Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Satu-mare

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Alatura-te echipei noastre! Cautam un coleg/a pe scrierea si implementarea proiectelor pentru fonduri Europene.Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conexe acestora spre exemplu: mentinerea legaturii cu clientii firmei, cu autoritatile de management, cu institutii publice si colaboratori persoane juridice private, servicii de secretariat aferente proiectelor. Persoanele care nu au experienta in proiecte cu finantare nerambursabila vor trebui sa aiba dorinta sa invete (pe parcursul primelor luni de angajare, preferabil intr-o perioada cat mai scurta) regulile programelor de finantare, legislatia aplicabila si un nivel minim de intelegere a administratiei publice locale. Cunoasterea limbilor straine Maghiara/Enleza constituie avantaj, precum si detinerea permisului de conducere cat. B.Oferim un loc de munca full time, stabil, intr-un mediu profesionist! Salariu negciabil in functie de experienta cu posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta. Date de contact:

  • Angajam Persoana Responsabila pt gestionarea si buna functionare a unei Spalatori Auto Masini. De Preferat sa aveti calificare intr-o Meserie ( Mecanic Electrician si altele ) Pentru Persoane indemanatice nu este nevoie de Calificare. Specializare pentru unitatea noastra se face la fata locului. Dorim Seriozitate.

  • Candidatul ideal -dornic de a invata lucruri noi -organizat -orientare catre gasire de solutii -vorbit si scris limba romana si maghiara -abilitati de comunicare -operara PC la nivel mediu -cunostinte in domeniul de contabilitate constituie un avantaj -este important sa isi stabileasca prioritatile printr-o buna auto-organizare Descrierea jobului -intretinere relatii cu parteneri de colaborare -pregatirea contractelor si ofertelor -rezolvarea operativa a problemelor administrative -capacitatea de a se concentra pe realizare mai multori sarcini in acelasi timp -redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice -preluarea ,inregistrarea,distribuirea catre compartimentul implicat,indosariere si arhivarea corespondentei (posta,email,fax) si a mesajelor primite din partea clientilor -asigurarea tramsmiteri documentelor prin posta, fax, email. Descrierea companiei Interbro Farm este o firma activa in domeniul industria alimentara. Echipa este format din tineri dinamici si prietenos care au construit un parteneriat corect si durabil cu clientii lor,cu o experienta de 13 ani in vanzari. Interbro Farm este centrat pe client si pe dezvoltarea profesionala a angajatilor.Am creat un mediu de lucru placut intr-o companie sanatoasa din punct de vedere financiar care isi respecta clientii si angajatii.

  • Alatura-te echipei noastre! Cautam un coleg/a pe scrierea si implementarea proiectelor pentru fonduri Europene.Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conexe acestora spre exemplu: mentinerea legaturii cu clientii firmei, cu autoritatile de management, cu institutii publice si colaboratori persoane juridice private, servicii de secretariat aferente proiectelor. Persoanele care nu au experienta in proiecte cu finantare nerambursabila vor trebui sa aiba dorinta sa invete (pe parcursul primelor luni de angajare, preferabil intr-o perioada cat mai scurta) regulile programelor de finantare, legislatia aplicabila si un nivel minim de intelegere a administratiei publice locale. Cunoasterea limbilor straine Maghiara/Enleza constituie avantaj, precum si detinerea permisului de conducere cat. B.Oferim un loc de munca full time, stabil, intr-un mediu profesionist! Salariu negciabil in functie de experienta cu posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta. Date de contact:

  • Assistant manager - cunoasterea limbii germane , maghiara , romana la nivel avansat -cunostinte de operare PC -carnet de conducere categorie B

  • Assistant manager cunoasterea limbii germane, maghiara si romana la nivel avansat cunostinte de operare PC carnet de conducere categorie B

  • Salveaza cautarea