Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut asistenta personala part time intre 19-24 ani, aspect fizic plăcut, open mind. Ofer renumeratie generoasa. Anunt valabil doar pentru persoanele care inteleg.

  • 12

    Angajez arhivari si legatori arhivare manual pentru orasele Calarasi , Oltenita, Slobozia si Urziceni, salariu atractiv in functie de experienta, și pentru Bucuresti

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • 8

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • Candidatul ideal Cerinte principale: -sa cunoasca foarte bine limba romana -limba engleza- nivel mediu/avansat -seriozitate, corectitudine, loialitate -cunostinte solide operare PC - Pachet MS Office (Word, EXCEL, PowerPoint), tehnoredactare - atitudine proactiva, spirit de echipa, capacitate de gestionare eficienta a sarcinilor multiple -dorinta permanenta de a invata si a evolua -aptitudini de lucru cu documente, atentie sporita la detalii -abilitati de planificare si organizare sarcini de lucru - experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (copiator, scanner etc.), Awb-uri curier Alte cerinte: - calitati de comunicare in relatia cu personalul si clientii societatii - atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate - abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului - capacitate de a lua decizii corecte si rapide - atentie la detalii - responsabilitate, ordine, corecitudine si seriozitate Descrierea jobului Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice - emitere Awb-uri pentru comenzi si facturare, gestionare, urmarire livrare comenzi. Un atuu este cunosterea platformei Emag Marketplace. - activitati de inregistrare a documentelor in programe de contabilitate, centralizarea documenteor, realizare rapoarte productie, arhivare documente, situatii finaciare. - intocmirea documentelor de contabilitate primara (NIR,/Registru Casa/ Deconturi/ Dispozitii/ Emitere facturi). Un plus pentru cunostinte de Smartbill Gestiune/Productie - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea materialelor necesare pentru retelele de socializare ale companiei: Fb, instagram etc - mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii companiei -implicarea efectiva in actvitatile care se desfasoara in depozit, pentru realizarea comenzilor in timp util -activitatea se desfasoara la biroul din cadrul depozitului firmei, situat in zona Metrou Basarab. -disponibiitatea de a lucra intr-un mediu care nu presupune doar munca de birou, ci si interactiunea cu oamenii din depozit, implicare in orice activitate din cadrul firmei. Beneficii: - Remunerare competitiva - Atmosfera de lucru placuta si motivanta - Echipa tanara - Seriozitate, posibilitate de a promova Descrierea companiei: Companie de 12 ani pe piata, se remarca ca una dintre cele mai cunoscute firme din domeniul cadourilor corporate din Romania. Activitatea mai intensa a firmei se desfasoara in perioada Craciun, Paste cand renumeratia creste pe masura efortului. Cv-urile pot fi trimise la adresa

  • 66

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 8

    intocmeste propunerea tehnica, financiara; monitorizeaza statusul licitatiilor publice in derulare studiaza documentatii de atribuire; solicita clarificari autoritatii contractante; elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii; transmite cereri de oferta la furnizori potentiali; colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare; participa la sedinta de deschiderea ofertelor; raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare; actualizeaza baza de date de licitatii; SALAR FIX PLUS BONIFICATII SUBSTATIALE

  • 5

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • 1

    Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • 1

    Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Cerinte : - Nivel de studii : Studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. 400 € / luni Puteti trimite un CV si POZA

  • Salveaza cautarea