Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Persoane Numele companiei: Job server

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajam persoana pt. intermediere in transport international de marfa

    Angajam persoana pt. agent transport si secretariat. Cerinte: limba engleza, cunoasterea Excel si Word, cunostinte de contabilitate primara. Avem biroul in Comuna Prejmer, Judetul Brasov. Preferabil persoane cu domiciliul in comuna Prejmer sau satele din jur..

  • 44

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • 5

    Angajam arhivar

    Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat. 

  • 1

    Disponibil online

    Angajez asistent manager

    Candidatul ideal:  Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila.  Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp.  Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor.  Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei:  Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului.  Sarcini si responsabilitati:  realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii:  pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia

  • Angajam Functionar Administrativ

    Angajam funcționar administrativ (operator calculator) pentru gestionare documente depozit de anvelope situat în loc Oarja din jud Argeș. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salarizare conform.normelor în vigoare,bonusuri lunare,program de lucru în ture de 12 24 si.12 48. Nu oferim și nu decontam transportul. Cautam persoane serioase obligatoriu cu experienta în lucru cu calculatorul . Rugam persoanele interesate sa depună un CV pe adresa de mail sau pentru alte detalii sa sune la nr de telefon din anunț în intervalul orar 9-17 de luni pana vineri.

  • 2

    Birou notarial - angajam secretara

    Birou notarial (situat în Municipiul Sibiu) recrutează secretară cu sau fără experiență în domeniu Descriere job: tehnoredactarea de acte notariale comunicarea cu clienții gestionarea programărilor arhivare acte notariale alte activități de secretariat Cerințe: abilități excelente de operare a calculatorului persoană serioasă, proactivă, atentă la detalii Studiile superioare în domeniul juridic reprezintă un avantaj. CV-urile se pot trimite pe platforma sau pe whatsapp.

  • 2

    Angajez secretara si agenti

    Angajez secretara si agenti in domeniul imobiliar. Pentru relații si detalii sunați la nr. de tel. sau la sediul Agenției situat pe str. Tineretului nr. 22-24, vis a vis de Parchetul de pe langă Judecatoria Roman, langă Liceul Sportiv Roman Vodă si Clinica(Cafeneaua Zireto). Va așteptăm cu drag

  • 7

    Part time-secretara personala

    Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, disponibila la deplasari, nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite CV si 2-3 poze reprezentative

  • 1

    sc victoria group srl

    sc victoria group srl cui 22567643 angajeaza: manager general, secretar asistent director, director adjunct societate comerciala

  • 3

    Secretara Front Desk Receptionist

    Laborator de tehnică dentara angajează Secretara Front Desk Receptionist Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si in dezvoltare continua, te asteptam alaturi de noi! PROFILUL POSTULUI * Abilități d client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu medicii * Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu medicii, asistentii, angajații și colaboratorii laboratorului * Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii * Capacitatea d organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție d importanța și urgența lor * Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp * Atenție la detalii * Proactivitate si inițiativa în găsirea și aplicarea d soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate * Plăcere și abilitate de a învață lucruri noi * Responsabilitate, integritate, corectitudine și seriozitate * Cunoștințe bune operare PC MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI: indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat gestionarea apelurilor telefonice si a mesajelor receptionarea, pregatirea si trimiterea coletelor prin curierat mentinerea evidentelor lucrarilor, centralizarea si actualizarea stadiului acestora realizarea de comenzi la diversi furnizori preluarea comezilor si evidenta facturilor Angajare perioada nedeterminata, 8 ore zi. Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea d a te alatura echipei Ortho Digital, trimițând CV-ul tau la office @ orthodigital . ro

  • 1

    Asistent Manager - Pro Deratizare SRL

    Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promovare; - sistem centralizat de training-uri profesionale; - un mediu de lucru stabil; - venituri corelate cu realizari. C.V. urile cu poza se vor depune pe adresa contact @ proderatizare . ro sau la sediul firmei str. Mestesugarilor nr. 44, intre orele 08:00 16:00

  • 1

    Disponibil online

    Asistent Manager

    Este un job ideal pentru un student sau un tânăr absolvent (Politehnica, ASE), care dorește să se angajeze într-o carieră profesională de succes într-o Companie Oil & Gaz. Clientul nostru caută un Asistent Manager ambițios și de încredere care să ne ajute să ne dezvoltăm în continuare activitatea de afaceri. Responsabilitățile dvs.: Promovează imaginea și serviciile companiei în relațiile cu clienții Initiaza, mentine si dezvolta contacte si relatii cu potentialii clienti. Mentine o comunicare eficienta in interiorul in afara organizatiei cu toate persoanele implicate Monitorizează și gestionează inventarul de rechizite de birou; Coordonează și programează întâlniri și sedinte Efectuați alte sarcini de asistență administrativă, inclusiv actualizarea și sortarea fișierelor, redactarea și corectarea corespondenței Abilitatile tale: Diploma Politehnica sau ASE (inclusiv studenții în ultimul an). Personalitate caldă cu bune abilități de prezentare. Abilități excelente de comunicare. Orientat spre obiective, cu o puternică dorință de a oferi rezultate. Abilități excelente de organizare, de a stabili priorități și de a lucra independent. Capacitate de adaptare și dezvoltare într-un mediu competitiv. Limba engleza cel putin nivel mediu Carnet de conducere

  • 1

    Asistent manager secretariat experienta minima 3 ani

    SC CARPATIFLORA SRL firma ce activeaza in domeniul amenajarilor si intretinerilor spatiilor verzi angajeaza asistent manager secretariat cu experienta minima 3 ani cv pe adresa

  • 7

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 20

    Angajam Reprezentant vanzari Orange D2D

    Descrierea jobului Promoveaza D2D in vederea vanzarii serviciile si produsele Orange Romania pentru clientii din portofoliu administrat si pentru clientii noi. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange; - Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare verbala si abilitati de ascultare activa - Persoana pozitiva si convingatoare - Cel putin studii medii - Cunostinte operare PC - ( MS Windows, MS Office, Internet) ; - Experienta anterioara este un avantaj. -permis categoria B Oferta: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Program fix de - luni-vineri ; - Weekenduri si sarbatori legale libere - Salariu fix + bonus din vanzari corelat cu performanta individuala + alte beneficii. Aplica acum si te vom contacta !

  • 15

    Secretara,Asistent manager agentie imobiliara

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. SALARIU MOTIVANT PESTE MEDIA DIN DOMENIU.

  • 10

    Angajare birou asigurari

    Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto

  • 18

    Birou inmatriculari

    Cautam persoane familiarizate cu munca la birou.Preferabil cu experienta in domeniu.cv+foto aici

  • 69

    urgent galeria 3000 net

    Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici

  • 4

    Ofer loc de munca Asistent Manager

    Birou de traduceri autorizate cu sediul in P. Ros angajează asistent manager cu fara experienta, minim studii liceale. Relatii la telefon sau CV la

Salvează căutarea