Anunțuri
Secretariat Disponibil din: 2020-11-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Promovat
Angajam secretara facturista, preferabil din hunedoara, deva, simeria sau inprejurimi. Salariu si conditii de munca atractive. Pentru detalii, whatsapp tel .
-
Promovat
-
Promovat
Cautam o persoana cu personalitate , energica, gandire pozitiva, amabilitate, serioasa, eficienta, punctuala, organizata si extrem de sociabila ! Cerinte: - cunostinte PC, Excel, Word; - avantaj cunoastere limba engleza; - profesionalism; - competente foarte bune de comunicare; - capacitate de lucru in echipa si atitudine pozitiva; Responsabilitati: - receptie client, sa intampine clientii, sa identifice cerintele acestora si sa ofere informatiile necesare referitoare la serviciile oferite de salon; - efectuarea de programari telefonice si organizarea acestora; - sa asigure aspectul ordonat si curat al receptiei; - incasarea contravalorii serviciilor sau a produselor; - sa promoveze imaginea salonului, - asigurarea curateniei in salon pe tot parcursul programului impreuna cu colegii de salon; - se asigura training, instruire.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: Cautam o colega comunicativa, sociabila, orientata catre client pentru pozitia de Asistent manager: Responsabilități: Intampinarea clientilor; Preluarea documenteleor de la clienti si inregistrea acestora in registru; Repartizarea documentelor catre dep de contabilitatate sau hr Trimite email-uri catre clienti pentru diverse comunicari Lucrul in cadrul unei echipe de oameni tare faini; Salariul: 4000 ron Net Se lucreaza de la birou, localizat in zona Piata Alba Iulia, sector 3, in intervalul orar 09.00-17.00 cu pauza de masa inclusa in program.
-
S-a pierdut Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti al societatii Magistertraduceri SRL, cu sediul social in Str locotenent Saidac Gheorghe nr 9 bl 26 sc 1 ap 2, parter, sectorul 6, București, România, Numar de ordine in Registrul Comertului J40 18056 2017, Cod unic de inregistrare 38400764 din data de 2017. Il declaram nul. Mihăiță George, Administrator
-
Societate cu domeniul de activitate lucrari constructii asngajam domnisoara cu abilitati de operare PC,Ms Office,limba engleza nivel mediu. Principalele atributii sunt : editarea si stocarea contractelor si actelor aditionale ale acestora,precum si solicitarile aferente,evidenta asigurarilor contractelor,comunicarea cu brokerul nostru.
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam o persoana comunicativa, cu abilitati si cunostiinte medii in folosirea PC-urilor, care va interactiona zilnic cu elevii nostri. Se ofera: - conditii de lucru avantajoase - salariu atractiv - program flexibil - part time sau full time - bonusuri Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
S.C, angajam personal, cu studii superioare in domeniul Juridic sau Economic! Cunostinte bune de operare PC! Cunostinte minime de limba Engleza constituie un avantaj ! Mai multe detalii la telefon
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
1 Post - Preparator Produse Explozive
-
1 Post - Primitor Distribuitor Materiale si Scule
-
1 Post - Sef Serviciu Aprovizionare - Desfacere
-
-
Studii superioare filologie juridice economice, absolvite cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ acreditate în condițiile legii; Vechime în specialitatea postului minim 4 ani; Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat; Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office, etc); Să cunoască limba engleză la nivel minim B2, conform Common European Framework of Reference (CEFR) ; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Personalitate puternică, bine organizată; Abilități de comunicare, planificare și coordonare; Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii.
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
DESCRIERE -preluare apeluri telefonice; -asigurare necesar aprovizionare receptie si administrare cladire; -preluare si distribuire corespondenta; -primire clienti; -organizare intalniri; -alte activitati specifice postului; CERINTE: -operare calculator; -exprimare corecta in limba romana (scris si vorbit); -limba engleza scris si vorbit nivel avansat -persoana organizata, atenta la detalii; OFERTA: mediu de lucru dinamic; pachet salarial motivant; plan de dezvoltare in cariera; analiza marire salariu la 3 luni in functie de performante; posibilitate avansare;
-
Cautam o persoana responsabila,proactiva atenta la detalii, organizata, cu capacitate de planificare si prioritizare, atentie distributiva, de preferat cu studii superioare aptitudini manageriale si care cunostinte Microsoft Office constituie avantaj program de editare foto. gen Paint, Photosop permis cat b Asiguram transport sau decontam combustibil , se lucrează în 1 tura , programul de zi este de la 07 -16, cu pauza 40 min de Luni pana Vineri Salariul de inceput este de 3000 -5000 lei in functie de experienta plus 1 Masa Calda (max 20 lei) , cu angajare imediata Va rugam, sa trimiteti CV-ul complet, pentu a fi programati pt un interviu in Radaseni ,la 3 km de Falticeni Domeniu activitate: comert electronic
-
SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon
-
Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Centru Medical de Stomatologie cu 4 puncte de lucru in Romania si unul international,cu centru de frezare propriu CAD/CAM,cu peste 1000 de programari/luna,angajeaza secretara ,cu sau fără experiența. Nr contact : Adresa de mail:
-
Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!
-
Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!
-
Societate comerciala, angajeaza secretara cu bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, abilitati de organizare si planificare, cunostinte operare PC:Rugam sa transmiteti CV la adresa de email: