Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Recrutăm pentru clientul nostru, o companie multinațională specializată în producție, un ★ SPECIALIST SALARIZARE în Piatra Neamț. Dacă îţi doreşti o colaborare pe termen lung, iar provocările nu te sperie, te invităm să ne cunoaștem. Sună pentru detalii la 0744 603 135 Responsabilități • Introducerea în sistemul informatic a datelor angajaților și a raporturilor de muncă; • Verificarea documentelor, datelor și informațiilor referitoare la angajați, pentru efectuarea calculului salarial și elaborarea declarațiilor privind veniturile și deducerile; • Verificarea datelor din prontajul electronic, semnalarea și corectarea erorilor; • Preluarea datelor în sistemul informatic și efectuarea calculului salarial; • Efectuarea și înregistrarea corecțiilor de plată aferente erorilor anterioare; • Urmărirea concediilor de odihnă, de boală și a altor tipuri de concedii; • Furnizarea informațiilor către angajați și către manageri, cu privire la probleme de salarizare, probleme fiscale, beneficii și alte prevederi ale contractului colectiv; • Menținerea evidențelor privind acordarea tichetelor de masă și a altor tipuri de tichete; • Pregătirea și elaborarea rapoartelor în vederea plăților salariilor; • Întocmirea altor rapoarte statistice cu privire la veniturile angajaților, bugetul de salarizare și alți indicatori monitorizați și livrarea lor către management sau departamentele solicitante; • Întocmirea și transmiterea declarațiilor privind veniturile și deducerile angajaților; • Eliberarea diferitelor adeverințe și alte documente la cererea angajaților; • Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate; • Menținerea relației cu instituțiile statului (ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii); • Urmărirea modificărilor legislative și a modului în care se aplică dispozițiile referitoare la salarizare; • Participarea, alaturi de echipă, la alte activități specifice departamentului HR. Educatie + Experiență • Studii superioare în domeniul economic; • Experiență 3+ ani în calcul salarial, în organizații cu procese de producție; • Experiență relevantă în utilizarea sistemelor informatice de evidență și cacul salarial, pontaje și HR; • Experiență în utilizarea Microsoft Office software, inclusive Outlook, Excel, PowerPoint și Word; • Cunoașterea detaliată a cerințelor legale privind salarizarea, incluzând încadrarea salariilor și cerințele legale privind adaosurile salariale; • Capacitate foarte bună de organizare și administrare, lucru cu termene scurte și sub presiune; • Excelente abilități de comunicare, verbal și în scris; • Excelentă atenție la detalii, prioritizare a activităților și lucru simultan cu diferite priorități; • Capabil să mențină confidențialitatea; • Limba engleză sau italiană – nivel converațional;

  • 6

    ICCO EMT TIMISOARA A N G A J E A Z A Operatori SMT si AOI Program: doua schimburi Pachet salarial: in functie de experienta Bonusuri Tichete de masa Transport asigurat: Timisoara, Giroc, Chisoda, Becicherecu Mic, Dudesti Contact: Calea Torontalului KM 7 300633 TIMIȘOARA telefon: 0723 593 203

  • Iti oferim oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv prietenos si experimentat: -Salariu motivant si prime periodice -Instruire si posibilitatea de a te dezvolta profesional Cu vechime foarte mare pe piata serviciilor contabile, inca din anul 2000, SC 4U CONTAB PROJECT SRL isi mareste echipa pentru a sustine activitatea rezultata in urma increderii , calitatii si respnsabilitatii de care am dat dovada de-a lungul timpului. Echipa noastra are nevoie de un ECONOMIST/RESURSE UMANE pentru sediul din Constanta . Mai multe info puteti gasi despre noi pe siteurile de mai jos : www.contabilitateconstanta.ro www.forajapa.ro www.apartamente.ro Persoana candidata ar trebui sa indeplineasaca in mare parte sarcinile de mai jos : Verificare si inregistrare documente contabile Efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor Intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale/anuale obligatorii Participarea la intocmirea situatiilor financiare Informare la zi si respectare a legislatiei in vigoare Arhivare documente contabile . Cerinta obligatorie- Experienta minima in domeniu cel putin 1 an. Mult succes !

