1
Specialist HR&Payroll
Specificații
Numele companiei
Humancentric HR
Tip job
full time
Descriere
Locație: Baia Mare
Mod de lucru: Onsite
Pentru clientul nostru un furnizor premium de echipamente și servicii pentru ferme, activ atât în România, cât și la nivel european căutăm un Specialist HR&Payroll care să contribuie la dezvoltarea echipei și la consolidarea unui mediu de lucru profesionist și bine organizat.
Responsabilități:
Recrutare de personal: redactare și publicare anunțuri, susținere interviuri, integrare angajați noi
Gestionarea dosarelor de personal și actualizarea documentației specifice
Întocmirea și gestionarea statelor de plată și a pontajelor
Asigurarea conformității cu legislația muncii și procedurile interne
Sprijinirea echipei de management în proiecte interne și dezvoltarea culturii organizaționale
Căutăm o persoană care:
Are 2-3 ani experiență într-un rol similar (HR Generalist, HR Specialist sau Payroll)
Deține cunoștințe solide de legislația muncii și bune practici în domeniul HR
Este organizată, atentă la detalii și orientată spre soluții
Utilizează cu ușurință MS Office și aplicații de HR
Se adaptează ușor într-un mediu dinamic, cu focus pe rezultate
Are excelente abilități de comunicare și relaționare
Ce oferim:
Posibilitatea de a lucra într-o companie stabilă, în plină dezvoltare
Mediu profesionist și colaborativ
Salariu intre 5500 si 7000 lei NET
O masa calda zi
Program de la 08: minute pauza de masa)
Oportunitatea de a contribui la crearea unei echipe motivate și performante
Aplică acum!
Trimite CV-ul tău pe e-mail:
sau pe WhatsApp:
Raportează
Mod de lucru: Onsite
Pentru clientul nostru un furnizor premium de echipamente și servicii pentru ferme, activ atât în România, cât și la nivel european căutăm un Specialist HR&Payroll care să contribuie la dezvoltarea echipei și la consolidarea unui mediu de lucru profesionist și bine organizat.
Responsabilități:
Recrutare de personal: redactare și publicare anunțuri, susținere interviuri, integrare angajați noi
Gestionarea dosarelor de personal și actualizarea documentației specifice
Întocmirea și gestionarea statelor de plată și a pontajelor
Asigurarea conformității cu legislația muncii și procedurile interne
Sprijinirea echipei de management în proiecte interne și dezvoltarea culturii organizaționale
Căutăm o persoană care:
Are 2-3 ani experiență într-un rol similar (HR Generalist, HR Specialist sau Payroll)
Deține cunoștințe solide de legislația muncii și bune practici în domeniul HR
Este organizată, atentă la detalii și orientată spre soluții
Utilizează cu ușurință MS Office și aplicații de HR
Se adaptează ușor într-un mediu dinamic, cu focus pe rezultate
Are excelente abilități de comunicare și relaționare
Ce oferim:
Posibilitatea de a lucra într-o companie stabilă, în plină dezvoltare
Mediu profesionist și colaborativ
Salariu intre 5500 si 7000 lei NET
O masa calda zi
Program de la 08: minute pauza de masa)
Oportunitatea de a contribui la crearea unei echipe motivate și performante
Aplică acum!
Trimite CV-ul tău pe e-mail:
sau pe WhatsApp:
ID anunț: 1760511785
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!