Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • 5

    angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • Caut asistenta personala part time intre 45-55 ani, open mind. Ofer renumeratie generoasa. Anunț valabil doar pentru persoanele care inteleg.

  • 22

    Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • 2

    Cautam o persoana cu personalitate si prezenta slim placuta si eleganta, energica, gandire pozitiva, amabilitate, punctuala, organizata si extrem de sociabila, asteptam cv urile dumneavoastra pe adresa de email, atasand totodata cateva poze reprezentative office.art@yahoo Experienta in domeniu nu este obligatorie. Vor fi luate in considerare doar aplicatiile ce contin informatiile complete solicitate in baza acestui anunt. Salariul motivant va fi stabilit dupa interviul preliminar!

  • 12

    Posturi disponibile: - Receptie / Asistent Manager - clinica medicala Clinica Dr. Negoita Candidatul ideal este o persoana ambitioasa si plina de energie, care a lucrat anterior intr-o receptie de clinica medicala minim 1 an (avantaj major). Are experienta in relationarea cu oamenii, empatizeaza cu ei, ii place sa ajute si sa gaseasca solutii la problemele lor. Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp. Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor. Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente/ solicitari/ oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Descrierea jobului: • realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea/redirectionarea acestora • redacteaza cereri si oferte • realizeaza sarcini administrative: documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli/consumuri (de natura operationala) • realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri • contabilitate primara minimala Oferim: • pachet salarial si bonusuri in functie de performante • acces la terapiile centrului • mediu de lucru placut • seriozitate: vei primi salariul si alte avantaje fara intarzieri – de fiecare data! • teambuilding anual, iesiri in echipa, petreceri de Craciun • parcare asigurata Descrierea companiei: Clinica Dr. Negoita: " Dedicated to your beauty through health! " Obiectivul nostru, asumat cu seriozitate si profesionalism, este de a aduce binele in viata fiecarui pacient. De aceea, am format o echipa de medici de elita si am dotat centrul cu cea mai performanta tehnologie. Scopul Clinicii Dr. Negoita este de a imbunatati sanatatea, starea de bine si frumusetea naturala a fiecarui pacient, prin furnizarea unor servicii medicale si estetice sigure, la cele mai inalte standarde de calitate. Clinica Dr. Negoita este singura clinica medicala amplasata intr-un hotel de renume din Bucuresti (www.ringrandhotel.ro), pacientii beneficiind de loc de parcare gratuit, pe tot parcursul vizitei in clinica noastra. www.drnegoita.ro

  • Posturi disponibile: - Receptie / Asistent Manager - Salon infrumusetare Candidatul ideal este o persoana ambitioasa si plina de energie, care a lucrat anterior intr-o receptie minim 1 an (avantaj major). Are experienta in relationarea cu oamenii, empatizeaza cu ei, ii place sa ajute si sa gaseasca solutii la problemele lor. Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp. Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor. Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente/ solicitari/ oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Descrierea jobului: • realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea/redirectionarea acestora • redacteaza cereri si oferte • realizeaza sarcini administrative: documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli/consumuri (de natura operationala) • realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri • contabilitate primara minimala Oferim: • pachet salarial si bonusuri in functie de performante • acces la terapiile centrului • mediu de lucru placut • seriozitate: vei primi salariul si alte avantaje fara intarzieri – de fiecare data! • teambuilding anual, iesiri in echipa, petreceri de Craciun • parcare asigurata

  • 65

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 14

    Societate imobiliara cu sediul in Timisoara . Angajam segretara Cerinte: -studi medii/superiora -conostinte operare Pc -programa de lucru de 8 ore pe zi -cunoasterea limbii italiene constitue un avantaj Va rugam sa depuneti CV în răspuns. ****

  • 1

    Căutăm un asistent pentru o companie - desen tehnic (Începător acceptat). Oferim o ucenicie de 3 luni (învăţare / Actualizare). Criteriu de cautare (selecţie) : motivație și implicare (chiar și fără experiență). Remuneraţie : 400 € + locuințe + 50 € bonus pe fișier + protecție medicală. Formular de contact : www.schimbativiata.org/contact-ad

  • 12

    Angajez arhivari si legatori arhivare manual pentru orasele Calarasi , Oltenita, Slobozia si Urziceni, salariu atractiv in functie de experienta, și pentru Bucuresti

  • Căutăm un asistent pentru o companie - desen tehnic (Începător acceptat). Oferim o ucenicie de 3 luni (învăţare / Actualizare). Criteriu de cautare (selecţie) : motivație și implicare (chiar și fără experiență). Remuneraţie : 400 € + locuințe + 50 € bonus pe fișier + protecție medicală. Formular de contact : www.schimbativiata.org/contact-ad

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • 1

    Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • 2

    Firma noua ( tip PFA ) angajează secretara cu vârsta între 18 - 35 din București cu sau fără experiență. Oferim seriozitate și cerem seriozitate. Detalii la nr. de WhatsApp: 0720249986 si email: însoțită de minim o poza.

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • 15

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • O NOUA OPORTUNITATE DE DEZVOLTARE SI EVOLUTIE IN CARIERA IN CADRUL COMPANIEI DICOR AGRO TECHNOLOGY ! Daca esti o persoana serioasa, ambitioasa, determinata, perseverenta si pozitiva si doresti sa te dezvolti profesional dar si personal , te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Descrierea jobului: - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din firmă - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele firmei - preluarea, înregistrarea și transmiterea mesajelor și documentelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei Zona de activitate: Braniștea, Galați Nivel carieră: minim 2 ani experiență în activități conexe Tip job: Full time Departament: Administrativ Domeniu: Agricultură Studii: - Absolvent al unei forme de învățământ superior - Studii de management/marketing/administrarea afacerilor reprezintă un avantaj Cunostințe/aptitudini: - Cunostințe de bază de lucru cu calculatorul si suita de programe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - Limbă engleză: nivel avansat scris și vorbit - Limba italiană constituie un avantaj - Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii - Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitate de a respecta termene limită, atenție către detalii, gândire logică - Permis de conducere categoria B - obligatoriu - Disponibilitate la deplasări locale Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masă - Premieri - Instruire pentru dezvoltarea cunoștințelor tehnice și abilităților - Posibilitatea construirii unui plan de carieră Contacteaza-ne la 0749.248.350 sau trimite-ti CV-ul la

  • 11

    Firma de construcții angajează asistent manager. Cerințe : tânără cu aspect fizic plăcut,cu sau fără experiență. Se oferă salariu motivant plus bonusuri. Cv și poza/poze la adresa :

  • Salveaza cautarea