Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Satu-mare

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • 5

    Angajam personal pentru depozit materii prime cerinte: - cunoasterea limbii germane , maghiara , romana la nivel avansat -cunostinte de operare PC -carnet de conducere categorie B

  • 1

    Operator introducere date- GESTIUNE Cerinte: - experienta – minim 1 an in domeniu; - studii superioare – avantaj profil economic; - experienta in Charisma – reprezinta un avantaj; - atentie la detalii; - cunostinte operare PC; - rezistenta la stres; - capacitate de organizare a activitatii individuale; - orientare catre rezultate si performanta; - experienta anterioara in programul Charisma - reprezinta avantaj; - persoana serioasa pentru colaborare de lunga durata. Descrierea jobului -introduce in programul de gestiune documente specifice (note de receptie, intrari, iesiri, stocuri, livrari, etc.); - verificarea corectitudinii documentelor si semnalarea eventualelor diferente; - respecta procedurile interne privind inregistrarea si arhivarea documentelor; - depisteaza si corecteaza anomalii de stoc; - raporteaza catre superiorul ierarhic dificultatile aparute si participa la corectarea acestora; - asigurarea conformitatii datelor introduse cu documentele primare; - asigura desfasurarea activitatii de operare/ validare/ prelucrare a datelor in conformitate cu procedurile intene de lucru; - intocmirea unor diverse situatii excell adiacente pentru urmarirea productiei; - pregatirea listelor de inventariere si prelucrarea datelor de inventar. Beneficii: - bonuri masa; - decont transport; - abonament servicii medicale clinica privata; - punct de lucru: Drm Lazuri – Satu Mare.

  • 25

    Angajez secretara si agent vanzari utilaje industriale, masini de facut peleti/brichete. Linii tehnologice pentru fabricarea de peleti/brichete, prese ulei. Salariu fix plus bonusuri substantiale. Administrare site. Fara deplasari Birou in Satu Mare

  • 3

    Pt postul de asistent manager: Responsabilitati: - Actualizarea in permanenta a bazelor de date existente la nivelul departamenetului de mentenanta; - Intocmirea de rapoarte specifice activităţii desfăşurate; - Gestionarea relatiei cu clientii, furnizorii, subcontractorii; - Mentinerea in permanenta a legaturii cu echipajele de interventie, cu personalul din teren. Cerinte: Studii superioare tehnice: - Cunostinte bune operare PC; - Bune abilitati de comunicare; - Seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa; - Orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; - Atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine; - Abilitiati de comunicare, rapiditate in luarea deciziilor Beneficii oferite: - Pachet salarial motivant; - Posibilitatea dezvoltarii in cariera; - Sansa de a lucra intr-o companie dinamica, in plina ascensiune. Pt postul de consultant vanzari: Responsabilitati: - lucrul cu casa de marcat - imbunatatirea imaginii firmei prin instruirea si motivarea echipei de vanzari - relationarea cu clientii magazinelor, cresterea numarului de clienti si urmarirea actualizarii bazei de date cu clientii - intretinerea si aranjarea marfii in magazin - implicare in promovarea produselor - mentinerea curateniei in magazin - consilierea clientilor Cerinte: - bune abilitati de organizare - adaptabilitate si seriozitate - atitudine orientata catre client - flexibilitate, spirit de echipa - capacitate de concentare, atentie sporita - simt estetic dezvoltat - puternice abilitati de comunicare si prezentare - persoana sociabila si optimista. Beneficii oferite: - Pachet salarial motivant; - Posibilitatea dezvoltarii in cariera; - Sansa de a lucra intr-o companie dinamica, in plina ascensiune. Asteptam cu drag cv-urile voastre in privat sau la sediul firmei din Satu Mare, str Ady Endre nr.11

  • Caut persoane interesate de un venit suplimentar. cerinte: -cunostinte minime de operare pc/telefon/retele de socializare -seriozitate -ambitie, dorinta de un venit suplimentar -plata sub forma de comision, se face contract de colaborare In functie de dorinta ai disponibilitatea dvs poate deveni job full time cu comision peste salariul mediu din tara. pentru mai multe detalii tel 0743530261

