Anunțuri
Secretariat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Promovat
Candidatul Ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat; - Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere - Are o imagine personala impecabila; - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; - Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, - Bune abilitati d comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata; - Abilitatea d a rezolva problemele cu rapiditate; - Abilitati bune d comunicare si d lucru in echipa; - Studii superioare (management, constituie un avantaj); - Cunoasterea limbii engleze Obligatoriu ! - Foarte bune abilitati d comunicare si d organizare; - Capacitatea d a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva - Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea d a da prioritate sarcinilor. - Cunostinte de operare calculator ( word, excel) - Salariul este atractiv si se discuta in cadrul unui eventual interviu. Descrierea jobului Pr ia cor spond nt si peluri telefonice + diverse activitati secretariat ; Gestion za genda tehnicicnilor , org nize za intalniri, protocol Implementeaza, aplica si verifica proceduri de lucru; Coordonarea marfuri importate de la furnizori Relatia cu clientii magazinelor online operate de societatea noastra Mentine legatura cu personalul, cu furnizorii de produse si servicii pentru administrare Propune modalitati de imbunatatire a activitatii administrative. - pachet salarial atractiv; - bonusuri in functie de performante; - atmosfera de lucru placuta in cadrul unei echipe tanara si dinamica. Oferim: Un program de 8 in care includem pauza de masa si weekend-uri libere. Pachet salarial atractiv si mediu competitiv O echipa dinamica si tanara care iti va oferi suportul mereu. Conditii optime de lucru - transport decontat. Descrierea companiei Suntem una din firmele de top din Romania in tratarea apei care oferta servicii complete pentru sistemele de tratare a apei din portofoliu - consiliere - vanzare - productie - instalare - service - consumabile - piese schimb. Din 2008 una din firmele care conteaza in aceasta piata de tratare apa.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei secretare motivate și organizate pentru a se alătura echipei noastre. Ca secretară, veți juca un rol vital în asigurarea funcționării eficiente a biroului nostru. Veți fi responsabilă de gestionarea corespondenței, programarea întâlnirilor și asigurarea unei comunicări fluente între departamente. Dacă sunteți o persoană orientată către detalii, cu abilități excelente de organizare și comunicare, sunteți candidatul ideal pentru această poziție. Responsabilitățile dvs. vor include: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, asigurând o comunicare eficientă și profesională cu clienții și colegii noștri; Programarea și organizarea întâlnirilor, asigurând că toate detaliile sunt luate în considerare și că toți participanții sunt informați în prealabil; Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare pentru întâlniri și prezentări; Asigurarea unei baze de date actualizate cu informații relevante despre clienți și parteneri; Coordonarea și gestionarea eficientă a programului de călătorii și a rezervărilor necesare; Asigurarea unei bune gestionări a documentelor și a arhivei, respectând confidențialitatea informațiilor; Colaborarea strânsă cu colegii din departamentele interne pentru a asigura o comunicare eficientă și o coordonare optimă a activităților. Cerințe: Experiență anterioară într-o poziție similară sau în domeniul administrativ; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe avansate de operare pe calculator și de utilizare a programelor Microsoft Office; Limba engleză reprezintă un avantaj; Integritate și respectarea confidențialității informațiilor. Oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei; Un mediu de lucru prietenos și colaborativ Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și dornică să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
-
Promovat
Asistent manager Candidatul Ideal Studii superioare Experienta relevanta in relatii cu clientii Cunostinte nivel mediu / avansat de limba engleza scris si vorbit Experienta in utilizarea calculatorului: pachetul Microsoft Office, Internet, E-mail Cunostinte de intocmire a corespondentei de afaceri Abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, vocabular elevat, gandire analitica Capacitatea de stabilire a prioritatilor Atitudine proactiva, abilitati de comunicare si relationare, fire organizata, disciplinata si perseverenta, atenta la detalii si rezistenta la stres. Descrierea jobului Se ocupa de activitatea de vanzari Business to Business (B2B) in domeniul plant based intern si international Realizeaza vanzari directe, prin telefon, e-mail si deplasari la client Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care intra in contact in cadrul firmei si in afara ei prin activitatea desfasurata Colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate Rezolva problemele administrative si a celor de informare Planifica diverse calatorii (vize, transport, cazare), deci este necesara disponibilitatea pentru deplasarea ocazionala in tara si in strainatate Mentine legatura cu partenerii si colaboratorii companiei Organizeaza intalniri si sedinte cu staff-ul/partenerii/colaboratorii Raspunde la e-mailuri, faxuri si scrisori primite de companie Coordoneaza unele cercetari si studii de piata Organizeaza si participa la reuniuni si se asigura ca managerul este bine pregatit pentru acestea Asigura legatura cu clientii, furnizorii si alte categorii de personal. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Mediu de lucru placut Program de lucru Luni- Vineri 8.30-16.30 Str. Pestalozzi, Timisoara
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC angajeaza secretara,cu sau fara experienta,aspect fizic placut,fara prejudecatii,program flexibil,contract de munca. CV pe whatap sau pe sait.