  • Apartament nou , et 1 , centrala proprie, AC , balcon . Living -bucatarie si dormitor Suprafata 43 mp Loc de Parcare Telefon contact 0722559655

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • 8

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • 1

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • caut loc de munca orice domeniu doar cu ziua detin si permis cat b si auto personal

  • In cursul saptamanii viitoare debuteaza cursul de Inspector Referent Resurse Umane cursul are durata de 40 ore,costa 400 ron ,locul de desfasurare este Giurgiu.Pentru detalii tel.0756120018

  • Persoana calificată în domeniul resurselor umane,cu experiența de peste 18 de ani,bun cunoscător al programului REVISAL.Studii superioare,diploma de inspector resurse umane,cunoștințe PC nivel avansat.Doresc colaborare full-time/part-time cu societati comerciale ,firme de contabilitate,pe probleme de resurse umane (revisal,intocmire fise post,eliberare adeverinta de salariat etc).Preturi avantajoase. • tel 0740032464

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • 2

    Firma JOSKO , cu sediul in Campina cauta un agent de recrutari pe teritoriul Romaniei . Candidatul ideal : cunostinte limba engleza avansat vorbit si scris fara limita de virsta permis de conducere full time/ part time abilitati de organizare , comunicare si relationare cu oamenii genul feminin / masculin Oferim : salariul conform legislatiei muncii in functie de pregatire, experienta etc. Autoturism pentru deplasarile necesare in activitatile de recrutare, oficiu complementar unor conditi civilizate de functionare, laptop , telefon cu abonament international neliminat . Persoanele interesate sunt rugate sa aplice solicitarea cu trimiterea unui CV la adresa de email :

  • 1

    Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • 1

    CERERE PENTRU DESCHIDERE ȘI AFISARE OFERTE Poziția de lucru Agent de recrutare regional / agent de recrutare regional Relații de muncă Afaceri, asociație profesională, acord Obiectul cooperării Căutăm un partener de cooperare contractuală pentru o companie internațională de succes și stabilă în domeniul serviciilor de îngrijire Agent de recrutare regional Furnizarea și implementarea campaniilor de recrutare bazate pe acorduri Cerințe pentru completarea posturilor vacante Ingrijitor in Germania Recrutarea ingrijitorilor în țările vorbitoare de limbă germană Creați rezultatele interviului și trimiteți-le organizației partenere Pregătire -toate tipurile Cerințe și abilități de personalitate -Proactivitate - Abilități de comunicare și aspect plăcut - Experiența în recrutare și resurse umane este un mare avantaj - capacitatea de a revizui toate cerințele de poziție specifică îngrijitorului, inclusiv limbajul Locul muncii și data începerii în toată România, imediat Condiții salariale - Posibilitatea de a câștiga 1.000 EURO și mai mult în funcție de condițiile convenite de comisie Informații suplimentare despre salariu (al 13-lea salariu, bonus, recompense ...) - Posibilitatea unui venit nelimitat în legătură cu rezultatele obținute Beneficii - Cunoașterea limbilor străine -Limba română (limba maternă) -Limba germană este necesara Permisul de conducere -nu este necesar Persoana de contact la reclamă Mgr. Milan MACKOVICH Mobil: +421 918 325 063

  • 1

    Important: Asteptam cv-ul dvs atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam pe cineva cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia. Important: Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si revenim noi la cei care vor corespunde. Succes!

  • Angajam Specialist resurse umane: Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; - Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; - Completarea certificatelor medicale; - Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; - Intocmire decizii de suspendare ; - Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com; alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • 2

    Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; -Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; -Completarea certificatelor medicale; -Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; -Intocmire decizii de suspendare ; -Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului

  • Salveaza cautarea