Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Pentru initierea unei mici afaceri, cautam vorbitor / vorbitoare de limba Vietnameza. Detalii la tel. 0766 439 675

  • 43

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 2

    Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • 11

    Director firma de comert exterior, angajeaza o tanara sociabila, harnica, pt postul de asistenta personala la biroul din piata unirii. Programul este flexibil si poate fi si part-time. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu, puteti suna la nr 0730559965

  • Caut studenta, tanara, eleva, aspect fizic placut, motivata, colaborare de lunga durata, plata la zi, 2-3 ore pe sapt. Foto CV pe mail, imediat.

  • 17

    SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • 11

    SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba daneza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba daneza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • 3

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • 58

    Angajez o fata fara experienta pentru activitate xeox-secretariat ! Relatii Tel . 0743052615

  • 17

    Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email corinaexpresslinee@gmail.com Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 16

    Angajam dispecer/a pentru firma de transport persoane international. Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport Cerinte: Limba Maghiara vorbita si scrisa Cunostinte de geografie Cunostinte de utilizare a calculatorului Experienta in relatii cu publicul Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 6

    WORLD OFFICE ONLINE SRL PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA () Candidatul ideal Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu. Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice . Cerinte: - obligatoriubune cunostinte de limba franceza - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet); - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - atentie catre detalii; - experienta in lucrul cu echipamentele de birou; Descrierea jobului Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic. Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat) Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an Salariu NET :2500 LEI LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania) Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural. Beneficii: - salariu atractiv; - mediu de lucru placut; - prime de sarbatori. Descrierea companiei WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012. Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate. Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate. PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

  • 1

    Absolventa studii superioare cu experienta in domeniile consultanta pt management si afaceri, agentie imobiliara, inmatriculari auto, asigurari caut loc de munca in aceste domenii sau domenii apropiate. Am cunostinte de limbi straine engleza si franceza. Inf la tel 0770 611 607

  • 4

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • 1

    Caut secretara personala sociabila, dezinvolta, dornica de noi oportunitati. Nu este necesara experienta. Mai multe detalii in mesaj privat sau pe WatsApp la 0790-612-997.

  • Caut asistenta personala sociabila, dezinvolta, dornica de noi oportunitati. Nu este necesara experienta. Mai multe detalii in mesaj privat sau pe WatsApp la 0790-612-997.

  • 1

    Cautam o persoana cu experienta in secretariat si asistenta manager(de preferinta in Publicitate). Activitati : -corespondenta Telefonica si emailing -gestionarea si arhivare documente -urmarirea evolutiei unui proiect; documentare materiale Obligatoriu permis de conducere Obligatoriu : excel , office , ppt , outlook Obigatoriu : lb engleza Program : 8.00-17.30, cu disponibilitate program flexibil Salariu atractiv, in cadrul interviului se discuta Orice informatie la tel 0729.300.266 si asteptam cv-urile dv pe email la

  • 11

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • 2

    Angajez secretara part-time cu aspect fizic placut,care sa aiba abilitati de operare computer si de organizare, pachet salarial bun.

  • Salveaza cautarea