Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Recruiter for UK Candidatul ideal - engleza - abilitati de comunicare si de relationare - capacitate de lucru in echipa - abilitati de operare pe calculator (Word, excel, Outlook) - cunostinte de promovare a ofertei de munca pe retelele sociale - disponibilitate pentru deplasari pe teren (cu autoturismul companiei) - integritate, responsabilitate, amabilitate Descrierea jobului - editare si publicare anunturi de recrutare - recrutare din baza de date - sustinere interviuri telefonice si fata in fata cu candidatii - testarea candidatilor cu teste psihometrice adecvate - colectarea documentelor de angajare si pregatirea dosarului personal pentru candidatii propusi pentru angajare Asiguram: - salarizare competitiva functie de performanta - training - mediu de lucru flexibil si placut - posibilitati avansare Postul e pentru Anglia. Va exista o perioada de proba intre 1 si 2 luni de proba apoi munca se va desfasura in Marea Britanie Pentru interviul de informare si selectie va rugam specificati Nume/Prenume, telefon contact si cateva date care va reprezinta. Mult success

  • 46

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • Buna,cautam fata cunoscătoare de limba italiană și engleză pt postul de secretara, nr contact: . Salar atractiv

  • 6

    Detectiv particular si Mediator autorizat MIRCEA BUDA Tel: 0745 423945 E-mail: mircea.buda@gmail.com Va oferim urmatoarele servicii in contextul legii 329/2003 si 192/2006: Servicii de detectiv particular: Consultanta juridica Investigatii, supraveghere, filaj Investigatii privind solvabilitatea unui partener de afaceri Investigatii privind concurenta neloiala Investigatii privind conduita morala a unor persoane Investigatii privind scurgerea de informatii Investigatii privind infidelitatea Investigatii privind anturajul unor persoane Investigatii privind bunurile asigurate Identificarea bunurilor sustrase Identificarea bunurilor in litigiu Identificarea persoanelor cu credite sau debite (disparute) Verificarea sau supravegherea angajatilor Obtinerea de mijloace de proba pentru instantele de judecata Servicii de mediere daca: Divortezi si se stabileste domiciliul minorului Imparti bunuri, inclusiv terenuri, ai un litigiu comercial Ai un litigiu de munca sau comercial Ai de recuperat bani,sau datorezi bani Ai avut un accident auto Nu te intelegi cu bancile sau ai un conflict din domeniul protectiei consumatorului Ai un proces penal sau civil care poate inceta prin impacarea partilor Tulburarea de posesie Orice conflicte penale sau civile la care legea permite impacarea partilor. ............................................................................................................................. Avantajele medierii: hotararea instantei pe baza acordului de mediere este executorie, partile au controlul solutiei,flexibilitate in negocieri,cadru privat, confidentialitate, costuri reduse fata de un proces in instantele de judecata, restituirea taxei de timbru daca cauza se afla pe rolul instantei de judecata.

  • Societate comerciala angajeaza muncitori in constructii

  • 4

    Angajam jurista Cerinte : -experienta (registrul comertului) -experienta in domeniul legislativ de minim 5 ani Pentru mai multe detalii sunati la numarul afisat .

  • 12

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 16

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 4

    Firma de transport marfa angajam persoana serioasa,ambitioasa pentru postul de asistent maneger. Asteptam cv voastre la adresa de email

  • 23

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 1

    Cerințe: - studii superioare juridice - experiența obligatorie ( contracte/ infiintat S.C.) - excelente abilități de organizare și planificare - atitudine productivă și atenție sporită la detalii - foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă - cunoștințe bune de operare MS Office Oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată

  • Profil: -Studii superioare in domeniul juridic -Cunostinte foarte bune de drept comercial si dreptul muncii (contracte, conflicte de munca, reprezentarea in instanta, recuperare de creante etc) -Bune abilitati de comunicare -Minim 3 ani experienta pe drept comercial/ dreptul muncii -Simt de raspundere si orientare spre rezultat -Atentie la detalii si respectarea termenelor limita -Cunostinte de limba engleza la nivel conversational -Cunostinte foarte bune de operarea Microsoft Office ( Word, Excel) -Disponibilitate pentru deplasar in interes de serviciu / permis auto categoria B Descrierea jobului: -Ofera proactiv consultanta juridica tuturor departamentelor din cadrul companiei, informandu-i cu privire la normele legale in vigoare corespondente activitatii acestora; -Gestioneaza relatia cu diverse institutii ale statului/parteneri cum ar fi: Registrul Comertului, Instante de Judecata, Primarii, Executori Judecatoresti, Birouri Notariale, etc; -Redacteaza si analizeaza contracte comerciale, acte constitutive, acte aditionale, hotarari AGA, etc; -Redacteaza si analizeaza diverse acte cu caracter juridic, raspunsuri la adrese, actiuni, notificari, somatii, intampinari, contestatii, plangeri, apeluri/recursuri, opinii juridice, sustinere cauze in instanta; -Participa la negocierea tranzactiilor in care societatea urmeaza sa devina parte si elaboreaza proiecte de astfel de contracte, asigurand legalitatea si siguranta operatiunii in care se angajeaza societatea; -Redacteaza si vizeaza de legalitate toate tranzactiile in care Societatea este parte; -Urmareste derularea contractelor in care societatea este parte, monitorizand respectarea obligatiilor de catre parti, semnaland conducerii orice probleme sesizate, care ar putea impacta activitatea societatii; Intocmeste raportari periodice privind activitatea desfasurata; Oferim ; -mediu placut de munca -salarizare motivanta

