Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Societate comerciala angajeaza secretara. Cerinte: -sociabila -cunostinte pc-office,pdf -reprezinta avantaj cunostinte de contabilitate si resurse umane Salariu motivant. Mai multe relatii si cv-uri pe mail:

  • 1

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 1

    Cerinte: - cunostinte avansate operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - cunostinte medii limba engleza - cunostinte tehnice(poate fi un avantaj) - permisul auto si masina proprie (poate fi un avantaj) Responsabilitai: - ofera informatii, telefonic si mail, clientilor - managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii - deplasări în oraș și transmitere date / documente la diferite instituții, parteneri, colaboratori, etc - pastreaza legatura cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. - verifica facturile de la furnziori si le inregistreaza in sistem - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse - intocmeste documente - rapoarte, situatii, oferte, Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv-ul la adresa de mail :

  • 1

    Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • Angajam persoane cu dizabilitati pentru munca in arhiva.Se solicita seriozitate si responsabilitate.

  • Candidatul ideal Studii superioare de specialitate cu licenta; Experienta in domeniul juridic minim 2 ani, preferabil in companii medii sau mari( cu specializare in executari silite sau lichidari) Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale; Atitudine pozitiva si persuasiune; Integritate profesionala, echilibru emotional; Capacitate de concentrare, analiza si sinteza; Atentie la detalii, urmarirea si finalizarea scopului; Foarte buna capacitate de stabilire a prioritatilor; Cunoasterea limbii engleze; Cunostinte bune de operare Microsoft Office Permis auto cat.B.

  • 4

    Ne mărim echipa și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru angajare pe rolul de Arhivar! Pentru angajare este necesară experiența de lucru cu documentele, minim 1-3 luni, în domenii precum : arhivare, administrativ, secretariat, etc. Master Data SRL ofera servicii de legătorie, prelucrare arhivistica fizică și electronică pentru instituții și companii private. Cunostinte necesare : Organizarea/Procesarea documentelor in format "hartie" cât și "electronic"; Cunostiinte MS Office nivel mediu/avansat; Studiile medii / Studii superioare Calificare drept arhivar / arhivist / legător manual constituie avantaj; Proactivitate, atentie la detalii, seriozitate, punctualitate. Responsabilități: Diferite operațiuni pentru procesare și/sau scanare documente provenite de la clienți; Ordonare, numerotare, Etichetare, îndosariere, împachetare, depozitare Respectarea procedurilor de lucru si de sistem aferente domeniului de activitate, precum si prevederile legislatiei in vigoare; Pastrarea confidentialității informațiilor și a documentelor cu care se operează; Asigurarea integritatății și securitatății documentelor; Alte activitati specifice postului la solicitarea personalului cu funcții de conducere din cadrul societății. Repartizarea pe functii și echipe se face întotdeauna ținând cont de specializari/experiență. Lucrările de arhivare se desfășoară în Jud. Sălaj cât și la alte locații apropiate unde se face zilnic naveta zilnică sau săptămânală. Atunci când este necesară deplasarea în țară (distanțe mai îndepărtate decât 2-3 ore) se asigură cazare, diurnă, masină echipată corespunzator. Deplasarile sunt corespondente proiectelor în derulare cât și celor noi contractate. Contractul de munca contine clauze stricte de confidentialitate. Beneficii: Salariul avantajos în funcție de randament; Contract pe perioada determinată sau nedeterminat în funcție de candidat/candidată; Mediu de lucru excelent in cadrul unei echipe tinere si creative; Oportunitatea construirii unei cariere în domeniul arhivistic; Candidații interesați sunt rugați să transmită CV-ul prin mesaj sau prin e-mail către

  • 1

    Angajez pentru poziția de secretară birou : o tânără sociabilă și extrovertită. Rog CV cu o fotografie actuală.

  • 3

    Om de afaceri,spontan,calm generos,caut asistentă personală,aspect fizic placut,organizată,educata și cu un stil de viață deschis. Asigur salariu,beneficii consistente,acoperirea serviciilor de beauty,fitness,chirii,electronice etc.

  • 1

    Om de afaceri realist,respectuos,generos,calm,caut asistentă personală inteligentă, educată,fizic plăcut, organizată,fără obligații,cu vârsta cuprinsă între 28-33 ani. Asigur salariu interesant, bonusuri, acoperirea cheltuielilor beauty,fitness,chirii,device-uri și în general un nivel de viață bun. Rog CV pe Wttp și seriozitate.

  • 23

    Cautam tanara cu aspect fizic plăcut, cu sau fără experienta pentru postul de secretara. Pentru mai multe info va rog mesaj pe whatsapp.

  • Secretariat - birou Descriere post Societate comerciala din Bragadiru cauta persoana care sa: - tina evidenta corespondentei; - redacteze documente; - indosarieze documente; - aiba experienta in marketing 6-12 luni (telemarketing, email marketing, retele de socializare, aplicatii Google); - depuna documente la institutiile cu care colaboram si sa tina legatura cu clientii. Candidatul ideal - Limba ITALIANA si engleza nivel conversational; - atentie la detalii; - persoana prezentabila, responsabila, organizata; - Cunostinte bune MS Office (Word, Excel, Power Point), abilitate buna de promovare pe internet; - Persoana comunicativa, dinamica, flexibila. - De preferat 40 -45 ani Avantaje: - mediu de lucru placut; - echipa stabila; - telefon de serviciu; - program de lucru: luni-vineri: 09:00-18:00. Puteti aplica la e-mail: Relatii la tel

  • 16

    Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: [email protected] 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • 94

    Angajăm secretara/receptionera la cabinet de fizioterapie. Este un avantaj daca ai terminat in 2022 o forma de invatamant. Echipa este faină, iar mediul de lucru este foarte plăcut. Program este de 8 ore de luni pana vineri. Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău!!!

  • 1

    Caut o absolventă de liceu din anul acesta pentru poziția de secretară. Se dorește o tânără cu dezinvoltură și flexibilitate. Rog un scurt CV cu o fotografie recentă.

  • 9

    Candidatul Ideal- peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea activitatii:- continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: Telefon/ WhatsApp: sau  

  • 5

    Firma Internatiobnal 9 ddm , cui ro 33488944, sat Salicea, nr.151, angajeaza prin administratorul sau :REVNIC CORNEL TEL : , trei secretare pentru un post in Dubai, in Israel si Romania. ae fi bine sa aiba cunostinte fie in limba engleza, fie de ebraica, fie de araba Pentru informatii va rugam sa sunati la REVNIC CORNEL ; , intre 8 dimineata si 8 seara. Va multumim.

  • 1

    SC JOVILA CONSTRUCT SRL angajeaza secretara! Mai multe detalii la numarul de telefon sau

  • Angajam pentru centrul nostru din Craiova o persoana pentru pozitia de receptionist. Se ofera: - conditii moderne și plăcute de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata - oportunitati de avansare rapida in cariera Candidatul ideal: - studii medii/superioare finalizate - persoana agreabila - abilitati excelente de comunicare si relationare - cunoscator operare PC- avansat - abilitati de invatare rapida in lucrul cu softului special de oftalmologie( appsmart) Alte detalii la interviu.

  • 1

    Doresc angajare în Județul Vrancea,șofer Catg.B,recepție cabinet medical Am experiență la Cab.Medical 5 ani Salariu dorit este de 1200 Lei,sub cerința grilei de salarizare

  • Salveaza cautarea