Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Experienta: Fara experienta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 28

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • Dorim să ne marim echipa.Nu e nevoie de experiență Mai multe detalii la tel

  • 53

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • 2

    Angajam 2 fete pe postul de asistent vanzari la depozit materiale textile din loc. Afumati. Jud. Ilfov. Rugam seriozitate, ambitie si tinuta prezentabila. Rugam CV la email info

  • Societatea, S.C. ELITBOR MK BUILDINGS S.R.L, cu sediul in Municipiul Resita, Bulevardul Republicii, Bl. 6, Sc. 5, Ap. 4, Judetul Caras-Severin, CUI: 42711947, J11/297/2020 angajeaza o persoana dupa cum urmeaza: - 1 SECRETARA - CONFORM COD COR 412001 Limba straina ceruta: Cunostinte minime de limba Engleza Persoana de contact: KURTANOVIC MURADIJA

  • 10

    Technostar Group isi mareste echipa ! - Angajam coleg nou pentru munca de birou si respectiv munca de teren. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numarul afisat, iar daca doriti sa va contactam noi trimiteti CV-ul direct pe platforma publi24 sau la adresa de email: -Cerinte: Permis categoria B, obligatoriu. Pachet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Contact: Tel.: Email:

  • 4

    Cautam o persoana in vederea angajarii pentru colaborare, activitate de gestionare si organizare a unui atelier de design vestimentar ce detine si un magazin online. Candidatul ideal: -Studii universitare finalizate sau in curs(licentiat in marketing/relatii publice/design vestimentar constituie avantaj); -Cunostinte foarte bune de operare PC(Office, Word, Excel, etc); -Permis conducere categoria B; -Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; -Cunostinte editare foto/social media; -Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un sim al responsabilită ii crescut; -Atentie la detalii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Abilită i de exprimare scrisă si orală; -Bune aptitudini organizatorice; -Abilită i de prioritizare; -Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; -Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; -Carismă i prezen ă agreabilă; -Punctualitate; -Aspect Placut; -Dorinta si disponibilitatea de a invata lucruri noi; -Pasiune pentru fashion si design vestimentar; -Disponibilitate pentru deplasare in oras si in tara. *Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj *Experienta pe un post asemanator constituie avantaj, insa nu este obligatorie Oferim: -Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata -Salariu fix + bonusuri in functie de performanta -Colectiv format doar din persoane de sex feminin Descrierea postului: -Administrarea conturilor de social media si a website-ului -Preluarea comenzilor atat de pe platformele de social media cat si a celor primite pe website sau e-mail -Informarea clientilor cu privire la statusul comenzii, urmarirea comenzilor si solutionarea eventualelor probleme aparute in timpul sau dupa livrare. -Intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, -Listarea de produse electronice pentru vanzare -Pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite -Emiterea facturilor conform comenzilor -Emiterea documentelor de insotire a expeditiilor -Realizarea rapoartelor, inventarierea si organizarea produselor -Ambalarea si pregatirea coletelor de expediat; -Preluarea retururilor si emiterea facturilor de retur; -Verificarea si evidenta stocului de marfa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV in mesaj privat sau la adresa de email

  • 8

    Candidatul ideal Cerinte: - cunostinte medii/avansate limba engleza - buna cunoastere a pachetului Microsoft Office - abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii - persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte Constituie un avantaj cunostintele in unul dintre urmatoarele domenii: - contabilitate primara - management de proiect / proiecte europene / proiecte de cercetare - vanzari - marketing - design / grafica - electronica / IT - inginerie Descrierea jobului: Activitatea se desfasoara in cladire de birouri, in zona Leu (aproape de statia de metrou Politehnica). Oferim: - mediu antreprenorial dinamic, echipa tanara, diversa si open-minded - initiativa si exprimarea libera a ideilor este apreciata - posibilitatea de a acumula cunostinte noi - posibilitatea de a colabora si interactiona cu parteneri straini (unul dintre partenerii de afaceri este din China, iar o parte din personalul care colaboreaza cu noi este din Filipine) - posibilitatea de bonusuri Postul include intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, listarea de produse electronice pentru vanzare si sprijinirea companiei in realizarea activitatilor zilnice: - pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite - emiterea facturilor conform comenzilor - emiterea documentelor de insotire a expeditiilor - inventarierea si organizarea produselor Job-ul este full-time, programul de lucru este intre orele 9:00-18:00, cu pauza intre orele 13: re de lucru si o ora pauza), de luni pana vineri, cu respectarea sarbatorilor legale si weekend liber. Firma Optimus Digital S.R.L. se ocupa de comert online, cercetare-dezvoltare in inteligenta artificiala, tehnologia informatiei si electronica. Asteptam CV-ul tau!

  • Salveaza cautarea