-
S.C. Top Master Ltd S.R.L. distribuitor de accesorii pentru constructii, instalatii si bricolaj angajeaza operator facturare/date Daca esti o persoana organizata, perseverenta si iti place sa iti desfasori activitatea intr-un mediu profesional abia asteptam sa ne cunoastem. Ce asteptari avem de la tine: studii medii finalizate abilitati numerice cunostinte operare Excel abilitati de comunicare cunoasterea sistemului WinMentor reprezinta avantaj Ce ar trebui sa faci: operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor intocmirea, introducerea si operarea diverselor documente ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari diverse raportari cu caracter contabil Ce iti oferim noi: training si consiliere transport la locul de munca atmosfera de lucru placuta alaturi de o echipa tanara si competitiva pachet salarial motivant ( salariu fix+bonusuri ) prime de Paste si Craciun cadou aniversar team buildinguri anuale si dezvoltare personala
-
Daca esti o persoana organizata, serioasa la noi gasesti locul de munca ideal. Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant.
-
Disponibil online
Asistent manager
2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau
-
-
Clinica de estetica medicala angajeaza tanara pt postul de asistenta medicala Aptitudini candidata//tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila. skill uri de fotograf si social media. bune cunostinte de operare pe calculator. Se ofera salariu motivant si servicii medicale. CV-urile se pot trimite pe adresa de email sau whatsapp Rog cateva poze relevante.
-
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
-
Disponibil online
Secretara part time - remote
Se cauta Secretara part time - remote Se poate si fara experienta. Limba engleza constituie un avantaj
-
Angajam secretara, in Oradea, cu maximum 5 ani si minimum 1 an până la pensionare. Tel.
-
Societate comerciala din Galati, qngajeaza secretara si agent imobiliar in Galati, cu sau fara experienta. Cautam persoane active, dornice de dezvoltare, care stapanesc bine Limba Romana. Asteptam CV-urile dvs. la adresa: [email protected]
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
Suntem in cautare de un domn sau o doamna Administrator pentru o scoala de Stat in Bucuresti, sectorul 1.Programul este de 8h.Dorim o persoana responsabila si serioasa ,care-si respecta sarcinile din Fisa Postului. Obligatoriu studii Economice,Administratie etc.Personalul scolii este ajutator si empatic !
-
Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.
-
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.
-
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!
