Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • caut loc de munca orice domeniu doar cu ziua detin si permis cat b si auto personal

  • Angajam Specialist resurse umane: Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; - Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; - Completarea certificatelor medicale; - Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; - Intocmire decizii de suspendare ; - Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com; alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • 2

    Firma JOSKO , cu sediul in Campina cauta un agent de recrutari pe teritoriul Romaniei . Candidatul ideal : cunostinte limba engleza avansat vorbit si scris fara limita de virsta permis de conducere full time/ part time abilitati de organizare , comunicare si relationare cu oamenii genul feminin / masculin Oferim : salariul conform legislatiei muncii in functie de pregatire, experienta etc. Autoturism pentru deplasarile necesare in activitatile de recrutare, oficiu complementar unor conditi civilizate de functionare, laptop , telefon cu abonament international neliminat . Persoanele interesate sunt rugate sa aplice solicitarea cu trimiterea unui CV la adresa de email :

  • 2

    Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; -Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; -Completarea certificatelor medicale; -Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; -Intocmire decizii de suspendare ; -Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • Caut loc de munca ca si paznic

  • 1

    Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • 1

    Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -PROMOTER - -Optometrist - -Medic specialist/rezident Oftalmolog - Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • 3

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • 2

    CERERE PENTRU DESCHIDERE ȘI AFISARE OFERTE Poziția de lucru Agent de recrutare regional / agent de recrutare regional Relații de muncă Afaceri, asociație profesională, acord Obiectul cooperării Căutăm un partener de cooperare contractuală pentru o companie internațională de succes și stabilă în domeniul serviciilor de îngrijire Agent de recrutare regional Furnizarea și implementarea campaniilor de recrutare bazate pe acorduri Cerințe pentru completarea posturilor vacante Ingrijitor in Germania Recrutarea ingrijitorilor în țările vorbitoare de limbă germană Creați rezultatele interviului și trimiteți-le organizației partenere Pregătire -toate tipurile Cerințe și abilități de personalitate -Proactivitate - Abilități de comunicare și aspect plăcut - Experiența în recrutare și resurse umane este un mare avantaj - capacitatea de a revizui toate cerințele de poziție specifică îngrijitorului, inclusiv limbajul Locul muncii și data începerii în toată România, imediat Condiții salariale - Posibilitatea de a câștiga 1.000 EURO și mai mult în funcție de condițiile convenite de comisie Informații suplimentare despre salariu (al 13-lea salariu, bonus, recompense ...) - Posibilitatea unui venit nelimitat în legătură cu rezultatele obținute Beneficii - Cunoașterea limbilor străine -Limba română (limba maternă) -Limba germană este necesara Permisul de conducere -nu este necesar Persoana de contact la reclamă Mgr. Milan MACKOVICH Mobil: +421 918 325 063

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • 1

    Doresc să lucrez cu carte de muncă,chiar ca bonă,îngrijitor copii grădiniță.Sunt o persoană răbdătoare,linistiita,nu fumez,beau.Îmi place curățenia,corectitudinea,respectul.Un loc de muncă de luni până vineri,8 ore.Rog oferte serioase,mulțumesc

  • 1

    Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: Atestat de Inspector Resurse Umane; Cunostinte actualizate de legislatia muncii; Cunostinte de operare SAGA Intocmirea dosarului de personal, a contractelor de munca si a modificarilor aparute (acte aditionale, decizii, incetari); Operare si transmitere Revisal; Efectuare calcul salarii, Intocmire si depunere D112, Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • 1

    Firma specializata in domeniul SSM si PSI cauta specialist cu experienta Cerințe: • Studii superioare în domeniu tehnic absolvite • Experiența minim 3 ani în domeniu • Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală - Limba engleza la nivel mediu/ avansat (criteriu obligatoriu) Beneficii: • Pachetul salarial se discută în cadrul interviului față în față • Program de lucru Luni-Vineri de la ora 8:00 – 16:30 Așteptăm CV-urile dumneavoastră sau puteți să ne sunați pentru detalii la 0770.636.079

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • 2

    Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Sighet, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea