Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ANGAJAM Responsabil SSM,PSI,RSVTI ,cu experienta in domeniu Salariu Atractiv

  • 1

    Buna ziua! Avem experienta in Resurse Umane si cautam angajatori pentru care sa intocmim/administram actele angajatilor. Oferim Recrutare, Administrare dosare angajati, Reprezentare societate la control I.T.M. Colaboram pentru obtinerea cu prioritate a Fiselor de aptitudini - Medicina Muncii, SSM/SU si Documente administrative de la institutii . Preluam sarcinile inspectorului de personal conform HG 905/2017 firma avand atat avantajul scaderii multor cheltuieli si obligatii necesare functionării unui departament de resurse umane cat si acela ca noi suntem profesionistii de care aveti nevoie in orice moment privind Legislatia Muncii in vigoare. Lasati mesaj pentru a stabili detalii reciproc avantajoase. Preturi competitive! Servicii profesionale!

  • Angajez domnișoară pentru 6 ore săptămânal, program flexibil. Doresc seriozitate, implicare și disponibilitate. Venit 3700 RON.

  • 1

    Angajam femei la curatenie cu experienta in Munchen cu plecare imediata contract nedeterminat de munca asiguram cazare,asigurare,salar 1000-1300 se lucreaza 8 ore de luni-sanbata, obligatoriu carnet cat b,Cazier, tel- 015731309170.

  • 1

    Angajam femei la curatenie cu experienta in Munchen cu plecare imediata contract nedeterminat de munca asiguram cazare,asigurare,salar 1000-1300 se lucreaza 8 ore de luni-sanbata, obligatoriu carnet cat b,Cazier, tel- 015731309170.

  • 13

    Sc cu un efectiv de 80 de angajati cauta responsabil HR Pt cv tehnic@geocondesign.ro

  • 2

    CV-uri pe adresa de mail: nicoletaungureanu @ ymail .com ( fară spatiu) Companie care ofera servicii de contabilitate, consultanta, salarizare si administrare personal angajeaza: Inspector resurse umane. Cerinte: -studii superioare finalizate( StiinteEconomice/Drept ) -atestat curs inspector resurse umane obligatoriu -bune cunostinte MS Office ( Word, Excel ) -excelente abilitati de organizare, prioritizare s iplanificare -capacitate de sinteza si analiza -orientare catre client Responsabilitati: -intocmirea contractelor individuale de munca -intocmirea documentelor privind modificarea si incetarea contractelor individuale de munca -intocmirea, completarea si depunerea registrului de evidenta a salariatilor in format electronic REVISAL -comunicarea catre AJOFM a tuturor locurilor de munca vacante -intocmire rapoarte specifice pt clienti cu privire la date despre angajati -verificare pontaj -intocmire state de plata Alte informatii: program de lucru flexibil Permis cat.B

  • 1

    Oferim servicii de externalizare a activităților de resurse umane și implementare GDPR. Puteți solicita serviciile separat sau în combinație, astfel încât să beneficiați de o soluție adaptată necesităților dumneavoastră punctuale. Ne recomandă experiența de 20 ani în domeniul managementului în afaceri și în cel al resurselor umane. Detalii despre serviciile oferite: Administrare personal - Întocmirea contractelor individuale de muncă, gestionarea modificărilor (încetarea/ modificarea/ suspendarea); - Întocmirea fișelor de post și a fișelor de obiective generale/ anuale; - Întocmirea documentației privind constatarea și sancționarea abaterilor disciplinare; - Elaborarea de proceduri interne; - Consultanță în gestionarea timpului lucrat, planificarea și evidența absențelor, concediilor de odihnă sau alte tipuri; - Întocmirea de rapoarte la solicitarea clientului și suport în cazul controalelor efectuate de instituțiile statului. Calcul salarial și programe de finanțare - Preluarea, verificarea și procesarea pontajului lunar și a tuturor datelor necesare calculului salarial; - Calcularea concediilor de odihnă și a celor medicale, prelucrarea dosarului de recuperare FNUASS; - Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturași de salarii, nota contabilă, D112; - Generarea rapoartelor statistice; - Consultanță în aspecte de salarizare; - Acordăm suport activ în întocmirea dosarului de solicitare a stimulentelor financiare; - Rapoarte de salarizare/ analize personalizate la solicitarea clientului. Bugetare - diverse analize de costuri - scenarii - Acordăm suport pentru scenarii de Bugetare și evaluare costuri; - Estimări de costurile salariale, operaționale și cheltuielile neprevăzute; - Facilităm procesul de introducere a datelor pentru analiză și acordăm suport în luarea deciziei potrivite. Implementare GDPR și DPO extern - Audit preliminar, colectate/ prelucrate, stabilirea fluxurilor și formularea recomandărilor; - Informarea persoanelor vizate (angajați, colaboratori, vizitatori, candidați) și obținerea consimțământului; - Întocmirea dosarului de proceduri, ghiduri și diverse alte formulare necesare alinierii la GDPR; - Întocmirea registrelor de inventariere a proceselor, riscuri și evidența solicitărilor persoanelor vizate, breșelor de securitate și incidentelor; - Realizarea procedurilor și întocmirea unui grafic de monitorizare a respectării lor; - Identificarea și revizuirea contractelor, asigurarea conformității de către împuterniciți/asociați; - Serviciu de DPO extern. Cursuri personalizate - Analiză DISC - Coaching - Creare sabloane de lucru și instruirea pentru utilizarea lor; - Dobândirea abilităților de conversație pregătire pentru interviuri; - Mastermind-uri; - Cursuri formale în scopuri recreaționale ,dezvoltarea personală, hobby-uri.

