Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Companie în extindere cauta tânără absolventă LICEU din 2020 pentru colaborare. Selectam o tanara cu aspect fizic placut, foarte sociabila,disponibila,pentru început, maxim o ora pe zi. Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată. CV cu fotografie recentă.

  • 12

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 6

    Societete comerciala angajeaza pe perioada nedeterminata personal pentru activitatea de secretariat, contabilitate primara , redactare si intocmire acte administrative. Cerinte minime: cunostiinte operare PC, studii medii, abilitati de adaptare si invatare rapida.

  • 5

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • 1

    angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • 6

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 5

    Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană.

  • 1

    Companie cu domeniul de activitate in domeniul auto angajeaza secretara full time. Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - cunostinte de contabilitate primara constituie un plus - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv cu poza full body aici si un numar de contact. Cele selectate vor fi sunate de noi.

  • 4

    DESCRIERE: preluarea apelurilor telefonice, informatii pentru clienti si programari. Ne dorim o persoana care: - sa stie sa vanda; - sa fie dedicata si muncitoare; - sa fie pozitiva; - sa aiba o voce placuta si armonioasa; - sa stie sa se faca placuta; - sa vorbeasca mult la telefon; - sa stie sa lucreze pe laptop in excel. RESPONSABILITATI: - indeplinirea activitatilor specifice departamentului; - intretinerea relatiilor cu clientii care ne contacteaza; - initierea apelurilor telefonice catre clientii companiei si catre potentialii clienti; - ATENTIE: NU se face vanzare prin telefon ( clientii suna pentru a afla informatii cu privire la serviciile prestate si pretul acestora! ) Programul de lucru este de 8h/zi de luni pana vineri dela ora 9:00-17:00. Angajarea se face pe baza de contract de munca conform legii. Jobul este pentru Bucuresti (oricare sector) sau Ilfov. Va rugam nu sunati, CV-urile se trimit la adresa de e-mail mariuswilly_muresan @ yahoo.com pentru analiza.

  • 11

    Angajam secretara program flexibil

  • 12

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • Societate Comerciala angajeaza secretara pentru sediul din Bragadiru, Ilfov.

  • Intocmesc documente pentru unități școlare particulare (SIIIR, documente în vederea autorizării/acreditării ARACIP, situații curente emise de inspectoratele școlare) 0726256061

  • MOUSE BUS LINES SRL angajeaza secretara din Bucuresti pentru urmatoarele atributii. Atributii: 1. Raspuns la telefoane; 2. Evidenta : ITP, RCA, CASCO pentru autovehiculele care se afla in dotarea parcului auto al societatii; 3. Limba engleza-nivel mediu 5. Operare calculator Excel/Microsoft Office 6. Nu necesita experienta in domeniu. Calitati: Consecventa, Perseverenta, interes catre invatare si dobandirea rezultatelor pozitive, punctualitate, implicare, gandire analitica, organizarea timpului in propria activitate si detinatoare de permis de conducere categoria B. Tel. 0733 778 778

  • 4

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Caut colaboratoare open pentru activitate in cadrul unui birou. Colaborare cu femeie finuta, foarte deschisa, manierata, ce isi doreste sa se implice spre a relationa. Rog scurta prezentare si foto. Salariul: 350lei/zi Program: 4-5 ore/zi

  • 15

    om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • 10

    Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Salveaza cautarea