Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 35

    Angajez urgent operator calculator birou public asigurari auto.Interviu in ziua trimiterii cv-uluiDoar cu experienta in munca de birou(exclus ospatare),cu atentie distributiva,atitudine proactiva,rezistenta la stres,fara prejudecati,cu mult timp liber.Ofer cazare si auto serviciu pt persoanele din alte localitati.Salariu fix.CV+FOTO LA teogeorgeteo&gmail.com

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • Suntem in cautare de o noua colega pentru a-si defasura activitatea in salonul nostru de coafura frizerie. Oferim scaun in regim de inchiriere cu spatiu adecvat chiar si pentru cosmetician

  • 1

    cautam noi colegi vorbitori de limba italiana ptr asistență clienti salariu motivant bonusuri extra

  • 5

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 6

    Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană.

  • 53

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 8

    Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • 1

    Organizatie in formare cauta tânără absolventă din 2020 pentru colaborare. Selectam o tanara cu aspect fizic placut, foarte sociabila,disponibila,pentru început, maxim o ora pe zi. Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată. CV cu fotografie recentă.

  • 11

    Firma de construcții angajează asistent manager. Cerințe : tânără cu aspect fizic plăcut,cu sau fără experiență. Se oferă salariu motivant plus bonusuri. Cv și poza/poze la adresa :

  • 1

    Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • 2

    Interpretare rol online:secretara,asistenta,profesoara si doctor. Exclusiv feminin. Program L-V intre orele 7:00-15:00 sau 22:00-07:00. Salariu 6153 Lei + pachete spa cadou. Se cere limba engleza nivel conversational si capacitati de comunicare spontana.

  • 2

    Candidatul ideal: * Cunostinte pe calculator (rapiditate) : scanat , mailuri, confirmat comenzi * Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) *Limba engleza - nivel mediu *Cautat curse si transmise mai departe catre soferi (mentinut status la clienti) pe site : Bursa , Trans , TimoCom * Excelente capacitati de planificare si coordonare; * Foarte bune abilitati de comunicare si organizare; * Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan; *Organizat,autodidact,gandeste pozitiv ,flexibil,dinamic,responsabil *Capacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limita *Experienta in domeniul transporturilor constituie un avantaj Descrierea jobului: * Organizeaza, coordoneaza si planific activitatea de transport zilnica * Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor * Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnice al soferilor pe care ii coordoneaza *Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia * Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne * Solicita furnizorilor cu care lucreaza documentele stabilite procedural . *Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru.

  • 15

    Angajam Recepționera/secretara cămin de batrani

  • 28

    Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • 1

    Persoana de sex feminin, dinamica, cu o capacitate foarte buna de organizare si comunicare, rezistenta la stres, cunostinte pc , operare date si alte activitati in cadrul firmei. Salariu 2500 lei + bonuri de masa de 15 lei/zi Trimiteti mail cu cv-ul la adresa

  • 1

    Recrutăm SECRETARĂ cu experiență pentru unul dintre clienții noștri, o societate de avocatură internațională și modernă, având sediul într-o zonă foarte atractivă și ușor accesibilă din București. Te vei potrivi perfect acestui rol dacă: - Ai experiență solidă ca secretară sau asistent manager - Îți dorești să continui această carieră și să lucrezi într-o companie de top - Ai foarte bune cunoștințe de limba engleză - Ai o atitudine pozitivă și bune abilități de comunicare - Printre calitățile pe care le apreciezi incluzi seriozitatea și punctualitatea - Cunostinte foarte bune de operare PC Activitatea pe care o vei desfășura presupune: - Derularea de activități de protocol - Menținerea relației cu diverși furnizori, servicii de curierat și personal de curățenie; - Punct de legatură principal pentru companie - Preluarea comenzilor de produse pentru birou - Organizarea de călătorii pentru colegi – la solicitarea acestora; - Traduceri, daca este cazul; - Suport pentru Director, Marketing, Office Manager și pentru colegi (redactare texte, formatare, orice alte task-uri administrative la cerere); - Organizare dosare (xeroxare, scanare, îndosariere); - Evidența și plata taxelor de timbru la oficiile poștale; - Pregătirea corespondenței pentru poșta internă (prin curier), poșta externă; - Recepționarea, înregistrarea în registrul firmei, scanarea și distribuiea corespondenței - Pregatire documente pentru Contabilitate, task-uri minore precum aranjare, scanare (serviciu externalizat); - Alte task-uri specifice secretariatului similare care apar ad-hoc. Oferim: - Salariu super motivant, - Program de lucru de luni până vineri, 9:00-18:00, o oră pauză de masă, - Contract pe perioadă nedeterminată.

  • 1

    Candidatul ideal - Limba engleza - Cunostinte de operare calculator (pachet office) - Abilitati de rezolvare a problemelor, atentie distributiva si concentrare - Inteligenta verbala - Spirit de echipa, atitudine pozitiva, capacitatea de a dezvolta relatii eficiente de lucru cu colegii - Absolventa de studii superioare - Seriozitate, dinamism, punctualitate Descrierea jobului - Evidenta, organizarea in siguranta a documentelor societatii; - Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; - Redactarea diferitelor documente solicitate de conducere; - Intocmirea rapoartelor periodice si ocazionale in functie de solicitarile Directorului General; - Comunicare, colaborare si suport pentru colegii din alte departamente - Suport si аdministrare clienti si pаrtеnеri locali аi companiеi - comunicаre tеlefonica, pе е-mail si intalniri - Intocmirea si administrarea documentelor necesare activitatii - Alte activitati administrative si comerciale conform postului Beneficii - Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta - Salariu: 2000 net - Tichete de masa in valoare de 15 lei.

  • Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană.

  • 6

    Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: -2300RON + 300BONURI - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Salveaza cautarea