Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -PROMOTER - -Optometrist - -Medic specialist/rezident Oftalmolog - Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • 3

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • 2

    CERERE PENTRU DESCHIDERE ȘI AFISARE OFERTE Poziția de lucru Agent de recrutare regional / agent de recrutare regional Relații de muncă Afaceri, asociație profesională, acord Obiectul cooperării Căutăm un partener de cooperare contractuală pentru o companie internațională de succes și stabilă în domeniul serviciilor de îngrijire Agent de recrutare regional Furnizarea și implementarea campaniilor de recrutare bazate pe acorduri Cerințe pentru completarea posturilor vacante Ingrijitor in Germania Recrutarea ingrijitorilor în țările vorbitoare de limbă germană Creați rezultatele interviului și trimiteți-le organizației partenere Pregătire -toate tipurile Cerințe și abilități de personalitate -Proactivitate - Abilități de comunicare și aspect plăcut - Experiența în recrutare și resurse umane este un mare avantaj - capacitatea de a revizui toate cerințele de poziție specifică îngrijitorului, inclusiv limbajul Locul muncii și data începerii în toată România, imediat Condiții salariale - Posibilitatea de a câștiga 1.000 EURO și mai mult în funcție de condițiile convenite de comisie Informații suplimentare despre salariu (al 13-lea salariu, bonus, recompense ...) - Posibilitatea unui venit nelimitat în legătură cu rezultatele obținute Beneficii - Cunoașterea limbilor străine -Limba română (limba maternă) -Limba germană este necesara Permisul de conducere -nu este necesar Persoana de contact la reclamă Mgr. Milan MACKOVICH Mobil: +421 918 325 063

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • 1

    Doresc să lucrez cu carte de muncă,chiar ca bonă,îngrijitor copii grădiniță.Sunt o persoană răbdătoare,linistiita,nu fumez,beau.Îmi place curățenia,corectitudinea,respectul.Un loc de muncă de luni până vineri,8 ore.Rog oferte serioase,mulțumesc

  • Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: Atestat de Inspector Resurse Umane; Cunostinte actualizate de legislatia muncii; Cunostinte de operare SAGA Intocmirea dosarului de personal, a contractelor de munca si a modificarilor aparute (acte aditionale, decizii, incetari); Operare si transmitere Revisal; Efectuare calcul salarii, Intocmire si depunere D112, Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • 1

    Firma specializata in domeniul SSM si PSI cauta specialist cu experienta Cerințe: • Studii superioare în domeniu tehnic absolvite • Experiența minim 3 ani în domeniu • Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală - Limba engleza la nivel mediu/ avansat (criteriu obligatoriu) Beneficii: • Pachetul salarial se discută în cadrul interviului față în față • Program de lucru Luni-Vineri de la ora 8:00 – 16:30 Așteptăm CV-urile dumneavoastră sau puteți să ne sunați pentru detalii la 0770.636.079

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • 2

    Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Sighet, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • S.C.cu biroul in Oras Voluntari, blocul cu Libra Bank angajează Inspector resurse umane cu experienta peste 5 ani. Au prioritate persoanele cu domiciliul în apropiere si disponibile imediat. Asteptam înscrierile. Candidatul ideal va susține 2 interviuri si un test. Email

  • 20

    Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well", recruteaza persoane cu dizabilitati/handicap in vederea plasarii si integrarii in cadrul companiilor, pentru diferite posturi existente: - Program de lucru: 1 ora pana la 8 ore/zi in functie de posibilitatea persoanei cu handicap. - Durata contractului: Perioada determinata si nederminata. - Venit: Salariu avantajos, pentru un program de 1 ora pana la 8 ore/zi. - Alte beneficii: Decont transport sau transport asigurat si Tichete de masa. - Posibilitate lucru de acasa - Nr de joburi: 30 - Asiguram pregatire pentru interviu, asistenta in cadrul interviului si monitorizare post angajare. - Suportul echipei noastre va exista in toata perioada contractuala, astfel incat sa fie asigurata sinergia cu angajatorul Candidatul ideal - responsabil - dedicat - persoana serioasa - motivat - dornic sa se integreze intr-un colectiv Va rugam sa transmiteti certificatul de handicap, impreuna cu CV pe adresa: office@wellromania.org Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “wellromania.org” sau “welljobs.org”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well". Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" , va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@wellromania.org.

  • Angajăm fete pentru distribuire pliante cu aspect placut pentru salon de infrumusetare virsa (16 si 25 de ani ) Pret 10 ronpe ora PENTRU detalii SUNAȚI la ...0764549227

  • 20

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 2

    Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post cu capitole din SSM • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; •Lucrez in SAGA

  • 3

    Absolvent studii medii/superioare - Atestat inspector resurse umane- constituie avantaj - Experienta profesionala de minim 2 ani in domeniul resurselor umane - Capacitate dе planificare si organizare a activitatilor - Capacitate dе lucru in echipa - Bune cunostinte de operare Microsoft Office (Word, Excel), viteza de lucru - Seriozitate, preocupare profesionala, responsabilitate Intocmire documente de angajare, modificare, incetare a contractelor de munca - Actualizarea la zi a datelor din REVISAL si transmiterea lor in termenele legale catre ITM - Cеntrаlizаreа si inrеgistrarеa in programul de sаlаrii, а dаtеlelor dе pеrsonаl si pontаjеlor lunаrе - Pastrarea evidеntei concеdiilor (mеdicale, de odihna, etc.), a pontajelor lunare si a oricaror alte informatii necesare calculului salarial - Intocmeste adeverinte diverse

  • 8

    Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferamr. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea