Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • cautam noi colegi vorbitori de limba italiana ptr asistență clienti salariu motivant bonusuri extra

  • Suntem in cautare de o noua colega pentru a-si defasura activitatea in salonul nostru de coafura frizerie. Oferim scaun in regim de inchiriere cu spatiu adecvat chiar si pentru cosmetician

  • Secretara,cunoștințe medii de limba engleza scris,vorbit, cunoștințe medii operare PC. În zona Comanesti.

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 1

    Angajez asistenta personala pentru comapnie ,open mind. Ofer 300 de lei pe zi ,discretie si seriozitate.

  • 4

    Cautam colaboratori cu cunostinte foarte bune de limba italiana in asistenta clienti. Salariu motivant plus bonus de performanta. Se ofera training. Nr.tel 0721682858

  • 3

    Cautam noi colegi pt munca de birou, full time, cunostinte foarte bune de limba italiana in asistenta clienti

  • 14

    Societate imobiliara cu sediul in Timisoara . Angajam segretara Cerinte: -studi medii/superiora -conostinte operare Pc -programa de lucru de 8 ore pe zi -cunoasterea limbii italiene constitue un avantaj Va rugam sa depuneti CV în răspuns. ****

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • 1

    ANGAJAM ASISTENT MANAGER CONDITII AVANTAJOASE

  • Societate Comerciala (Dezvoltaror Imobiliar ) ,angajeaza Secretara cu experienta .Pentru detalii va rugam sa sunati la tel /0725 829 579 -Carmen .

  • 2

    Manager caut colaborare cu asistenta personala, parteneriat de weekend, pentru activitati de relationare si companie deschisa. 300 lei/ zi, plus decont transport

  • 2

    Angajez și studenta eventual l și sutinere financiara CV cu foto și fără experienta

  • 2

    Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • 3

    Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • 3

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • Angajam tanra (20-35 ani), studii medii, superioare , studenta, pentru asistenta personala. Program deosebit, lejer, disponibila pentru deplasari in tara. Salariul 4500 lei net. Telefon : 0730992926 intre orele 10.00-13.00, fara SMS sau email.

  • 23

    Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Caut Asistenta Pluridisciplinară. Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Salveaza cautarea