Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cea mai simpla si eficienta moda de a face bani este cea despre care vă voi vorbi acum.La început când am auzit de chestia asta eram septic și mă gândeam că este ceva feak sau e o escrocherie,dar m-am hotărât să încerc totuși după ce am discutat cu prieteni am hotărât să aflam deții,ne-am interesat și de aspectul legat acestuia la PTTR,și sa dovedit a fi legal. Totuși nu aveam mult de pierdut în afară de 6lei și 6timbre . CE TREBUIE SĂ FACI: IEI 6foi și scrii pe fiecare M-AM ADĂUGAT ÎN LISTA TA Împăturește câte un leu în fiecare 1leu ca să nu se vadă să nu fie furată Pui fiecare foaie cu bani într-un plic și o închizi ACUM trebuie să ai 6plicuri cu câte un leu și foaie in ele cu adresa ta pe ele ca cel care o primește sa te treacă în lista sa. ACUM TRIMIȚI PLICURILE LA ADRESELA CARE LE VOI MENȚIONA LA FINAL După ce ai făcut asta te treci în listă pe locul al 6lea și fiecare adresă o scazi ex:1dispare 2devine 1,6devine5astfel locul 6devine liber ca să te treci pe tine.Si postezi acest articol pe cât mai multe : website-uri , rețele de socializare ,newsgroupuri să fie vizibil de cât mai mulți . Egzact așa am făcut și eu și gici într-o săptămână am inceput să primesc plicuri prin poștă prima săptămână aveam 43de lei a 2a 123si bani tot veneau "CRED CĂ SA MERITAT SĂ INVESTESC 6LEI SI TIMBRE Imaginativă câți oameni caută soluții să facă ceva bănuți asta este o metodă simplă și eficientă ADRESEKE: 1)Filimon Claudia/Gabriela Str1Decembrie Bl 4A,sc2,ap15, Cod330086 Deva,jud Hunedoara 2)Popa Vasile str Ovidiu nr15 Bl LC5 ap30 cod:800080 jud Galați 3)Dumitru Cosmin Răzvan Str Principală nr88 Cod:087085 Găiseni ,Giurgiu 4)Dancau Marius Paul Sat cordun cod 617135 Jud Neamț 5)Cimpoies Claudiu Str Gladiolelor Nr9B Bl,G88 Ap24cod510218 Alba Iulia/Alba 6)Guba Gabriel Iosif Str Aluminei nr37C bl37C ap,12 Cod 410303

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

  • Company with international investment is looking a professional Production manager for vacant position. Major company’s activities: production, trading, and services of refrigeration equipment for retailers Mandatory Requirements: • At least 5+ years of experience in production on manager's position • Bachelor’s and higher degree is preferable • Experiences of production planning and managing, including: o Planning the supply of raw materials o Planning of working time and human resources o Organization of quality control for raw materials o Organization of uninterrupted processes in production o Organization of production quality control o Maintaining production discipline by staff o Preparation of production reports and documentation • Understanding the accounting document in manufacturing • Experience in launching new products • Basic knowledge of refrigeration and electrical engineering will be as advantage • Knowledge of production ERP system • Knowledge of ERP software: 1C experience is a plus • Excellent computer skills: Word, Excel and etc. • Good command of English Personal Characteristics: • Strong management skills • People's managing, training and couching skills • Analytical and problem solving skills • Attention to details • Excellent interpersonal skills • Punctual, keeping to deadlines • Honest and trustworthy What will you get with us: • Competitive salary from 3'000 Lei to 5'000 Lei monthly based on interview results • Professional development • Team of professionals • Dynamic environment In case of interest, please send CV on English to e-mail: o.beregovoy@icecom.at

