Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 32

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 8

    Angajez doamna 35-45 ani fara prejudecati,indiferent de kg,pentru birou imobiliare.salariu fix.Conditii deosebite de angajare.cv+foto la wats 0 722 121 552

  • 3

    Tanar 35 ani, ofer sponsorizare lunara unei fete frumoase pana in 25 ani.Exclus profesioniste.Vreau sa fie o intelegere frumoasa intre noi.Astept telefonul tau.Pupici !

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 9

    Alege sa fi cel ma BUN! Selectam personal in vederea angajarii pentru un Nou MAGAZIN ONLINE cu profil de vanzari (gen Emag, Evomag fara a implica procesele de marketplace)urmatoarele categorii de personal: administrator baze de date, operatori pc pentru introducere si validare date, agent teren logistica, assistent manager, operator marketing si promovare,coordonator proiec cat si alte posturi care pot fi concludente si necesare desfasurarii activitatii noastre. Mentionam ca proiectul nostru se va demara in curand drept pentru care va invitam sa aplicati pentru pozitiile mentionate mai sus. Cautam creativitate, inovativitate,performanta. Oferim pachete salariale atractive cuprinse intre 500-1000 euro/lunar in functie de rezultatele obtinute cat si o experienta noua in arta de a lucra. Va multumim si asteptam cu interes aplicatiile Dumneavoastra.

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. �Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților/pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului �Beneficii: 1. Salariu fix și bonusuri de performanță 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Training-uri periodice pentru dezvoltarea profesională și personală 4. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. �Descrierea companiei: Oriental Spa fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic in Timișoara, îndreptat spre excelență în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitivă, servicii la superlativ și personal bine instruit. Cu o istorie de peste 13 ani, Oriental Spa a fost mereu în topul preferințelor clienților pe plan local, dar și al turiștilor care ne vizitează frumosul oraș. Succesul Oriental Spa de-a lungul timpului se datorează unui manager pasionat ce are alături o echipă de profesioniști, echipă de care suntem mândri și din care te așteptăm să faci parte.

  • 15

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • 19

    OPERATOR SCANARE Cerințe: - Studii medii- liceu - Cunostinte operare PC - Cunostinte utilizare imprimanta/scaner - Persoana dornica sa învețe si capabilă să asimileze informațiile primite într-un timp cât mai scurt - Acuitate vizuala - Atentie sporita la detalii Atributii: - Verificarea si corectarea documentelor - Organizarea și partajarea actelor Beneficii: - Salariu motivant + bonus - Program de lucru intr-un singur schimb L-V ; 09:00-17:00 . - Mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar

  • 15

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 9

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • Transcriu lucrări / operez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox. Garantez seriozitate.

  • 2

    Manager caut colaborare cu asistenta personala, parteneriat de weekend, pentru activitati de relationare si companie deschisa. 300 lei/ zi, plus decont transport

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • cautam noi colegi vorbitori de limba italiana ptr asistență clienti salariu motivant bonusuri extra

  • Suntem in cautare de o noua colega pentru a-si defasura activitatea in salonul nostru de coafura frizerie. Oferim scaun in regim de inchiriere cu spatiu adecvat chiar si pentru cosmetician

  • Secretara,cunoștințe medii de limba engleza scris,vorbit, cunoștințe medii operare PC. În zona Comanesti.

  • Salveaza cautarea