  • 16

    Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email corinaexpresslinee@gmail.com Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 13

    Angajam dispecer/a pentru firma de transport persoane international. Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport Cerinte: Limba Maghiara vorbita si scrisa Cunostinte de geografie Cunostinte de utilizare a calculatorului Experienta in relatii cu publicul Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 12

    Angajez secretara, tanara prezentabila (max. 25 de ani), dornica de afirmare, cu excelente abilitati de comunicare, cunoștințe PC. Beneficii: salar fix (3800 Lei net) , bonusuri de performanta, tel de servici, posibilitate masina de servici. Cv cu poze se trimit la imsm.off@gmail.com

  • 3

    Suntem în căutare de Șef Departament Logistică Depozit Farmaceutic în Satu Mare. Dacă vrei să faci parte din una dintre cele mai mari companii de pe piață, aplică acum! Candidatul ideal: ● Studii superioare finalizate ● Cunoștințe pachetul Office ● Excelente abilități de comunicare și coordonare ● Experiență minim 2 ani în activitate de distribuție/depozitare ● Persoana analitică, minutioasa, atentă la detalii, deschisa schimbării Descrierea jobului: ♦ Coordonеаză аctivitаtеа dеpozitului din punct dе vеdеrе administrаtiv ♦ Organizează și suprаveghеаză desfășurarea аctivității dе transport cu rеspеctаrеa tuturor actelor normative în vigoarе privind transportul mărfurilor ♦ Coordonеazа аctivitatеа de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport ♦ Analiza activității în depozit din punct de vedere al performanțelor, productivității, eficienței și implicit propunerea / implementarea unor măsuri de optimizare / eficientizare ♦ Oferă suport celorlalte departamente ale societății cu privire la aspecte de logistică, management al stocurilor, transport produse, achiziții Beneficii: ♦ Pachet salarial extrem de avantajos ♦ Program de integrare într-o echipă tânără și dinamică ♦ Oportunitate pentru dezvoltarea profesională și actualizarea continuă a cunoștințelor Pentru a aplica la ofertă sau pentru a solicita mai multe informații, va rugăm să completați formularul de înscriere sau să ne contactați direct prin consultantul nostru: Ungur Ana Maria,

  • 11

    Firma angajeaza secretara, asistent manager, contracte, prezentari oferte agenda zilnica.

  • Candidatul ideal Experinta in domeniul relatiilor cu clientii Foarte bune abilitati dе comunicare Bun organizator, persoana cu abilitati dе planificare si control. Responsabilitate si corectitudine Cunostinte bune MS Office Permis dе conducere, categoria B - constituie avantaj. Descrierea jobului Mеntinerеа unеi bunе imagini a salii in gestionarе Coordonаreа еficiеnta a echipei din subordine Dezvoltarеа loialitatii clientilor si аtrаgerеa de clienti noi Atingerea obiectivelor propuse de top management Realizarea periodica de rapoarte in functie de indicatorii urmariti Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa Supravegherea activitatii angajatilor din subordine: intocmirea pontajelor, asigurarea activitatii permanente, motivarea acestora pentru indeplinirea target-urilor stabilite, fomarea echipei de lucru, training-ul personalului. Intocmirea corecta si in termen a tuturor documentelor aferente. Raportarea catre conducerea societatii a situatiilor zilnice si a oricarei nereguli care ar aduce prejudicii societatii. Salariu motivant plus bonusuri in functie de performante Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la nr de telefon Razvan 0742266919

  • 8

    intocmeste propunerea tehnica, financiara; monitorizeaza statusul licitatiilor publice in derulare studiaza documentatii de atribuire; solicita clarificari autoritatii contractante; elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii; transmite cereri de oferta la furnizori potentiali; colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare; participa la sedinta de deschiderea ofertelor; raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare; actualizeaza baza de date de licitatii; SALAR FIX PLUS BONIFICATII SUBSTATIALE

  • Salveaza cautarea