Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 22

    Candidatul ideal: - Abilitatea de a comunica eficient, - Aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce priveşte organizarea timpului; - Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi. - Spirit de iniţiativă si abilităţi de luare a deciziei; - Limba engleza sau spaniola reprezinta un avantaj; - Cunostinte bune de Microsoft Office (Word, Excel). Locatie job: Plaza Romania Office, Bd. Timisoara, Sector 6. Salariu 1500 - 3500 ron,

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 6

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • 1

    Manager doresc colaborare cu asistenta personala, pentru activitate companie in cadrull biroului Program part time 200 lei/zi Prezentare

  • Angajam ASISTENT MANAGER de preferinta persoana de sex feminin .Nu conteaza varsta . Cerinte:-Studii cel putin medii, permis de conducere categoria B, cunostiinte medii operare pe calculator word si excel, disponibilitatea la efectuarea de servicii de curatenie minime in spatii de locuit in functie de necesitati, obiectul de activitate fiind legat in principal de activitati de inchiriere,aptitudini de comunicare , disponibilitatea de a invata lucruri noi.Program 9-18, o sambata se lucreaza si una nu se lucreaza.Se ofera cadru de munca legal si un salariu NET de 1500 lei in sistem avans si lichidare.Persoana de contact DAN 0785500121

  • Angajez o tânără open mind, dezinvolta, frumușică, slim fara obligații relaționale pt a fi secretara /asistenta personală pe plan personal și pt a însoți la delegații /deplasari ocazionale în țară Asigur sustinere/stabilitate financiară Dacă ești interesata de anunț descriete în cite a cuvinte și trimite 2 fotografii recente sau un CV aici pe publi24 și te voi contacta eu

  • 1

    Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu avem timp de răspuns. Mulțumesc.

  • 3

    Cautam urgent barbati pana in 45 de ani pentru postul de operator Call Center la firma de recrutare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenţă verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate şi confidenţialitate. Se lucreaza 4 ore, 9-13 de luni-vineri sau 7 ore de la 9-16. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul recrutarii sau munca de birou este un avantaj. Telefon 0768554248 numai intre orele 9-17

  • 3

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • Transcriu lucrări / operez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox. Garantez seriozitate.

  • Manager angajez o tânără open mind, frumușică, slim, fără prea multe obligații relaționale pt. a însoți la delegații /deplasari ocazionale în țară cât și în afara tarii. Ofer salarizare /sponsorizare bună cu bonusuri de reușită. Aștept cv aici și va contactez eu sau rel la tel

  • 18

    om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • 10

    Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • 15

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 43

    Angajez urgent operator calculator birou public asigurari auto.Interviu in ziua trimiterii cv-uluiDoar cu experienta in munca de birou(exclus ospatare),cu atentie distributiva,atitudine proactiva,rezistenta la stres,fara prejudecati,cu mult timp liber.Ofer cazare si auto serviciu pt persoanele din alte localitati.Salariu fix.CV+FOTO LA teogeorgeteo&gmail.com

  • 8

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • Caut asistenta personala part time intre 45-55 ani, open mind. Ofer renumeratie generoasa. Anunț valabil doar pentru persoanele care inteleg.

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • Absolventa studii superioare cu experienta in domeniile consultanta pt management si afaceri, agentie imobiliara, inmatriculari auto, asigurari caut loc de munca in aceste domenii sau domenii apropiate. Am cunostinte de limbi straine engleza si franceza. Inf la tel 0770 611 607

  • Salveaza cautarea