Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • 2

    Firma JOSKO , cu sediul in Campina cauta un agent de recrutari pe teritoriul Romaniei . Candidatul ideal : cunostinte limba engleza avansat vorbit si scris fara limita de virsta permis de conducere full time/ part time abilitati de organizare , comunicare si relationare cu oamenii genul feminin / masculin Oferim : salariul conform legislatiei muncii in functie de pregatire, experienta etc. Autoturism pentru deplasarile necesare in activitatile de recrutare, oficiu complementar unor conditi civilizate de functionare, laptop , telefon cu abonament international neliminat . Persoanele interesate sunt rugate sa aplice solicitarea cu trimiterea unui CV la adresa de email :

  • 1

    Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • CERERE PENTRU DESCHIDERE ȘI AFISARE OFERTE Poziția de lucru Agent de recrutare regional / agent de recrutare regional Relații de muncă Afaceri, asociație profesională, acord Obiectul cooperării Căutăm un partener de cooperare contractuală pentru o companie internațională de succes și stabilă în domeniul serviciilor de îngrijire Agent de recrutare regional Furnizarea și implementarea campaniilor de recrutare bazate pe acorduri Cerințe pentru completarea posturilor vacante Ingrijitor in Germania Recrutarea ingrijitorilor în țările vorbitoare de limbă germană Creați rezultatele interviului și trimiteți-le organizației partenere Pregătire -toate tipurile Cerințe și abilități de personalitate -Proactivitate - Abilități de comunicare și aspect plăcut - Experiența în recrutare și resurse umane este un mare avantaj - capacitatea de a revizui toate cerințele de poziție specifică îngrijitorului, inclusiv limbajul Locul muncii și data începerii în toată România, imediat Condiții salariale - Posibilitatea de a câștiga 1.000 EURO și mai mult în funcție de condițiile convenite de comisie Informații suplimentare despre salariu (al 13-lea salariu, bonus, recompense ...) - Posibilitatea unui venit nelimitat în legătură cu rezultatele obținute Beneficii - Cunoașterea limbilor străine -Limba română (limba maternă) -Limba germană este necesara Permisul de conducere -nu este necesar Persoana de contact la reclamă Mgr. Milan MACKOVICH Mobil: +421 918 325 063

  • 1

    Important: Asteptam cv-ul dvs atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam pe cineva cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia. Important: Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si revenim noi la cei care vor corespunde. Succes!

  • Angajam Specialist resurse umane: Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; - Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; - Completarea certificatelor medicale; - Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; - Intocmire decizii de suspendare ; - Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com; alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • 2

    Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; -Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; -Completarea certificatelor medicale; -Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; -Intocmire decizii de suspendare ; -Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului

  • Ofer servicii profesionale de Resurse Umane: Servicii administrare personal •Întocmirea dosarelor de personal ale angajaților; •Întocmirea contractelor individuale de muncă, a fișei postului si a actelor adiționale privind modificările survenite în executarea contractului individual de muncă; •Întocmirea deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă, a deciziilor de suspendare/reluare a activității; •Completarea și depunerea Registrului General de Evidență a Salariaților-Revisal •Întocmirea adeverințelor care atestă calitatea de salariat și/sau veniturile, inclusiv adeverințe bancare, de medic, spital, șomaj, creștere copil, etc; •Suport în cazul controalelor efectuate de către Inspecția Muncii; •Generarea și transmiterea rapoartelor solicitate de beneficiar. Servicii salarizare •Actualizarea bazei de date a salariaților prin operarea la zi a modificărilor intervenite; •Întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial; •Calculul sporurilor și adausurilor la salariul; •Calculul concediilor medicale și a celor de odihnă; •Efectuarea calculului de lichidare și a taxelor către bugetul de stat; •Întocmirea lunară a statului de salarii (sau întocmirea statului de avansuri și a statului final) •Efectuarea calculului pentru acordarea tichetelor de masă; •Întocmirea ordinelor de plată aferente taxelor salariale; •Întocmirea si transmiterea declaratiei D112 la ANAF •Întocmirea rapoartelor de salarizare la solicitarea clientului; •Suport legislativ în orice problemă de calcul salarial. Servicii consultanță legislația muncii •Asistența în cazul controalelor de specialitate •Elaborarea contractelor colective de muncă; •Întocmirea Regulamentului intern conform prevederilor legale.

  • 1

    Doresc să lucrez cu carte de muncă,chiar ca bonă,îngrijitor copii grădiniță.Sunt o persoană răbdătoare,linistiita,nu fumez,beau.Îmi place curățenia,corectitudinea,respectul.Un loc de muncă de luni până vineri,8 ore.Rog oferte serioase,mulțumesc

  • Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: Atestat de Inspector Resurse Umane; Cunostinte actualizate de legislatia muncii; Cunostinte de operare SAGA Intocmirea dosarului de personal, a contractelor de munca si a modificarilor aparute (acte aditionale, decizii, incetari); Operare si transmitere Revisal; Efectuare calcul salarii, Intocmire si depunere D112, Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • caut loc de munca orice domeniu doar cu ziua detin si permis cat b si auto personal

