea de ochelari(ramă,lentile, accesorii); vânzarea de lentile de contact etc.; - o persoană pentru postul de asistent medical; programul de lucru va fi de luni până vineri de 8 ore; atribuții principale vor fi introducerea în fișa medicală, introducerea biletelor de trimitere la CAS, efectuarea investigațiilor necesare domeniului oftalmologic. Persoanele interesate pot sa depuna un cv pe adresa de e-mail . Persoanele selectate vor fi contactate în vederea stabilirii unui interviu.

  • 25

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 2

    Cautam persoane pt scriere proiecte pentru finantari nerambursabile si activitati de secretariat. Programul de munca: 8 ore. Salariul este in functie de cunostinte. Candidatul ideal: - Din Oradea - Studii superioare finalizate sau in curs - Cunoștințe juridice/economice,sau marketing; - Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, (Excel și Word) - Abilități bune de comunicare oral și scris; - Mod de exprimare corectă, scriere corectă; - Gândire logică, sistematică; Responsabilitatile postului: -Elaborare cereri de finantare PNDR, POR, POIM, POCU, etc. -Realizarea/coordonarea activităților privind implementarea proiectului; -Este responsabil pentru redactarea proiectului și implementarea cu success a activităților acestuia; -Verificarea conformității documentațiilor tehnice aferente cererilor de finanțare: DALI, SF, PT, etc; -Elaborare planuri de afaceri pentru cereri de finanțare de tip POR, PNDR, etc; -Elaborare ACB (analiză cost-beneficiu); -Estimarea duratei task-urilor si stabilirea de deadline-uri; Chiar daca nu aveti experienta, important este sa vreti sa invatati. Oferim: -Posibilitate de a dezvolta cunoștințele într-o echipă cu experiență; -Mediu de lucru tanar si dinamic; -Posibilitate de avansare.

  • 5

    Societate comercială căutam persoane care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -capacitatea de lucru în echipă -atentie distribuitiva -persoană responsabilă și implicată în activitatea de zi cu zi; -persoană energică și sociabilă; -disponibilitatea de lucru IN SCHIMBURI (+TURE DE NOAPTE) Beneficii: -training la locul de muncă; -salar atractiv

  • 8

    Descriere Locuri de muncaSocietate comercială căutam persoane care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -capacitatea de lucru în echipă -atentie distribuitiva -persoană responsabilă și implicată în activitatea de zi cu zi; -persoană energică și sociabilă; -disponibilitatea de lucru IN SCHIMBURI (+TURE DE NOAPTE) Beneficii: -training la locul de muncă; -salar atractiv **jobul este destinat doar persoanelor de sex feminin

  • 21

    Cerințe: -să introducă, să valideze și să prelucreze datele; -capacitatea de lucru în echipă -persoană responsabilă și implicată în activitatea de zi cu zi; -persoană energică și sociabilă; -disponibilitatea de lucru IN 2 SCHIMBURI (+TURE DE NOAPTE) -o tura = 12 ore Beneficii: -training la locul de muncă; -salar atractiv Anunțul se adresează doar persoanelor de sex feminin.

  • 1

    Cerințe: Studii medii, Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului- OBLIGATORIU, Persoană cu o bună atenție distributivă, organizată. serioasă. Oferim: Se lucrează 12 h / zi , și ture de noapte inclusiv în weekend cum cade tura ( 3 zile se lucrează 2 zile liber), Salariu net în mână 2500 lei.

  • 1

    Cerinte: - cunoscator limba germana - obligatoriu - cunoscator limba engleza - persoana descurcareata,dinamica, orientata spre rezultat, dornica sa se afirme - permis cat. B - obligatoriu - disponibila pentru deplasari Responsabilitati: - activitatea consta in folosirea motoarelor de cautare online a informatiilor legate de imobiliare, in vederea investitiilor imobiliare in strainatate - participarea activa la intalniri si traducerea din germana in romana a discutiilor Detalii la tel.: 770914606

  • 1

    Căutăm Speci list SSM/PSI cu exp rien ă într-o pozi ie simil ră, pentru o compani de exp diții și tr nsporturi, p rt a unui grup d firme belgi n speci liz t în tr nsport marfă din 1998. Compani din Orade fost înființ tă în anul 2015 și este într-o continuă expansiune, ajungând în prezent la 230 de angajați și un parc auto format din 130 de camioane. Domeniile în care sunt specializa i sunt transportul containerelor maritime i transporturi cu remorci i prelată atât în România cât i în Europa. Cerin e: - experien ă anterioară într-o pozi ie similară; - cuno tin e solide a legisla iei SSM; - absolvirea cursului de Inspector SSM + PSI; - nivel avansat operare MS Office (Word, Excel); - cuno tin e de limba engleză - nivel mediu; - excelente abilită i de comunicare, organizare i rezolvare de probleme. Responsabilită i: - instruirea angaja ilor; - întocmirea fi elor individuale de protec ia muncii; - organizarea, c ordonarea și monit rizarea activităților d pr v nir și protecție; - id ntificarea p ric lelor și ev luarea riscurilor p ntru l curil d muncă; - ținerea evidenței personalului angajat cu privire la avizele necesare SSM și ia măsuri pentru menținerea valabilității; - alte activită i specifice departamentului de Resurse Umane: procesare amenzi, arhivare documente oferi, întocmire deconturi oferi. Beneficii: - pachet salarial atractiv; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - mediu de lucru plăcut.

  • Salveaza cautarea