Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: -, prezentabila, singura, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 3

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • 1

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba italiana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba italiana; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - recompense bazate pe performanta;

  • 21

    Clinica dentara din Timisoara cauta o persoana ordonata, serioasă, harnică, prezentabila, pedantă, placuta in relationarea interumana, capabila sa rezolve sarcini organizatorice in relatiile cu colaboratorii și furnizorii cabinetului, sa tina evidente si sa prezinte rapoarte sefului direct, sa mentina ordinea si curatenia in sectorul de activitate. Cunostiintele de marketing online sunt un avantaj. Trimiteti CV pe mail, sau Wup și va vom contacta pt interviu. Se oferă contract de munca, 1600 lei net in luna de proba, iar apoi 2000 lei net + posibilitate Bonus performanța profesională.

  • 5

    Birou notarial angajează secretara cu EXPERIENȚĂ notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu prea avem timp de răspuns la toti. Mulțumesc

  • 10

    Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • 8

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • Cautam o persoana disponibila pentru deplasari cunoscatoare de limba germana.

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • 3

    Angajare Dispecer 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: 0733508573.

  • Transcriu lucrări / operez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox. Garantez seriozitate.

  • 4

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • 4

    Cautam urgent barbati pana in 45 de ani pentru postul de operator Call Center la firma de recrutare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenţă verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate şi confidenţialitate. Se lucreaza 4 ore, 9-13 de luni-vineri sau 7 ore de la 9-16. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul recrutarii sau munca de birou este un avantaj. Telefon 0768554248 numai intre orele 9-17

  • Salveaza cautarea