Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Resurse umane Bucuresti Companii

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajare specialist recrutare personal

    Cerințe: Absolvent studii superioare Pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de minim 5 ani in recrutarea si selectia de personal Capacitate de planificare si organizare a activitatii Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Abilitati de comunicare si relationare Ambitie , determinare , dinamism si creativitate Condiții: Programul de lucru de luni-vineri de la ora 09:00-18:00 Venitul net este intre 5000-6000 lei pe luna Telefon de serviciu Beneficii anuale in functie de performante Negociere personalizata in cadrul interviului Responsabilități: Desfasurarea proceselor de recrutare , selectie si inductie a personalului Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente Diminuarea fluctuatiei de personal Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor in functie de profilul candidatului si cerintele postului Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie in paralel Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor Sustinerea interviurilor Evaluarea candidatilor si a personalului aqngajat Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie Coordonarea procesului de training pentru candidatii selectati Administrarea si actualizarea bazei de date a candidatilor Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre managementul companiei Elaborarea si realizarea ofertelor de angajare Implicarea in diverse actiuni ce tin de intocmirea fiselor de post , instruirea , integrarea , evaluarea , motivarea , dezvoltarea resurselor umane si alte activitati ce tin de departamentul HR Intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice Studierea pietei fortei de munca pentru domeniul de activitate specific firmei , culegerea de informatii necesare imbunatatirii calitatii procesului de selectie recrutare

  • 9

    Administrator Imobile si Casier

    Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:

  • Angajare forta de munca straina, permise sedere

    Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate

  • Inspector Resurse Umane

    Angajam urgent Inspector Resurse Umane - sector 2 zona Obor Studii medii Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii) Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane) Cunoasterea programelor de calculare a salariilor si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc. Cunostinte MS Office Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: - Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii modificarii incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; -Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; - Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; - Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; - Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc.. - Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii resurse umane salarizare - Facturare: emiterea facturilor; mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii firmei; . Intocmire rapoarte specifice; - Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitati acestora

  • 64

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Recruiter, valabil toata tara

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • SC Master Global Recruitment SRL

    SC MASTER GLOBAL RECRUITMENT SRL - angajeaza 1 post functionar administrativ Cod COR 411001. Relatii pentru depunerea CV-urilor informatii despre selectie interviu la telefon: .

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Salvează căutarea