Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 3

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 10

    Se cauta persoana dinamica (student/a sau cu studii superioare) pentru pozitia de astistent manager pe probleme administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Dorinta si abilitatea de a lucra la pregatirea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau europene, constituie avantaj.

  • 10

    Firma cu sediul in zona Unirii din Bucuresti,angajeaza tanara,open mind,ambitiosa,dornica de afirmare,disponibila la un program flexibil pentru postul de secretara personala.Programul poate fi si part time.Trimiteti cv cu poza pe mail iar pt programarea unui interviu sunati la telefon 0730559965.Va multumim si asteptam!

  • 6

    Director firma de comert exterior, angajeaza o tanara sociabila, harnica, pt postul de asistenta personala la biroul din piata unirii. Programul este flexibil si poate fi si part-time. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu, puteti suna la nr 0730559965

  • 7

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Cabinet ezoteric cauta partenera colaboratoare. Femeie fara obligatii ce are dorinta de a invata si activa in domeniul ezoteric.

  • 4

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • 2

    Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • 31

    Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim

  • 7

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la

  • 1

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + spaniola Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleza si spaniola -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare corespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la 0726614351 Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Germana si engleza -portugheza si engleza -franceza si engleza

  • 15

    PREGATIREA SI EXPERIENTA: Studii: - absolvent al unei forme de invatamant superioare - reprezinta un avantaj Aptitudini: - inteligenta (gandire logica, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, amabil, atitudine proactiva RESPONSABILITATI SI SARCINI: - cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor si comenzilor primite - redactarea corespondentei - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Domeniul de activitate: Juridic

  • 2

    Angajam mecanic de intretinere cu experienta in domeniile sanitar, electric, lacatuserie posesor permis categ. B pentru Scoala si Gradinita private in sector 3 Buc. cu varsta cup. intre. Abilitati de comunicare si lucrul in echipa, eventual nefumator. Pentru orice detaliu va rugam sa trimite-ti Cv-ul pe adresa de e-mail : si va vom contacta noi sau daca intampinati greutati prin trimiterea mailu-lui puteti suna pe nr.0722-503.503. Salariul se negociaza la interviu in functie de abilitati si cunostine.

  • 16

    Firma imobiliare, cauta secretara/asistenta personala director. Atributii: stabileste agenda, promoveaza oferte pe site uri specialitate, stabileste intalniri, redactare documente. Locatie: zona de sud a capitalei Salariul in functie de experienta si implicare. Trimiteti pe mail cv + poza de prezentare. Doar canditatii eligibili vor fi sunati.

  • 22

    andidatul ideal: Avem nevoie de un (o) coleg (a) a ne intregii echipa, apreciem atat tineretea cat si maturitatea ! NU ITI TREBUIE EXPERIENTA ! Te invatam noi insa trebuie sa stii limba engleza si sa fii o persoana creativa. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa dinamica aplica la job-ul nostru Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu fix si bonusuri de performanta - tichete de masa : cate unul in valoare de 15 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna - spor pentru orele lucrate suplimentar; - te impulsionam sa vii la munca prin bonusuri de performanta; - program de lucru in ture/ flexibil, poti face schimb de tura cu colegii tai astfel sa mai poti face si alte lucruri A SA NU TE AMETIM ITI SPUNEM CA VEI PRIMI CU TOT CU SPORURI APROXIMATIV 2000LEI(dupa perioada de training, perioada de training vei intra pe un sistem de bonusare unde vei primi si bonusuri de performanta) - lucrul in ture : flexibil, astfel poti face schimb de zile - program de 5 zile lucratoare si 2 zile libere in functie de tura - poti sa faci schimb de tura cu colegii tai astfel mai poti face si alte lucruri intre timp Descrierea jobului: Ce vrem de la tine : - sa ai studii medii cu sau fara BAC- vrem sa ajuti; - vrem sa fii amabil, cald si prietenos cu toti colegii tai; - vrem sa fii corect.

  • Angajam persoana responsabila,permis de conducere,abilitati tehnice/mecanice,spirit de echipa,bun gospodar si mai presus de toate loial si corect.Pentru postul de administrator.

  • 1

    Consilier juridic, inspector resurse umane, contabil caut loc de munca. Rog oferte serioase.

  • 1

    Angajăm administrator condominii pentru căminele firmei. Locație job sector 5 București.

  • Salveaza cautarea