  • Constanta-Angajam in conditii corespunzatoare,full-time sau part-time cadru tehnic SSM/SU - Poate fi si pensionar avand experienta cca 5 ani. -Cunoaste legile si normativele din domeniile SSM si SU; -Cusuri specifice

  • 1

    Buna ziua! Avem experienta in Resurse Umane si cautam angajatori pentru care sa intocmim/administram actele angajatilor. Oferim Recrutare, Administrare dosare angajati, Reprezentare societate la control I.T.M. Colaboram pentru obtinerea cu prioritate a Fiselor de aptitudini - Medicina Muncii, SSM/SU si Documente administrative de la institutii . Preluam sarcinile inspectorului de personal conform HG 905/2017 firma avand atat avantajul scaderii multor cheltuieli si obligatii necesare functionării unui departament de resurse umane cat si acela ca noi suntem profesionistii de care aveti nevoie in orice moment privind Legislatia Muncii in vigoare. Lasati mesaj pentru a stabili detalii reciproc avantajoase. Preturi competitive! Servicii profesionale!

  • 2

    Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea deciziilor de incetare; Fise de post cu capitole din SSM Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; Contracte colective de munca; Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; Depunerea raportului Revisal in reges; Intocmirea Regulamentului Intern; Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; Generarea statelor de plata lunare; Pontaje, fluturasi de salarii; Lucrez in SAGA

  • 2

    Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea deciziilor de incetare; Fise de post; Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; Contracte colective de munca; Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; Depunerea raportului Revisal in reges; Intocmirea Regulamentului Intern; Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; Generarea statelor de plata lunare; Pontaje, fluturasi de salarii; Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; Intocmirea declaratiilor 112; Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; Reprezentarea societatii la controalele ITM Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.(exclus firme de contabilitate)

  • Persoana calificată în domeniul resurselor umane,cu experiența de peste 18 de ani,bun cunoscător al programului REVISAL.Studii superioare,diploma de inspector resurse umane,cunoștințe PC nivel avansat.Doresc colaborare full-time/part-time cu societati comerciale ,firme de contabilitate,pe probleme de resurse umane (revisal,intocmire fise post,eliberare adeverinta de salariat etc).Preturi avantajoase. • tel 0740032464

  • 2

    Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • 2

    Angajam femei la curatenie cu experienta in Munchen cu plecare imediata contract nedeterminat de munca asiguram cazare,asigurare,salar 1000-1300 se lucreaza 8 ore de luni-sanbata, obligatoriu carnet cat b,Cazier, tel- 015731309170.

  • Our mision is to come with our experience to support local businesses in Romania with the following type of services: 1. Payroll services: => computation of the attendance file, medical leaves, overtime, nightshift, bonuses, meal tickets, biks, advances, retainings/garnishments. => we will deliver to you: monthly payroll reports, payslips, payments details for social contributions and salary taxe, monthly D112 form submission, salary certificates for employees, Health house reimbursement amounts submission request - if is the case. 2. Human resources administration services: => preparing employment contracts for new employees, addenda, termination / suspension decisions, => preparing seniority statements, salary statements or other types of certificates 3. Electronic Register of Employees - REVISAL: => registration of the new employees, modifications, termintion, suspension of the contracts, => submission of the registration/changes of the employment contracts to the local Labour Authority meeting the legal deadline. 4. Labour law consulting. The offer is personalised according to client needs and to the number of employees. Call us over the phone or leave your message using whatsapp: 04.0774.952.367. We will revert to you with details.

  • 7

    Administrarea resurselor umane este o munca minutioasa ce implica dedicare si cunoasterea aprofundata a legislatiei muncii, a Legii nr. 53/2003-Codul Muncii, a Codului Fiscal, Legii Dialogului social si alte legi complementare in functie de domeniul de activitate al societatii. Accesati si paginile noastre de socializare: Facebook | Linkedin Serviciile oferite de noi: ✅ Audit dosare de personal. ✅ Restaurare, audit, gestionare Revisal. ✅ Gestionare/intocmire dosare de personal. ✅ Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. ✅ Consultanta la angajare cu clauzele specifice. ✅ Consultanta in cazul concedierilor. ✅ Consultanta privind sporurile obligatorii. ✅ Intocmire dosare de pensionare. ✅ Intocmire dosare de crestere copil. ✅ Intocmire dosare de somaj. ✅ Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. ✅ Intocmire si depunere D112. ✅ Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: ✅ Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; ✅ Concediile de toate tipurile; ✅ Cazuri de concediere; ✅ Clauze contract individual de munca. ✅ Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: ✅ Centre de cost; ✅ Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. ✅ Definirea si implementarea legala a promovarii pe post, precum si retrogradarea.

  • 1

    firma de constructii angajeaza responsabil nr cu experienta

  • 3

    in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • sociolog caut loc de munca ca sociolog,op.calculator,resurse umane,asistent manager,secretariat.cursuri de operator calculator si inspector resurse umane,scoala postliceala de finante contabilitate,am lucrat pe partea de statistica,secretriat,resurse umane,gradinita.

  • Salveaza cautarea