Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 30

    Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email corinaexpresslinee@gmail.com Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 19

    Asistenta personala , 900 e , Bucuresti - Dorobanti , conditii deosebite , experienta nu este absolut necesara . Rog Cv by mail

  • 30

    Firma de productie. Angajam o persoana pentru secretariat. Nu solicitam experienta. Bacalaureat cu diploma. Bucuresti sector 4 Salariu 2500 ron-net.

  • 1

    Caut doamna domnișoara pentru ieșiri întâlniri etc Fără expuneri mari gen sa fi văzută etc Ofer bani Un fel de prietenie cu foloase reciproce Eu sunt la 32 ani Sumele de bani sunt consistente Aștept mesaj aici Program lejer fără obligații când nu poți iesii nu e nici o problema

  • 1

    Suntem mândri că suntem o afacere de familie cu capital % românesc și tot ce am realizat în cei 15 ani de activitate se datorează echipei noastre. Toți angajații noștri oferă zilnic expertiză, timp și performanță companiei. Unitate în diversitate reprezintă rețeta succesului nostru și suntem întotdeauna încântați să ne îmbogățim echipa cu oameni motivați. Căutăm un om care să se potrivească cu noi pentru postul de ASISTENT MANAGER. Întocmește rapoarte specifice, prezentări, oferte, asigură protocolul și confidențialitatea informațiilor în cadrul companiei; Elaborează și redactează documentele solicitate de către directorul general; Asigură legătura dintre directorul general și persoanele din cadrul societății sau din afara acesteia; Îndeplinește activități zilnice de secretariat. Dacă simți că tu ești persoana potrivită ne poti trimite cv-ul tau la adresa de e-mail mentionata in anunt si te vom contacta noi.

  • 9

    Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Panduri . Rugam seriozitate

  • Căutăm candidat pentru unul dintre clienții SMART HR pentru a ocupa postul vacant de Asistent Manager Esti candidatul ideal daca: Esti absolvent de studii superioare Ai experiență pe un post similar Ai cunoștințe foarte bune de limba romana și limba engleză Ești creativ și ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Ai o atitudine pro-activă, pasiune pentru învățare și dezvoltare Esti o persoană responsabilă și organizată Cunostinte solide ale pachetului Office Descrierea postului: Ofera asistenta in activitatea zilnica a Directorului executiv CONTABILITATE PRIMARA: Receptii marfa, facturare comenzi Incasare prin casa de marcat (numerar sau card) a contravalorii produselor vandute la sediu Intocmire registru de casa Intocmire dosar lunar pentru contabilitate Actualizare stocuri si validare inventar Opereaza plati si genereaza AWB-uri pentru coletele livrate la clienti Arhivarea si gestionarea tuturor documentelor societatii Responsabil cu evidentele din Registru Completeaza lunar valorile realizate in Business Plan Trimite directorului executiv, la inceputul fiecarei luni, situatia la zi cu facturile neincasate de la clienti Intocmeste Contracte, Procese verbale, Imputerniciri, sau alte documente necesare in desfasurarea activitatii societatii Comanda produsele necesare in efectuarea activitatii: birotica, solutii curatenie, materiale ambalare, produse alimentare, etc Ce iti oferim? Posibilitatea de a te dezvolta profesional și personal Prețuri preferențiale la produsele din portofoliul companiei Pe lângă un loc de munca frumos și îngrijit, vei găsi colegi tineri, deschiși și prietenoși, gata să te ajute oricând ai nevoie, multe zâmbete și cafea bună. Persoanele interesate pot aplica direct la anunt sau pot trimite CV-ul la adresa de mail theodora.smart-hr.org

