Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 11

    Angajam secretara program flexibil

  • 12

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • Societate Comerciala angajeaza secretara pentru sediul din Bragadiru, Ilfov.

  • Intocmesc documente pentru unități școlare particulare (SIIIR, documente în vederea autorizării/acreditării ARACIP, situații curente emise de inspectoratele școlare) 0726256061

  • MOUSE BUS LINES SRL angajeaza secretara din Bucuresti pentru urmatoarele atributii. Atributii: 1. Raspuns la telefoane; 2. Evidenta : ITP, RCA, CASCO pentru autovehiculele care se afla in dotarea parcului auto al societatii; 3. Limba engleza-nivel mediu 5. Operare calculator Excel/Microsoft Office 6. Nu necesita experienta in domeniu. Calitati: Consecventa, Perseverenta, interes catre invatare si dobandirea rezultatelor pozitive, punctualitate, implicare, gandire analitica, organizarea timpului in propria activitate si detinatoare de permis de conducere categoria B. Tel. 0733 778 778

  • 4

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Caut colaboratoare open pentru activitate in cadrul unui birou. Colaborare cu femeie finuta, foarte deschisa, manierata, ce isi doreste sa se implice spre a relationa. Rog scurta prezentare si foto. Salariul: 350lei/zi Program: 4-5 ore/zi

  • 15

    om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • 10

    Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Manager independentm doresc asistenta personala, fire calda, open, ce este dispusa sa se implice in activitate, fire deschisa spre relatie. De preferat studenta. 100 euro/zi

  • Birou notarial angajează secretara cu experiență notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană.

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • 1

    Daca esti o persoana organizata, pozitiva, calma, pasionata de educatia prescolara si de miscarea Forest School, hai in echipa IOANID! Suntem acreditati British School Overseas cu 23 de nationalitati, iar limba de comunicare in gradinita este engleza, prin urmare o cunoastere la nivel avansat a acesteia este obligatorie. Experienta Early Years Foundation Stage alaturi de cunostinte ale documentului Development Matter sunt obligatorii. De asemenea, experienta in invatamantul privat este un atu. Descrierea jobului: • Planificarea si organizarea activitatilor scolare si extrascolare alaturi de educatori si echipa administrativa; • Supravegherea si organizarea partii administrative a gradinitei; • Pastrarea unei comunicarii deschise cu parintii; • Organizarea de traininguri, observatii, mentoring pentru educatori; • Intervievarea si angajarea educatorilor; • Toate detaliile (fisa postului + pachetul salarial) se discuta in urma unui interviu. Salariul negociabil 1500/ 2000 euro. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • OPERATOR SCANARE Cerințe: - Studii medii- liceu - Cunostinte operare PC - Cunostinte utilizare imprimanta/scaner - Persoana dornica sa învețe si capabilă să asimileze informațiile primite într-un timp cât mai scurt - Acuitate vizuala - Atentie sporita la detalii Atributii: - Verificarea si corectarea documentelor - Organizarea și partajarea actelor Beneficii: - Salariu motivant + bonus - Program de lucru intr-un singur schimb L-V ; 09:00-17:00 . - Mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar

  • 3

    Manager, doresc colaborare cu studenta pentru activitati de intretinere a unei bune admosfere. Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: zilnic, saptamanal, bilunar sau lunar.

  • 2

    Profilul cautat - Persoana organizata, responsabila - Cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) - Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati - Preluare comenzi - Actualizare informatii stoc pe site - Responsabilitati administrative Oferta - Program L-V 09,00 - 18,00 Sa 09,00 – 15,00 - Transport asigurat - Locatie Afumati, Ilfov

  • Studio foto de arta angajeaza doamna sau domnisoara pe postul de asistent manager. Nu se cere experienta. Cunostinte minime utilizare Pc. Program part time sau full time. Salarizare deosebita. Mediul de lucru foarte ok.

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 3

    Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • Salveaza cautarea