Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 6

    Director firma de comert exterior, angajeaza o tanara sociabila, harnica, pt postul de asistenta personala la biroul din piata unirii. Programul este flexibil si poate fi si part-time. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu, puteti suna la nr 0730559965

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 43

    Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0726467664

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • - Licentiata in Psihologie - Experienta in HR (1 an) Caut de munca, preferabil part time, activitate de birou. Mă implic activ în vederea atingerii obiectivelor firmei și duc la bun sfârșit sarcinile și obiectivele ce-mi sunt încredințate. Mă consider o persoană adaptabilă, am abilități de comunicare dobândite în urma experienței mele in resurse umane și sunt dispusă să învăț lucruri noi. Excelente abilități de interacțiune cu oamenii, dobândite prin activitatea locului de muncă actual.

  • 3

    Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 15

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 3

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • 3

    Angajare Dispecer 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: 0733508573.

  • 3

    Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • 25

    Clarismart Consulting cauta pentru depozit din Timisoara o persoana pentru postul de Economist contabilitate primara. Cerințe: Studii superioare in domeniu Experienta minim 2 ani Cunostinte program SAGA Seriozitate, implicare, dornica de a invata Responsabilități: - Desfasura activitati specifice de contabilitate primara -Intocmire registru de casa -Intocmire receptii -Stocuri, inventare -inregistrare documente -Relatia cu partenerii: clienti ,furnizori,colaboratori -Relatia cu bancile si institutiie statului - Desfasoara activitati suport pentru celelalte departamente ale firmei.  Condiții: - Salariu atractiv; -Mediu de lucru placut Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789.

  • 11

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • 45

    Angajăm persoana serioasă pentru postul de operator telefonic . Cerințe: - studii medii finalizate - o buna comunicare - amabilitate si rabdare pentru a acorda toate informatiile necesare clienților - persoana serioasă, punctuala - rezistența la stres - cunostinte minime "Excel" Ce oferim : - pachet salarial motivant + bonusuri - mediu de lucru placut într-un colectiv tânăr - program fix L-V , 09:00-17:00 Locația se află în zona Girocului . Pentru a va contacta pentru un interviu va rugam sa va atașați CV-UL . Va multumesc!

  • 5

    Cautam urgent barbati pana in 45 de ani pentru postul de operator Call Center la firma de recrutare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenţă verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate şi confidenţialitate. Se lucreaza 4 ore, 9-13 de luni-vineri sau 7 ore de la 9-16. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul recrutarii sau munca de birou este un avantaj. Telefon 0768554248 numai intre orele 9-17

  • 3

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • 1

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba italiana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba italiana; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - recompense bazate pe performanta;

  • Firma instalații termo-sanitare angajează persoana pentru activitate birou. Conditii: -abilități de comunicare, telefonic si e-mail, -cunoștințe calculator, -colaborare si lucrul în echipă , -capacitate de învățare și intelegere, -persoana sociabilă,organizată, punctuală . CV -ul poate fi trimis pe adresa de e-mail Salariu 1500-2000 ron

  • 23

    OPERATOR SCANARE Cerințe: - Studii medii- liceu - Cunostinte operare PC - Cunostinte utilizare imprimanta/scaner - Persoana dornica sa învețe si capabilă să asimileze informațiile primite într-un timp cât mai scurt - Acuitate vizuala - Atentie sporita la detalii Atributii: - Verificarea si corectarea documentelor - Organizarea și partajarea actelor Beneficii: - Salariu motivant + bonus - Program de lucru intr-un singur schimb L-V ; 09:00-17:00 . - Mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • Salveaza cautarea