Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Manager angajez o tânără open mind, frumușică, slim, fără prea multe obligații relaționale pt. a însoți la delegații /deplasari ocazionale în țară cât și în afara tarii. Ofer salarizare /sponsorizare bună cu bonusuri de reușită. Aștept cv aici și va contactez eu sau rel la tel

  • 10

    Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • 18

    om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • 15

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Caut asistenta personala part time intre 45-55 ani, open mind. Ofer renumeratie generoasa. Anunț valabil doar pentru persoanele care inteleg.

  • 7

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 2

    Angajez și studenta eventual l și sutinere financiara CV cu foto și fără experienta

  • 11

    Principalele responsabilitati: Preia si raspunde solicitarilor clientilor pe toate canalele de comunicare (e-mail, telefon, etc); Directioneaza solicitarile clientilor catre departamentele specializate si urmareste statusul solicitarilor. Intermediaza contactele intre clientii si colaboratorii externi; Intocmeste rapoarte de activitate periodice. Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate . Cerinte: Studii superioare, de preferat in domeniul comunicare/sociologie; Cunostinte bune de utilizare calculator - MS Office; Cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj; Aptitudini: Abilitati excelente de comunicare si relationare; Atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor. Calm, capacitate de detensionare a conflictelor si de identificare a solutionarilor reciproc avantajoase. Persoana organizata si cu atitudine pozitiva; Spirit de echipa, amabilitate.

  • 3

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16

  • 4

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 27

    Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • 17

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 6

    Birou notarial angajează secretara cu EXPERIENȚĂ notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu prea avem timp de răspuns la toti. Mulțumesc

  • Salveaza cautarea