Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta de verificare Determinarea impozitelor si taxelor si intocmirea declaratiilor prevazute de legislatia in vigoare Intocmirea situatiilor financiare Intocmirea contractelor de munca Transmiterea in Revisal a salariatiilor

  • 4

    Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza inspector resurse umane. Program full time.

  • 1

    Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post; • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; • Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; • Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; • Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; • Intocmirea declaratiilor 112; • Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; • Reprezentarea societatii la controalele ITM • Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ideal ptr firmele de contabilitae care doresc externalizarea serviciului HR pentru diminuarea costurilor. Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.

  • 2

    Psiholog in domeniul psihologiei muncii si transporturilor efectuez evaluari psihologice la angajare si periodic pentru toate ocupatiile din Romania, evaluari psihologice pentru obtinerea permisului de conducere auto( toate categoriile), consiliere psihologica diverse probleme- depresie, anxietate, atacuri de panica, fobii,traume, etc, testarea nivelului de inteligenta, evaluari psihologice pentru autocunoastere si dezvoltare personala, lucrul cu copii cu autism( terapie comportamentala aplicata);

  • 1

    Firma specializata in domeniul SSM si PSI cauta specialist cu experienta Cerințe: • Studii superioare în domeniu tehnic absolvite • Experiența minim 3 ani în domeniu • Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală - Limba engleza la nivel mediu/ avansat (criteriu obligatoriu) Beneficii: • Pachetul salarial se discută în cadrul interviului față în față • Program de lucru Luni-Vineri de la ora 8:00 – 16:30 Așteptăm CV-urile dumneavoastră sau puteți să ne sunați pentru detalii la 0770.636.079

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • 1

    Important: Asteptam cv-ul dvs atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam pe cineva cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia. Important: Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si revenim noi la cei care vor corespunde. Succes!

  • Agentie de recrutare si plasare forta de munca din Suceava angajeaza Inspector Resurse Umane. Experienta pe un post similar si cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj.  Principalele atributii: - intocmirea dosarelor de personal ; - operare in program Revisal; - comunicarea cu diverse institutii (ITM, AJOFM, Medicina Muncii etc.); - comunicarea cu salariatii (prin telefon, email) ;  Calitati necesare: - comunicativ, empatic, responsabil ; - cunostinte de operare PC si Microsoft Office (Excel, Word) ;  Beneficii: - salariu motivant ; - posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica ; Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne un CV pe adresa si te contactam noi.

  • 38

    *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • 1

    Recrutăm pentru clientul nostru, o companie multinațională specializată în producție, un ★ SPECIALIST SALARIZARE în Piatra Neamț. Dacă îţi doreşti o colaborare pe termen lung, iar provocările nu te sperie, te invităm să ne cunoaștem. Sună pentru detalii la 0744 603 135 Responsabilități • Introducerea în sistemul informatic a datelor angajaților și a raporturilor de muncă; • Verificarea documentelor, datelor și informațiilor referitoare la angajați, pentru efectuarea calculului salarial și elaborarea declarațiilor privind veniturile și deducerile; • Verificarea datelor din prontajul electronic, semnalarea și corectarea erorilor; • Preluarea datelor în sistemul informatic și efectuarea calculului salarial; • Efectuarea și înregistrarea corecțiilor de plată aferente erorilor anterioare; • Urmărirea concediilor de odihnă, de boală și a altor tipuri de concedii; • Furnizarea informațiilor către angajați și către manageri, cu privire la probleme de salarizare, probleme fiscale, beneficii și alte prevederi ale contractului colectiv; • Menținerea evidențelor privind acordarea tichetelor de masă și a altor tipuri de tichete; • Pregătirea și elaborarea rapoartelor în vederea plăților salariilor; • Întocmirea altor rapoarte statistice cu privire la veniturile angajaților, bugetul de salarizare și alți indicatori monitorizați și livrarea lor către management sau departamentele solicitante; • Întocmirea și transmiterea declarațiilor privind veniturile și deducerile angajaților; • Eliberarea diferitelor adeverințe și alte documente la cererea angajaților; • Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate; • Menținerea relației cu instituțiile statului (ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii); • Urmărirea modificărilor legislative și a modului în care se aplică dispozițiile referitoare la salarizare; • Participarea, alaturi de echipă, la alte activități specifice departamentului HR. Educatie + Experiență • Studii superioare în domeniul economic; • Experiență 3+ ani în calcul salarial, în organizații cu procese de producție; • Experiență relevantă în utilizarea sistemelor informatice de evidență și cacul salarial, pontaje și HR; • Experiență în utilizarea Microsoft Office software, inclusive Outlook, Excel, PowerPoint și Word; • Cunoașterea detaliată a cerințelor legale privind salarizarea, incluzând încadrarea salariilor și cerințele legale privind adaosurile salariale; • Capacitate foarte bună de organizare și administrare, lucru cu termene scurte și sub presiune; • Excelente abilități de comunicare, verbal și în scris; • Excelentă atenție la detalii, prioritizare a activităților și lucru simultan cu diferite priorități; • Capabil să mențină confidențialitatea; • Limba engleză sau italiană – nivel converațional;

  • 6

    ICCO EMT TIMISOARA A N G A J E A Z A Operatori SMT si AOI Program: doua schimburi Pachet salarial: in functie de experienta Bonusuri Tichete de masa Transport asigurat: Timisoara, Giroc, Chisoda, Becicherecu Mic, Dudesti Contact: Calea Torontalului KM 7 300633 TIMIȘOARA telefon: 0723 593 203

  • Iti oferim oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv prietenos si experimentat: -Salariu motivant si prime periodice -Instruire si posibilitatea de a te dezvolta profesional Cu vechime foarte mare pe piata serviciilor contabile, inca din anul 2000, SC 4U CONTAB PROJECT SRL isi mareste echipa pentru a sustine activitatea rezultata in urma increderii , calitatii si respnsabilitatii de care am dat dovada de-a lungul timpului. Echipa noastra are nevoie de un ECONOMIST/RESURSE UMANE pentru sediul din Constanta . Mai multe info puteti gasi despre noi pe siteurile de mai jos : www.contabilitateconstanta.ro www.forajapa.ro www.apartamente.ro Persoana candidata ar trebui sa indeplineasaca in mare parte sarcinile de mai jos : Verificare si inregistrare documente contabile Efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor Intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale/anuale obligatorii Participarea la intocmirea situatiilor financiare Informare la zi si respectare a legislatiei in vigoare Arhivare documente contabile . Cerinta obligatorie- Experienta minima in domeniu cel putin 1 an. Mult succes !

  • Apartament nou , et 1 , centrala proprie, AC , balcon . Living -bucatarie si dormitor Suprafata 43 mp Loc de Parcare Telefon contact 0722559655

  • 8

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • 1

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Salveaza cautarea