  • Suntem în căutare de Șef Departament Logistică Depozit Farmaceutic în Satu Mare. Dacă vrei să faci parte din una dintre cele mai mari companii de pe piață, aplică acum! Candidatul ideal: ● Studii superioare finalizate ● Cunoștințe pachetul Office ● Excelente abilități de comunicare și coordonare ● Experiență minim 2 ani în activitate de distribuție/depozitare ● Persoana analitică, minutioasa, atentă la detalii, deschisa schimbării Descrierea jobului: ♦ Coordonеаză аctivitаtеа dеpozitului din punct dе vеdеrе administrаtiv ♦ Organizează și suprаveghеаză desfășurarea аctivității dе transport cu rеspеctаrеa tuturor actelor normative în vigoarе privind transportul mărfurilor ♦ Coordonеazа аctivitatеа de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport ♦ Analiza activității în depozit din punct de vedere al performanțelor, productivității, eficienței și implicit propunerea / implementarea unor măsuri de optimizare / eficientizare ♦ Oferă suport celorlalte departamente ale societății cu privire la aspecte de logistică, management al stocurilor, transport produse, achiziții Beneficii: ♦ Pachet salarial extrem de avantajos ♦ Program de integrare într-o echipă tânără și dinamică ♦ Oportunitate pentru dezvoltarea profesională și actualizarea continuă a cunoștințelor Pentru a aplica la ofertă sau pentru a solicita mai multe informații, va rugăm să ne contactați direct la adresa: office@vplhealthcare, 0040 371426422

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • 25

    NU estevideochat sau Call Center ‼️! Esti in cautarea unui loc de munca iar experienta este o piedica in dezvoltarea ta profesionala? Esti vorbitor de limba engleza la nivel conversational si doresti sa-ti incepi cariera intr-un domeniu unde experienta nu este primul criteriu eliminator? Cauti un loc de munca cu ture de seara sau de noapte? Doresti sa fii prezentator de jocuri intr-un mediu placut la standarde internationale pentru locatia noastra centrala din Bucuresti? Dealer / Game Presenter Ai ajuns in locul potrivit ! Te invit sa ne contactezi la nr 0722548201 (sau mesaj pe whatsup) pentru a te programa la un interviu si a te inscrie in urmatoarea echipa de training pentru urmatoarele 2 saptamani. Ai ocazia de a fi initiat in tainele jocurilor de cazinou dar in mediul online in fata camerei, conducand jocul de BlackJack sau ruleta si interactionand cu jucatorii in mod virtual unde esti protejat de toate expunerile din mediul real. Iti vei petrece cele 6 ore de munca / zi dintr-un program total de lucru de 8 ore unde la fiecare o ora si jumatate vei beneficia de pauza de 30 de minute. Vei lucra intr-un mediu placut bucurandu-te de optiunile de relaxare pe care locul de munca il pune la dispozitia fiecarui angajat si vei avea acces gratuit 7card la majoritatea sălilor de forță din București. Te poti bucura de munca in ture (dimineața, după-amiaza și schimbul de noapte), fiecare tura de 8 ore, inclusiv ture de noapte sau ture de seara unde ti se asigura transportul gratuit catre casa daca esti din Bucuresti si termini tura dupa ora 23:00. Daca programul nu iti permite sa lucrezi full time, poti opta si pentru part-time, desigur cu beneficiile reduse la jumate. Despre beneficii? numai de bine: - vei semna contract de munca pe perioada nedeterminata, - vei incepe sa fii platit chiar din prima ta zi de training cu suma de 1.800 lei net/luna plus beneficii ca bonuri de masa in valoare de 15 lei / zi (total 300 lei pe luna) si bonusuri care pot ajunge pana la 900 lei / luna. - vei participa la workshop-uri legate de make-up, cum sa traiesti sanatos + abilitati de prezentare si cunostinte in industrie; Daca doresti o cariera in aceasta directie ai posibilitatea foarte rapida de a avansa pe pozitii superioare cu venituri considerabile. De asemenea daca doresti relocarea catre celelelate tari care te atrag o poti face dupa cel putin 3 luni la locul de munca cu remuneratia aferenta tarilor respective. Poti sa faci un tur al tarilor relocandu-te oricand in oricare locatie care iti place dintre urmatoarele: USA, UK, CANDA, BELGIUM, BELARUS, SPAIN, SWEDEN, NETHERLANDS, ESTONIA, LATVIA, ROMANIA, MALTA, GEORGIA

  • 1

    Absolvent studii medii/superioare - Atestat inspector resurse umane- constituie avantaj - Experienta profesionala de minim 2 ani in domeniul resurselor umane - Capacitate dе planificare si organizare a activitatilor - Capacitate dе lucru in echipa - Bune cunostinte de operare Microsoft Office (Word, Excel), viteza de lucru - Seriozitate, preocupare profesionala, responsabilitate Intocmire documente de angajare, modificare, incetare a contractelor de munca - Actualizarea la zi a datelor din REVISAL si transmiterea lor in termenele legale catre ITM - Cеntrаlizаreа si inrеgistrarеa in programul de sаlаrii, а dаtеlelor dе pеrsonаl si pontаjеlor lunаrе - Pastrarea evidеntei concеdiilor (mеdicale, de odihna, etc.), a pontajelor lunare si a oricaror alte informatii necesare calculului salarial - Intocmeste adeverinte diverse

  • 19

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • S.C.cu biroul in Oras Voluntari, blocul cu Libra Bank angajează Inspector resurse umane cu experienta peste 5 ani. Au prioritate persoanele cu domiciliul în apropiere si disponibile imediat. Asteptam înscrierile. Candidatul ideal va susține 2 interviuri si un test. Email

  • Salveaza cautarea