Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

Categorii

Numele companiei

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Limbi straine

Carnet conducere

Salariu oferit

Locuri vacante

Beneficii

Disponibil imediat

Judete

Sterge toate filtrele 386 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 31

    Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • JAVA BUSINESS MANAGEMENT SRL, cu sediul in Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 21, et. 2, ap. 3, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4110/2018, Avand CUI 39083680, angajeaza CONSULTANT IN MANAGEMENT - COR 263107. Cerinte minime pentru ocuparea postului: studii superioare in domeniul economic, vechime in domeniu 7 ani, limbi straine cunoscute - engleza obligatoriu, cunoasterea limbii turce sau ruse constituie avantaj. Valabilitatea ofertei 24.07.2020. Selectarea candidatilor se va face pe baza de scrisoare intentie, dovada studii si Curriculum Vitae. Candidatii interesati si care corespund cerintelor minime pot transmite scrisoarea de intentie, dovada studiilor si experienta, CV la adresa de email:

  • 1

    angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • 57

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 3100 lei pe luna sau 100 pe zi pentru secretariat cu sau fara experienta.Cazarea si masa vor fi asigurate.Telefon 0735 310 420

  • 3100 lei pe luna sau 100 pe zi pentru secretariat cu sau fara experienta.Cazarea si masa vor fi asigurate.Telefon 0735 310 420

  • 3100 lei pe luna sau 100 pe zi pentru secretariat cu sau fara experienta.Cazarea si masa vor fi asigurate.Telefon 0735 310 420

  • 3100 lei pe luna sau 100 pe zi pentru secretariat cu sau fara experienta.Cazarea si masa vor fi asigurate.Telefon 0735 310 420

  • 3100 lei pe luna sau 100 pe zi pentru secretariat cu sau fara experienta.Cazarea si masa vor fi asigurate.Telefon 0735 310 420

  • Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană.

  • 11

    Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • 10

    Persoana de sex feminin, dinamica, cu o capacitate foarte buna de organizare si comunicare, rezistenta la stres, cunostinte pc , operare date si alte activitati in cadrul firmei. Salariu 2500 lei + bonuri de masa de 15 lei/zi Trimiteti mail cu cv-ul la adresa

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 2

    Cautam urgent barbati pana in 45 de ani pentru postul de operator Call Center la firma de recrutare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenţă verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate şi confidenţialitate. Se lucreaza 4 ore, 9-13 de luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Numai cu experienta in domeniul recrutarii sau munca de birou. Telefon 0768554248 numai intre orele 9-17

  • 4

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • 18

    Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • 3

    Cautam 2 elevi/eleve sau studenti pe perioada verii. Parttime, 2 zile/saptamana.

  • Cautam o colegă pentru postul de asistent manager. Programul de munca este 09:00-17:00. Biroul se află în cartier Grigorescu. Cerințe: -Bună planificare și organizare - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză - Cunostinte de utilizare a computerului. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe si va vom contacta cat mai repede cu putinta.

  • 2

    Candidatul ideal: * Cunostinte pe calculator (rapiditate) : scanat , mailuri, confirmat comenzi * Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) *Limba engleza - nivel mediu *Cautat curse si transmise mai departe catre soferi (mentinut status la clienti) pe site : Bursa , Trans , TimoCom * Excelente capacitati de planificare si coordonare; * Foarte bune abilitati de comunicare si organizare; * Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan; *Organizat,autodidact,gandeste pozitiv ,flexibil,dinamic,responsabil *Capacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limita *Experienta in domeniul transporturilor constituie un avantaj Descrierea jobului: * Organizeaza, coordoneaza si planific activitatea de transport zilnica * Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor * Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnice al soferilor pe care ii coordoneaza *Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia * Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne * Solicita furnizorilor cu care lucreaza documentele stabilite procedural . *Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru.

  • Salveaza cautarea