Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 7

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 1

    Angajez și studenta eventual l și sutinere financiara CV cu foto și fără experienta

  • 11

    Principalele responsabilitati: Preia si raspunde solicitarilor clientilor pe toate canalele de comunicare (e-mail, telefon, etc); Directioneaza solicitarile clientilor catre departamentele specializate si urmareste statusul solicitarilor. Intermediaza contactele intre clientii si colaboratorii externi; Intocmeste rapoarte de activitate periodice. Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate . Cerinte: Studii superioare, de preferat in domeniul comunicare/sociologie; Cunostinte bune de utilizare calculator - MS Office; Cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj; Aptitudini: Abilitati excelente de comunicare si relationare; Atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor. Calm, capacitate de detensionare a conflictelor si de identificare a solutionarilor reciproc avantajoase. Persoana organizata si cu atitudine pozitiva; Spirit de echipa, amabilitate.

  • 2

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16

  • 4

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 26

    Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • 17

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 6

    Birou notarial angajează secretara cu EXPERIENȚĂ notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu prea avem timp de răspuns la toti. Mulțumesc

  • 30

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 1

    Intocmesc documente pentru unități școlare particulare (SIIIR, documente în vederea autorizării/acreditării ARACIP, situații curente emise de inspectoratele școlare) 0726256061

  • Doresti sa reduci cheltuielile cu personalul, chiria si intretinerea sediului social? Societatea noastra vine in ajutorul dvs.cu activitati combinate de secretariat, asigurarea de servicii de secretariat zilnice, cum sunt receptia, facturarea si pastrarea evidentelor, servicii de personal si de corespondenta, indosariere, arhivare(pastrare arhiva 10 ani), curierat. Scanarea şi arhivarea electronică. Gestionarea poştei electronice şi a scrisorilor. Notificarea imediată prin SMS sau email. Programari intalniri. Rezervari bilete avion, rezervari hoteliere, concerte, evenimente, etc.. Activităţi de protocol (întâlniri de afaceri in cadrul societatii), spatiu birou 35 m si sala asteptare 15 m. La cerere asigurăm logistica(auto). Pe baza de contract sau comision. Pretul pachetelor se negociază telefonic sau email si este in functie de atributii, pachet Basic si Premium. Prestarea serviciilor se desfasoara conform legislatiei in vigoare, cu delegarea de competente. Oferta limitata! Contactati societatea pentru oferta completa! Cel mai mic pret de pe piata! Adresa noastra, Dragomiresti Vale. SC Profamily.

  • 66

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 4

    Asociatie, cautam tinara, absolventa Drept sau masteranda pentru redactare la calculator, si ajutor la Instanta. Jobul are un program flexibil, adaptabil persoanei , selectate ,plata se face la inceput zilnic, ulterior saptamanal. 12-16 ore /saptamana ,15- 20 lei , ora in functie de abilitati deja , dobandite in practica. Trimiteti un C.V. la mail. ionut12.popescu@gmail .com , cu telefon ,va sunam noi. Scrieti scurt. telefon de contact 0748577385. Buna cunoastere, a limbii romane este un avantaj. Veti fi si Interfata asociatiei cu justitia si Foruri Internationale.

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • Salveaza cautarea