Angajam responsabil resurse umane
Specificații
Descriere
Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa aiba;
- studii superioare economice sau juridice;
- experienta anterioara in calcul salarii si administrare de personal;
- experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare;
- cunostinte legislatia muncii;
- bune cunostinte MS Office (Excel, Word).
Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara:
- primirea, centralizarea si prelucrarea datelor primare primite de la client;
- intocmirea documentelor de personal (Contracte de munca, acte aditionale, Decizii, Adeverinte etc);
- efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a altor raportari specifice clientului;
- intocmire si validare D112;
- prelucrare si transmiterea modificarilor in Revisal
- evidenta concedii medicale, concedii de odihna, etc;
- intocmire dosare recuperare concedii medicale Casa de Sanatate
Oferim:
- venit intre 3500-5000 lei functie de cunostinte si implicare
- tichete de masa
- bonusuri
Daca te regasesti in anuntul de mai sus sau iti doresti sa castigi experienta alaturi de noi, te asteptam in echipa!
Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corespund criteriilor noastre de selectie.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!