Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Angajez o tânără open mind, dezinvolta, frumușică, slim fara obligații relaționale pt a fi secretara /asistenta personală pe plan personal și pt a însoți la delegații /deplasari ocazionale în țară Asigur sustinere/stabilitate financiară Dacă ești interesata de anunț descriete în cite a cuvinte și trimite 2 fotografii recente sau un CV aici pe publi24 și te voi contacta eu

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • Candidatul ideal - Cunostinte contabilitate primara ,cunoasterea programului Nexus constituie un avantaj – Cunostinte de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel ) - Aptitudini de calcul, comunicare si organizare; - Spirit analitic, atentie la detalii; - Gandire logica, matematica; - Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemele; - Orientare catre obtinerea de rezultate; Beneficii: - Salariu atractiv - Oportunitati de avansare; - Prime si bonusuri Descrierea companiei STILAUTO - Cu o experiență de 22 de ani în domeniul anvelopelor,jantelor si altor accesorii auto compania noastră devine acum 10 ani unic importator in România al produselor STILAUTO. Datorită calității serviciilor oferite si profesionalismului de care am dat dovadă de-a lungul anilor,de 22 de ani venim în întâmpinarea șoferilor cu servicii de înaltă calitate. Va rugam sa trimiteti CV-urile la adresa de email sau ne puteti contacta la telefon la numarul: 0720/732290

  • 28

    Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 3

    Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • Societate comerciala cu domeniu de activitate in agricultura, suntem in cautarea unuei secretare/asistente pe teren, cu varsta cuprinsa intre 30-40 ani, care NU NECESITA PREGATIRE PROFESIONALA. Locatia : OTVESTI, jud. TIMIS. Cerinte: Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Fluenta verbala; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica; Disponibilitate la deplasari in scop de servici; Loialitate si confidentialitate; Pentru alte informati, va rugam contactati-ne.

  • 28

    Firma de Marketing si PR. Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 lei Cerinte: -program full time sau part time -deschisa la nou, discreta, open-minded. -disponibila program prelungit dar flexibil, se poate angaja si o studenta. -prezenta -fizica placuta, atletica, inteligenta -nu este necesara experienta Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail. Detalii la telefon, whats-up sau in mail.

  • 21

    Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Companie romaneasca angajeaza Asistent Manager cu atributii de administrare birou, pastrarea relatiilor cu clientii si vanzari. Cerinte: - persoana ordonata, dinamica, dornica sa invete; - abilitati de comunicare; - cunostintele de contabilitate primara si limba engleza la un nivel minim nu sunt obligatorii, dar reprezinta un plus. Sediul firmei: Sector 2 Mai multe informatii la Tel: 0723338129

  • Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: -, prezentabila, singura, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 3

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • 1

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba italiana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba italiana; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - recompense bazate pe performanta;

  • 21

    Clinica dentara din Timisoara cauta o persoana ordonata, serioasă, harnică, prezentabila, pedantă, placuta in relationarea interumana, capabila sa rezolve sarcini organizatorice in relatiile cu colaboratorii și furnizorii cabinetului, sa tina evidente si sa prezinte rapoarte sefului direct, sa mentina ordinea si curatenia in sectorul de activitate. Cunostiintele de marketing online sunt un avantaj. Trimiteti CV pe mail, sau Wup și va vom contacta pt interviu. Se oferă contract de munca, 1600 lei net in luna de proba, iar apoi 2000 lei net + posibilitate Bonus performanța profesională.

  • 5

    Birou notarial angajează secretara cu EXPERIENȚĂ notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu prea avem timp de răspuns la toti. Mulțumesc

  • 10

    Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • 8

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • Cautam o persoana disponibila pentru deplasari cunoscatoare de limba germana.

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Salveaza cautarea