-
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici
-
Urgent pentru Timisoara persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari .Bune cunostinte operare pc 2000....DOAR pt zilele de sambata si duminica.......cv si foto aici
-
Recrutam si aducem muncitori din Asia si Africa in toate domeniile de activitate Ai o afacere și ai nevoie de personal bine pregatit în domeniul tău ? EuroEmpleo vine în ajutorul tău ! Suntem agenție autorizată de plasare și recrutare forță de muncă. Recrutăm personal din Asia și Africa, muncitori calificați sau necalificați. Deasemenea oferim servicii de consultanță pentru obținerea avizului de angajare în muncă, permis de ședere, viza de muncă etc. Suntem prezenți pe piața Resurselor Umane pentru a sprijini companiile partenere în alegerea celor mai eficiente si avantajoase soluții. Muncitori calificați si necalificați din Asia și Africa. Personal din Asia sau Africa pentru firme și persoane fizice autorizate, aducem muncitori din: (NEPAL, SRI LANKA, etc) Africa ( ETIOPIA , Maroc , Guineea ecuatoriala, etc) Aducem muncitori calificați si necalificați în aproape toate domeniile industriale, de la construcții, agricultură, personal fabrici textile și alimentație, Horeca, șoferi și operatori utilaje, mecanici auto, servicii curățenie, menaj, bone, spalatorii, reciclare etc. --De ce să apelezi la această soluție ? -Cu siguranță îți dorești ca din echipa ta să facă parte oameni loiali, doritori să muncească și să evolueze. Din experiența noastră și a clienților noștri, putem afirma că personalul asiatic este unul devotat, eficient, cinstit, disciplinat si responsabil; - Nu va trebui să îți faci griji cu privire la adaptabilitatea lor, deoarece au experiență în condiții de lucru diferite și prezintă rezistență fizică sporită; - Vorbesc limba engleză și sunt dispuși să învețe limba română, ajungând să poată relaționa direct cu clienții; - Sunt motivați să muncească pentru a asigura un viitor mai bun familiilor de acasă. Ce beneficii ai dacă lucrezi cu muncitori Asiatici sau Africani ? -- Seriozitate, calificare și îndemânare, vorbirea și înțelegerea în limba engleza. -- INTREBARI FRECVENTE ; -Cât durează până când oamenii selectați ajung in companie ? -Aproximativ intre 3-4 luni de la depunerea documentației. - Ce condiții trebuie să ofere angajatorul ? - Cazare, salariu, mâncare sau 20 de lei pe zi diurnă sau bonuri de masă. - Cazarea (se poate face in rulote, containere, apartamente, case in condiții decente de locuit maxim 4 persoane in cameră); - Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau 1 - 2 ani de zile cu posibilitate de prelungire. -RECOMANDĂM salariul pentru muncitorii necalificați = 2000 lei + 20 lei/zi diurna. Pentru muncitorii calificați și cu experiență în domeniu = 2500 lei pe lună + 20 lei/zi diurna. - Ce se întâmplă daca angajatul demisionează sau dorește să părăsească locul de muncă mai devreme ? Agentia noastră vă oferă garanție pentru toți muncitorii recrutați și adusi să lucreze la firma dumneavoastră pe toată perioada contractului. In cazul în care un muncitor demisionează, aducem alt muncitor în schimbul sau fără nici un cost pentru firma dumneavoastră. Noi ne ocupăm de toate formalitățile legale Pentru mai multe detalii sunați sau trimiteți SMS sau mesaj pe WhatsApp și cât mai curând posibil unul dintre colegii noștrii o să ia legatura cu dumneavoastră. Rapiditate și profesionalism. OFERIM ȘI CEREM SERIOZITATE ! Contactează-ne nu ezita - Telefon/SMS/WhatsApp : Jobs in Romania We are recruitment agency EuroEmpleo ett srl We are recruiting personnel from Romania, Asia, Africa. We offer consultancy services for obtaining the employment permit, work visa, residence permit, extension of residence permit. Speed and professionalism. interested persons can contact us by phone or WhatsApp https://sites.google.com/view/euroempleoettsrl https://rwd-six.vercel.app #EuroEmpleo #recrutare #Recrutammuncitoridinasia #personalasia #muncitoriasia #muncitoriasiatici #personalasia #muncitoricalificati #personalcalificat #muncitorinecalificati #personalnecalificat #muncitoriconstructii #muncitoriagricultura #muncitori #personalfabrici #muncitoritextilesialimentatie #muncitoriHoreca #horeca #soferi #operatoriutilaje #mecaniciauto #muncitoriservicii #curatenie #menaj #bone #spalatoriiauto #recrutareangajaremuncitorireciclare #personalasiatic #recrutarepersonalasiatic #angajarepersonalasiatic #avizdeangajare #permisunic #permisdesedere
-
Depozit de produse alimentare cu sediul in Boldesti Scaeni, angajeaza secretar referent pentru gestionarea activitatilor de secretariat. Cautam o colega un coleg care sa ne sprijine in sustinerea urmatoarelor activitati: - asigurarea fluxului de documente intre compartimentele societatii - mentinerea corespondentei cu furnizorii si clientii societatii in vederea comunicarii de CMR, facturi, etc. - inregistrarea, sortarea si arhivarea actelor de intrare iesire Echipa noastra ofera in schimb: Salariu net 2000-2500 (corelat cu experienta si aptitudini) Bonuri de masa (30 lei zi) Asigurare medicala privata Bonusuri zi de nastere Posibilitate de crestere Ne vom bucura a oferim mai multe detalii la numarul de telefon