Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

  • Consideri că ești o persoană organizată, ai absolvit facultatea și îți dorești să începi un job într-un colectiv tânăr și dinamic? Trimite-ne CV-ul tău pe adresa noastră de e-mail: , pentru postul de Reprezentant Servicii Clienți din cadrul unei companii din Oradea care oferă consultanță specializată în recuperarea taxelor, iar noi te vom contacta. Expriența o vei dobândi la locul de muncă, trebuie doar să fii motivat. Cerințe: - cunoașterea limbii engleze la nivel mediu-avansat; - constituie un avantaj cunoașterea cel puțin a unei limbi străine dintre următoarele: franceză, maghiară, germană, poloneză etc.; - foarte bune abilități de comunicare și relaționare; - persoană orientată spre client; - persoană dinamică cu o atitudine pozitivă și simț al umorului dezvoltat. Responsabilități: - contactează prin telefon potențialii clienți și promovează serviciile de restituire TBI; - contribuie la creșterea procesului de vânzare și a numărului de clienți; - menține o relație foarte bună cu clienții și le oferă periodic actualizări ale aplicațiilor lor. Beneficii: - posibilitatea de a lucra alături de un colectiv tânăr și plăcut; - salariu motivant; - program de lucru de 8 h: L-V: 9:00 – 17:00.

  • Angajam operatoare pentru Sericiu clienti in Oradea pentru asistenta clienti in domeniul Shop Support Este vorba despre munca de birou. Persoanele absolvente de liceu sau facultate Cerințe: Voce placuta Fire comunicativa Studii medii sau superioare Cunoasterea la perfectie a limbii romane vorbit si scris Limba slovaca la nivel mediu Cunostinte PC Pachet Office, Internet, Email Bune abilitati de comunicare si relationare Persoana serioasa si organizata Candidata ideala: Persoana comunicativa, rabdatorare, dinamica, optimista, colegiala Persoana serioasa, responsabila, organizata Persoana cu initiativa si perseverenta Experienta in domeniu constituie un avantaj (dar nu este obligatorie). Atributii: Contactarea zilnica prin telefon si email a clientilor existenti si potentiali din baza de date a firmei Gasirea oportunitatilor de afaceri pt. companie Cautarea de noi clienti Mentinerea relatiilor cu clientii si a renumelui firmei in fata clientilor Lucrul cu sistemul informatic al firmei Oferim: Loc de munca stabil cu norma intreaga Salar negociabil Program de lucru fix pe un singur schimb L-V 08:00-16:30 Conditii placute de lucru, abordare individuala Lucrul intr-o companie internationala stabila Locul de munca in biroul din Oradea CV-urile se trimit pe adresa de e-mail: Doar pesoanele care corespund cerintelor vor fi contactate!

  • Caut de lucru in Alesd, pot lucra si de acasa doar in baza de contract de munca. Multumesc.

  • Societate Comerciala cu sediul in Oradea,avand una din activitati vanzare de piese auto,angajeaza asistent manager. Candidatul la aces job trebuie sa aibe experienta in PC si cunoastinte de maketare pe calculator; - cunostiinte de marketing; - sa aiba abilitatea de a lucra in echipa. Salariul este de 2.500 de Ron net. Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de email:

  • Atributii specifice postului : • Contacteaza zilnic prin telefon clientii actuali si potentiali ai firmei • Trimite si prelucreaza emailuri din partea clientilor si firmei, • Utilizeaza programele de calculator : Google sheets, Internet, Gmail si baza de date a firmei Cerinte: Studii necesare : Minim studii medii, experienta in activitati similare, cursuri operare PC Calitati personale : Cunoasterea foarte bine a limbii Române,exprimare in vorbire si in scris foarte buna, fire comunicativa, sa fie capabila de a conversa in mod clar si eficient, Cerinte specifice: tehnici de vanzare sau experienta similara sint un avantaj, capacitatea de a se descurca in mod interactiv, acordarea si transmiterea de informatii, integrare rapida in colectiv, respectarea instructiunilor verbale/scrise ale sefului de birou, operare PC, spirit de echipa, atentie distributiva, receptivitate, respectarea termenelor, promptitudinea, respectarea regulilor companiei si instructiunilor date de superiori. Limba engleza la nivel minim, limba maghiara sau slovaca constituie un avantaj dar nu este obligatorie. Program de lucru: L-V de la 08:00-16:30 Salar negociabil. CV-urile continind nr. de tel. valabil si fotografia se vor trimite pe adresa de email: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care prezinta interes vor fi contactate!

  • Companie multinationala ce activeaza in domeniul automotive, angajeaza Agent Cumparari. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: 0359 422 979.

  • -studii medii sau superioare (avantaj superioare) - limba engleza scris si vorbit, obligatoriu - alte limbi, italiana sau germana constituie avantaj - cunostinte pachet Microsoft Office- word, excel - abilitati de organizare si comunicare, seriozitate BENEFICII: -salariu motivant -bonuri de masa -bonus de prezenta Responsabilitati -Contactare telefonica sau email a clientilor si furnizorilor Supravegherea fluxului de informatii - Elaborarea si redactarea documentelor solicitate de manager

  • Salveaza cautarea