Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • 1

    Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • Safe Crew Srl angajeaza Specialist Recrutare pentru sediul din Brasov Responsabilitati: · Gestionarea proceselor de selectie si recrutare; · Stabilirea profilului candidatului dezirabil pe baza informatiilor primite de la clientul extern; · Conceperea si postarea anuntului de recrutare pe diverse site-uri; · Selectarea potentialilor candidati si contactarea acestora;  Cerinte: · Studii superioare finalizate sau in curs (de preferat psihologie, specializare in resurse umane); · Abilitati excelente de comunicare, diplomatie, persuasiune, lucru in echipa; · Cunostinte PC; · Capacitate de analiza si de interpretare; · Capacitate de planificare si organizare. · Cunoasterea limbii Italiene constituie un avantaj. · CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:

  • 6

    ICCO EMT TIMISOARA A N G A J E A Z A Operatori SMT si AOI Program: doua schimburi Pachet salarial: in functie de experienta Bonusuri Tichete de masa Transport asigurat: Timisoara, Giroc, Chisoda, Becicherecu Mic, Dudesti Contact: Calea Torontalului KM 7 300633 TIMIȘOARA telefon: 0723 593 203

  • 37

    *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • 1

    Firma specializata in domeniul SSM si PSI cauta specialist cu experienta Cerințe: • Studii superioare în domeniu tehnic absolvite • Experiența minim 3 ani în domeniu • Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală - Limba engleza la nivel mediu/ avansat (criteriu obligatoriu) Beneficii: • Pachetul salarial se discută în cadrul interviului față în față • Program de lucru Luni-Vineri de la ora 8:00 – 16:30 Așteptăm CV-urile dumneavoastră sau puteți să ne sunați pentru detalii la 0770.636.079

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 16

    Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte, pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • 2

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat. Domiciliul in Deva, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Angajarea se face cu program de 4 ore. Preferam si persoana pensionara. Biroul se afla in centru. Nu sunati la telefon. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • 10

    Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 3

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • 4

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Galati, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • 22

    Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 45 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Persoana calificată în domeniul resurselor umane,cu experiența de peste 18 de ani,bun cunoscător al programului REVISAL.Studii superioare,diploma de inspector resurse umane,cunoștințe PC nivel avansat.Doresc colaborare full-time/part-time cu societati comerciale ,firme de contabilitate,pe probleme de resurse umane (revisal,intocmire fise post,eliberare adeverinta de salariat etc).Preturi avantajoase. • tel 0740032464

  • 9

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 1

    Important: Asteptam cv-ul dvs atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam pe cineva cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia. Important: Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si revenim noi la cei care vor corespunde. Succes!

  • Apartament nou , et 1 , centrala proprie, AC , balcon . Living -bucatarie si dormitor Suprafata 43 mp Loc de Parcare Telefon contact 0722559655

  • Salveaza cautarea