Anunțuri
Resurse umane Tip job: Part time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.
-
Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Consilier clienti / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii superioare. Minim 1 an de experiență de lucru. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Utilizează instrumentele de marketing puse la dispozitie de companie pentru atragerea de noi clienti; Actualizează informa iile de pe platforma online; Preia solicitările clien ilor de pe platformă i de la sediu; Promovează produsele companiei; Prospectează piata pentru identificarea de noi clienti; Consiliază clien ii cu privire la aspectele financiare i de desfă urarea practică a activită ilor; Propune clien ilor solu iile i modul de lucru transmise de către Cercetător; Realizează vânzarea directă; Stabileste si dezvoltă bune relatii profesionale cu colegii si cu clientii; Întocme te materiale de sinteză (rapoarte, statistici) si de prezentare; Acordă asistenta clientilor; Participarea la sedintele interne;
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Asistent manager / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii medii. Fără experiență de lucru RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor clientilor email, telefonic si/ sau celor care se prezinta direct la receptie; Desfasoara activitati de receptie si protocol (primirea clientilor si anuntarea persoanelor de contact din societate); Tine evidenta proiectelor in desfasurare prin raportare zilnică / săptămânală / lunară; Transmite cereri si oferte clientilor, in conformitate cu rapoartele Cercetatorului, Consilierului si conform pregatirii realizata in cadrul companiei; Actualizeaza bazele de date cu clienti, parteneri , etc (nume, date de contact, servicii, evolutie programe, grafice, analize, rapoarte, cheltuieli, incasari, plati); Organizeaza, analizeaza și valideaza documentatiile proiectelor si serviciilor; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor; Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Receptioneaza si transmite mesaje telefonice si e-mailuri; Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; Elaboreaza si redacteaza documente și rapoarte cerute de management; Comanda consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului; Convoca participantii la sedinte, intalniri, evenimente; Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Utilizează softurile specializate si calculează indicatori, statistici si raportari interne; Colecteaza feedback-ul clientilor pentru a ne ajuta sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite.
-
Specialist resurse umane acreditat ofer servicii complete de administrare personal ,salarizare ,transmitere revisal si suport angajari personal non UE re mote ,part time,contract reprezentare