Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 35

    Angajam Muncitori necalificati constructii

    Angajam Muncitori necalificati constructii, salariu lei 150 la zi

  • Gradinita particulara angajeaza manager.

    Manager grădiniță - program 6 ore.

  • 13

    Asistenta personala

    Asistenta personala , 900 e , Bucuresti - Dorobanti , conditii deosebite , experienta nu este absolut necesara . Rog Cv by mail

  • Asistentă personală

    Asistenta Personală 1000 EUR Om de afaceri serios, rezident în zona de lux a Bucureștiului angajez asistenta personală, aspect fizic plăcut, inteligență peste medie, condiții deosebite, experiența nu este necesară. Ofer și pretind seriozitate, exclus prostituție, program aproximativ de doua zile pe săptămână. CV și foto pe whatsapp la numărul , mulțumesc!

  • 7

    Asistent manager

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3500 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Candidatul Ideal Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 3

    Asistent manager

    DescriereCerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3500 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Candidatul Ideal Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 1

    Post administrativ

    Cautam colega nefumatoare pt mentinere evidenta contracte,facturare,urmarire inacasari,administrativ.Program de lucru 8 ore,fara weekenduri ,localizare Sos BUCURESTI-MAGURELE,sect 5. Rog CV la

  • 3

    Office manager

    Societate de administrare a unei Organizatii Sindicale angajeaza office manager. Cerinte: -cunostinte temeinice de utilizare a unuia din programele software: Bloc manager(E-bloc/Xi Soft) sau Aviziero; -preferabil atestat ,, administrator condominii" sau absolvent de curs calificare in domeniu; -absolvent liceu profil administrativ sau economic; -cunostinte medii limba engleza; -persoana ordonata, punctuala, organizata in munca, disciplinata; -cunostinte teoretice, abilitati practice si capacitati intelectuale pentru redactare documente, rapoarte, proceduri operationale, evidenta primara de gestiune si management; -capacitate de gestionare a evidentelor de documente(corespondenta), materiale consumabile, obiecte de inventar, bunuri imobile in format letric si electronic. Programul de lucru si salarizarea se discuta la interviu.

  • 13

    Angajez Secretara/Asistent Manager de sex feminin, cu sau fara experienta

    Angajez Secretara / Asistent manager cu sau fara experienta. Daca este necesar pot oferi locuinta de serviciu. Fisa postului consta in munca de birou, relatia cu bancile, autoritatile unde este posibil, plati la terti, achizitii de valori si volume usoare cat si unele deplasari ocazionale (lunar) de 2-3 zile in afara localitatii si bilunar sau semestrial 4-5 zile in afara tarii, ambele in interes de serviciu. Prg. luni-vineri 9-17. Se cauta o persoana deschisa, volubila, dezinvolta disponibila la prgr prelungit si deplasari in afara lcaitatii. Permisul auto este binevenit dar nu obligatoriu. Aplicarile se fac prin depunere Cv cu poza, adresa, nr de tf, studii si eventuale foste locuri de munca

  • 5

    Asistent Manager

    Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;

  • 1

    Secretariat / arhivare/ comunicare

    Angajam persoana ordonata cu cunoștințe în activitatea de inregistrare, arhivare documente, comunicare terți, contabilitate primara. Program flexibil și salariu motivant.

  • Vorbitor lb germana

    Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.

  • 27

    Functionar Administrativ cod C.O.R. 411001, cu atributii de executare a lucrarilor de secretariat

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 28

    Cautam secretara, asistent manager!

    Cautam tanara cu aspect fizic plăcut, cu sau fără experienta pentru postul de secretara. Pentru mai multe info va rog mesaj pe whatsapp.

  • 4

    angajam secretara

    Cerinte: 1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic; 2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru; 3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; 4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva; 5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent. Descriere post: Activități de resurse umane. Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal de desfasurare a activitatii de invatamant, etc). Oferta (bonuri, beneficii): Job stabil, de lunga durata Pachet salarial atractiv cv urile se primesc pe adresa de e mail

  • Compania Uniceuro angajeaza!

    Cautam secretara si functionar documentare pentru biroul nostru, situati in Bucuresti, sector 2. Dorim persoane vorbitoare de limba engleza, si oferim cazare si salariu motivant.

  • Part time-secretara personala

    Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, disponibila la deplasari, nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite CV si 2-3 poze reprezentative

  • anunt angajare secretara

    Romfilatelia, societatea specializată în editarea i comercializarea mărcilor po tale române ti angajează personal pentru func ia secretară Cerin e: - studii medii - cuno tin e operare calculator (Word, Excel, Power Point) - abilită i de comunicare verbală i scrisă, rela ionare, analiză, sinteză i prioritizare a sarcinilor - capacitatea de lucru în condi ii de stres i disponibilitate pentru program prelungit - respectarea termenelor - foarte bun spirit de observa ie, aten ie la detalii i răbdare - confiden ialitate - atitudine pozitivă i spirit de echipă Descrierea postului de secretară: Atribu ii: - asigură activitatea de secretariat la cabinetul conducerii unită ii, înregistrează documentele intrate si ie ite în/din societate; - prime te i deschide coresponden a adresată Directorului General; - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; difuzarea, după caz, a lucrărilor i hotărârilor conducerii societă ii, a lucrărilor efectuate de către compartimentele din structura, sau cu ocazia consfătuirilor organizate de Societate;

  • 5

    Angajam secretara cunostinte it

    Angajam secretara cunostinte it

  • Salveaza cautarea