  • 1

    Asistent Manager / firma de proiectare Compania: PROJECT-ANK UTIL S.R.L. Regiune: Constan a Ocupație: Full Time Salariu: 500 - 700 EUR Descrierea ofertei Descriere Descrierea candidatului ideal: Ne dorim o persoana amabila, dinamica, responsabila, indemanatica, isteata, cu abilitati in comunicare bine dezvoltate Cunostinte medii limba engleza - nivel conversational Cunostinte avansate operare PC - Windows, aplicatii tip Office, Gmail Capacitatea de a isi organiza timpul si prioritizare a resonsabilitatilor Responsabilitati: Intampina clientii care sosesc si ii indruma catre sala de asteptare/sedinte, respectiv birou tehnic, daca este cazul. Preia apelurile telefonice Locatie: strada Interioara 3, nr. 1, parter, Constanta Descrierea companiei: Servicii de proiectare Oamenii reprezinta cea mai importanta categorie de active din cadrul societatii PROJECT-ANK UTIL. Motivarea si sustinerea din partea companie vine din dorinta de a oferii un altfel de mediu de lucru, in vederea obtinerii de rezultate performante. Oferim angajatilor nostri sprijin si posibilitati de dezvoltare personala care sa-i ajute sa performeze in cele mai bune conditii si sa isi puna in aplicare initiativele. - Specializare la locul de munca si training de calitate; - Mediu de lucru modern , colectiv tanar, dinamic, cu experienta; - Aprofundarea softurilor de specialitate si cresterea experientei profesionale;

  • 34

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 4

    Societate comerciala angajeaza asistent manager , cunoscatoarea de limba engleza . Va rugam sa trimiteti CV -ul la dresa de email si noi va vom contacta pentru un interviu !

  • 28

    Angajam dispecer/a pentru firma de transport persoane international. Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport Cerinte: Limba Maghiara vorbita si scrisa Cunostinte de geografie Cunostinte de utilizare a calculatorului Experienta in relatii cu publicul Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 4

    Simpatica, deschisa la nou/open-mind,lucrand pentru om de afaceri 40 ani, cu timp liber limitat, simpatic, manierat, 4 ore saptamanal,se poate oferi si locuinta in Bucuresti Wapp (774/900/128)

  • Angajam personal secretariat cu cunoștințe de contabilitate primara. Salariu atractiv, 3 mese pe zi.

  • 4

    Aspect fizic placut, varsta 18-32 ani, cunostinte de limba engleza, comunicativa cu capacitate de integrare in colectivitate. Pentru programare la interviu lasati un nr de telefon si cv si veti fi contactate in scurt timp.

  • 7

    angajez fete pentru jobul de secretara magazin mediu online. Se cere varsta cuprinsa intre 18-30 ani, aspect fizic placut, sociabila, comunicativa-sa se descurce in conversatiile cu clientii. Limba engleza constituie un avantaj. Pentru programare la interviu lasati atasat un cv si veti fi contactate cat mai curand posibil.

  • Bărbat matur(177, 76, 55 ani), afaceri proprii caut tânără educata și plăcută pentru colaborare, cu suport material sau/și profesional, după caz.

  • 4

    Job part time pentru o domnișoara /doamnă . Program flexibil . Salariu motivat. Rog mesaj ,insotit de o poză .

  • 3

    DESCRIERE LOC DE MUNCA Spitalul Sfantul Sava din orasul Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. Locatie- Orasul Pantelimon Se asigura transport de la statia de metrou Republica pana la spital . SALARIU BRUT LUNAR = 4.000 RON plus sporuri de noapte ,sporuri de weekend,sporuri sarbatori legale. Se lucreaza pe ture zi noapte . Cerinte- Cunoscatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de observatie. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate.. Asteptam cv ul dvs.

  • 2

    Firma de administrare imobile Cresida Management caută secretară pentru recepție, în zona Cuțitul de Argint. Program 8 ore/zi (9:00 - 17:30) de luni până vineri, salariu 2000 lei net. Condiții: cunoștințe obligatorii de office (word, excel, outlook), activă, cu gândire logică, bună stăpânire a limbii române, atât vorbit cât și scris. Așteptăm CV-ul dumneavoastră

  • Salveaza cautarea