  • Caut sa lucrez part-time 2 ore pe luna

  • CONDIŢII GENERALE: - fără antecedente penale; - capacitate deplină de exerciţiu dovedită prin: o aviz medical de medicina muncii, conform baremelor pentru evaluarea criteriilor fizice la încadrarea personalului, stabilite de prevederile legale; o aviz psihologic şi evaluarea coeficientului IQ. - fără antecedente psihologice; - fără antecedente în muncă (desfacerea disciplinară a contractului de muncă, necorespundere profesională sau alte abateri prevăzute în Codul Muncii). CONDIŢII SPECIFICE MINIME: - Studii superioare cu diplomă de licență în specialitatea tehnică, economică sau juridică; - Experiență de cel puțin 3 (trei) ani în activitatea de achiziții publice, cod COR 214946, dovedită prin înregistrarea în carnetul de muncă sau registrul general de evidență a salariaților; - Experiență de cel puțin 3 (trei) ani în utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice S.E.A.P., dovedită prin adeverinţa/adeverinţele eliberată/eliberate de angajatorul/angajatorii la care a fost încadrat candidatul. Depunerea cererilor de înscriere şi primirea informaţiilor cu privire la organizarea concursului se va face până la data de 20.03.2019, ora 14,00. Depunerea dosarelor cu toate documentele solicitate se va face până la data de 27.03.2019, ora 14,00. Concursul va avea loc în data de 28.03.2019, ora 10,00 la sediul Aeroportului Oradea. Informaţii suplimentare: www.aeroportoradea.ro

  • PER PICCOLA AZIENDA SETTORE MECCANICO SI ASSUME IMPIEGATA AMINISTRATIVA ANCHE PART-TIME , CONOSCENZA LINGUA ITALIANA,FRANCESE E RUMENA. CON ESPERIENZA FATTURAZIONE AMMINISTRAZIONE,ORDINI E GESTIONE ACQUISTI. Per informazioni telefonare ore 9.00 - 11.00 , zona Str. Gheorghe Pitut , Oradea INVIARE CV Luca

  • Principalele responsabilitati: - prospecteaza piata de profil pentru alegerea conditiilor optime de achizitii / livrare - intocmeste cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele de materii prime, pentru a gasi cele mai bune solutii de aprovizionare - negociaza contractele cu furnizorii - urmareste procesul de achizitie, de la lansarea comenzilor pana la receptia acestora - rezolva reclamatiile cantitative la receptie - asigura mentinerea nivelului optim de stocuri si reaprovizionarea acestora - intocmeste rapoarte periodice si la cerere privind activitatea de achizitii desfasurata Cerintele postului: - Studii superioare - Cunoasterea limbii germane si engleze la nivel mediu/avansat - Abilitati de comunicare si relationare - Experienta intr-un post similar constituie avantaj - Cunostinte operare PC (MS Office) Se ofera: - pachet salarial atractiv; - bonuri de masa, beneficii aditionale; - mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar si dinamic; - oportunitati de dezvoltare profesionala.

  • Englez tânăr, angajez asistenta personală , engleza necesar , tânără , drăguță , muncă de birou , cunostinte de calculator , ordonată , 4 ore , zonă Ared Kaufland , salarizare superioară , mai multe la telefon whatsapp +353873938644 sau emailul din foto în engleză

  • Candidatul ideal Cerinte: - bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare - capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta - cunoasterea pachetului Ms Office (Word, Excell, Power Point) - disponibilitate pentru program prelungit si deplasari - ambitie, determinare si creativitate - cunostinte de secretariat - studii superioare in domeniul economic - reprezinta un avantaj - placere si abilitate de a invata lucruri noi Responsabilitati; - asigurarea transmiterii documentelor prin fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - coordoneaza corespondenta cu partenerii de afaceri - gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat - asigurarea unui bun management al documentelor - cunoasterea activitatii firmei si oferirea de suport colegilor - realizarea tuturor activitatilor administrative: preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora - tine legatura cu toate departamentele companiei Beneficii: - salariu atractiv, care se va stabili in cadrul interviului - mediu de lucru agreabil intr-o echipa tanara - dezvoltare profesionala intr-un cadru placut si dinamic Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa ne trimiti un CV aici sau la adresa de mail anca.birou1988@gmail.com

  • Asociatie de proprietari cauta administrator si casier cu atestat de preferat din zona rogerius tel.0743518812

  • Cautam GESTIONAR pentru clientul nostru. Ne dorim ca aceasta persoana: - sa aiba experienta de minim 2 ani ca si gestionar - sa aiba disponibilitate pentru desfasurarea activitatii pe santier - sa detina permis auto categoria B Aceasta persoana va fi responsabila de: - gestionarea documentelor materialelor/ produselor receptionate - introducerea materialelor. produselor in baza de date - livrarea materialelor pe santier pentru procesul de productie Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon 0770152239 sau sa ne trimiteti CVul la adresa de email bianca@ams-hr.ro

  • Salveaza cautarea