  • 4

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • 13

    Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-15 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • 33

    Descrierea postului vacant Angajam persoana pasionata de munca la calculator , rabdatoare, comunicativa, atenta la detalii pt. magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-15 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • Căutăm Controlor Calitate pentru o companie care are ca domeniu de activitate injecție mase plastice, matrițe, montaj. Cerințe: - experiență minim 1 an în domeniul calităţii; - cunoștințe operare PC; - cunoașterea instrumentelor pentru măsurat; - atenție la detalii. Responsabilități: - se asigură de calitatea produselor și buna funcționare a producției; - înregistrează rezultatele obținute în urma controlului în fișele de control sau centralizatoarele de calitate; - înregistrează rezultatele obținute în laboratoarele de control externe în documentele specifice; - controlează fluxul de fabricație al pieselor conform planului de control sau al normelor UE; - întocmește documentele de non-conformitate și izolează produsele non-conforme. Beneficii: - pachet salarial motivant; - tichete de masă; - transport asigurat; - prime de sărbători și concedii.

  • 1

    Căutăm Specialist Achiziţii cu experienţă în aprozivionarea cu materii prime pentru o companie care activează în domeniul producţiei de mase plastice. Cerințe: - minim 1 an experienţă într-un departament de achiziţii/logistică; - cunoștințe de operare PC; - cunoștințe avansate de limba engleză; - abilități de negociere și comunicare; - capacitate de planificare și organizare. Responsabilități: - asigurarea necesarul de stoc stabilit sau solicitat; - plasarea comenzilor de achiziție către furnizori și urmărirea acestora; - verificarea și gestionarea facturilor primite de la furnizori; - optimizarea costurilor de achiziție; - urmărirea planului de livrare a mărfii în termenii contractuali; - organizarea transportul și menţinerea relaţiei cu furnizorii de materii prime; Beneficii: - pachet salarial motivant; - contract pe durată nedeterminată; - posibilitate de creştere în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut.

  • 77

    Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte si incaltaminte femei. Esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti sa fii promovata la locul de munca? , esti colegul ideal, doresti salar consistent ? te asteptam la program de 8 ore. VII cu idei si sugesti si vei fi rasplatita.Te asteptan sa depui CV.

  • 49

    Candidatul ideal Cerinţe şi abilităţi: Persoana pozitiva, cu focus pe cautare solutii; Organizat, cu atentie la detalii. Experienta sau dorinta de a invata in domeniile, design si web-design. Cunostinte sau dorinta de a invata Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, After Effects, Microsoft Office; Internet Explorer; Descrierea jobului Descrierea jobului Cautam un Grafic Designer cu experienta SAU FARA dar cu dorinta de a invata in domeniu, care sa ne ajute in realizarea obiectivelor noastre, alaturi de o echipa tanara si dinamica. Pozitia de lucru este la de acasa ( home office ) cu program propriu 1. Realizarea machetelor grafice pe baza solicitarilor, cu respectarea termenelor stabilite; 2. Prelucrare imagini, vectorizare, layout, creatie concept; 3. Verificarea fisierelor si pregatirea acestora pentru tipar (pre-press); 4. Realizarea de materiale de publicitate onlineLP, bannere, NL, etc Vă oferim: Training; Lucru de acasa Program propriu

  • 8

    Căutăm o persoană dinamică și bine organizată pentru un post de Secretar Administrativ care își va desfășura activitatea în cadrul unui birou cu specific de executor - judecătoresc, din Oradea. Cerințe: - cunoștințe bune de operare PC; - studiile superioare în domeniul juridic constituie un avantaj; - cunoștințele de legislație constituie un avantaj; - atenție sporită la detalii; - capacitate de gestionare a situațiilor dificile; - abilități de comunicare asertivă, într-un mediu profesionist care răspunde cerințelor clienților. Responsabilități: - întocmește, îndosariază și arhivează actele juridice în cadrul dosarelor de executare; - verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ; - asigură suportul juridic pe linia legislației și a relațiilor cu clienții; - identifică, previne și minimalizează riscurile juridice care pot afecta firma; - asigură confidențialitatea informațiilor și a documentelor. Beneficii: - pachet salarial motivant; - mediu de lucru dinamic și profesionist; - posibilitate de creștere și dezvoltare în domeniul juridic.

  • 51

    Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • 1

    Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • 1

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Salveaza cautarea