Angajare sau colaborare cu Inspector Resurse Umane
Specificații
Descriere
Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare.
Candidatul Ideal
Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;
Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare;
Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel);
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
Descrierea jobului
- Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.);
- Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;
- Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal;
- Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;
- Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;
- Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri);
- Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati;
- Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF;
- Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare;
Oferim:
-mediu de lucru placut
-salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite
-program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri
Sediul societatii este in Constanta, zona CET.
Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!