Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Experienta: Experienta peste 3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Experienta in domeniul bancar, asigurari si administrativ, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare si organizare,engleza-mediu,responsabila, serioasa - doresc angajare intr-o companie care sa-mi ofere un cadru de munca cu noi provocari profesionale. Dintre abilitatile dobandite si activitatile desfasurate pot enumera: Elaborare si redactare documente, situatii si rapoarte; Planificare si organizare activitati de birou; Preluare, inregistrare si distribuire documente Redactare corespondenta si managementul documentelor elaborate si primite scanare, copiere, indosariere si arhivare documente preluare apeluri telefonice pregatire sedinte si elaborare minute/ hotarari elaborare proceduri de sistem/operationale colaborare profesionista cu compartimentele unitatii abilitati in utilizarea calculatorului , pachetul Office (Worl, Excel, Outlook), etc Ofer detalii la telefon sau e-mail.

  • Salveaza cautarea