Anunțuri
Secretariat Disponibil din: 2022-04-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam secretara facturista, preferabil din hunedoara, deva, simeria sau inprejurimi. Salariu si conditii de munca atractive. Pentru detalii, whatsapp tel
-
Promovat
Cautam o persoana cu personalitate , energica, gandire pozitiva, amabilitate, serioasa, eficienta, punctuala, organizata si extrem de sociabila ! Cerinte: - cunostinte PC, Excel, Word; - avantaj cunoastere limba engleza; - profesionalism; - competente foarte bune de comunicare; - capacitate de lucru in echipa si atitudine pozitiva; Responsabilitati: - receptie client, sa intampine clientii, sa identifice cerintele acestora si sa ofere informatiile necesare referitoare la serviciile oferite de salon; - efectuarea de programari telefonice si organizarea acestora; - sa asigure aspectul ordonat si curat al receptiei; - incasarea contravalorii serviciilor sau a produselor; - sa promoveze imaginea salonului, - asigurarea curateniei in salon pe tot parcursul programului impreuna cu colegii de salon; - se asigura training, instruire.
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam persoane familiarizate cu munca la birou.Preferabil cu experienta in domeniu.cv+foto aici
-
Descriere Descriere -Activitatea se va desfasura la sediul biroului. -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. P
-
Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open,comunicare,operare PC,salariu atractiv,contract. Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
FUNERIS Brasov, furnizor național de monumente comemorative, își mărește echipa! Suntem în căutarea unui coleg sau colega cu bune abilitati de relationare si planificare, cu spirit de echipa și atitudine proactiva pentru postul de ASISTENT VANZARI. CERINȚE POST: - Studii medii sau superioare. - Experiența în domeniul vanzarii, pe un post similar, constituie un avantaj. - Abilitati de comunicare si relationare interumana. - Seriozitate și punctualitate. - Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină. - Creativitate și gândire critica. - Abilitati de lucru pe calculator - pachetul MS Office (Excel-ul, în mod special), internet, e-mail. - Cunoasterea programului Corel Draw, reprezintă un avantaj. BENEFICII: - Tichete de masă (40 lei pentru o zi lucratoare). - Siguranța și stabilitatea locului de muncă (contract de muncă pe perioadă nedeterminată). - Program de lucru într-un singur schimb. - Echipă dinamică și profesionistă. DESCRIEREA POSTULUI: - Relationeaza cu clientii și potentialii clienți ai firmei. - Dezvolta portofoliul de clienți. - Asigura suportul clientilor și le ofera acestora informații despre produsele și serviciile firmei. - Analizeaza continuu satisfactia clientilor si propune strategii inovative de dezvoltare a acesteia. - Efectueaza comenzi către furnizorii firmei. - Are responsabilități administrative și de organizare (contractare, facturare, bonuri de consum, diverse tabele situatii).
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri
-
doresc sa ofer cu program part-time,flexibil,in zona centrala,secretara personala,o studenta finuta,ingrijita,aspect fizic placut,ofer 4000ron pe luna,domn serios,manierat,prezentabil,discretie,seriozitate.
-
Daca esti o d-na serioasa,ingrijita,aspect fizic placut,interesata in scop turistic,relaxare,odihna,alungarea monotoniei,te invit cu drag,din placere,central,super ok,domn serios,prezentabil,1 83,sportiv,manierat,te invit sa colaboram deosebit.
-
-
Disponibil online
Secretara birouri
Cerinte: Studii medii Cunostinte MS Office. Foarte bune abilitati de comunicare. Persoana dinamica, perseverenta, cu spirit de echipa. Experienta pe un post similar constituie un avantaj. Dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in cadrul companiei. Atributii: Activitati de front office. Preia si distribuie corespondenta. Inregistreaza documentele interne sau externe. Transmite documentele prin curier, posta, fax, etc. Asigura suport administrativ colegilor. Intocmeste diferite situatii. Alte atributii conform fisei post. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv. Mediu profesional competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.
-
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
SC cu sediul in Margineni, angajeaza secretara cu posibilitatea de creștere pe plan profesional, doar persoane motivate si dinamice. Doar persoane bune cunoscatoare PC si social media pentru promovare. Pachet Office ( excel,word,etc). CV-uri pe mail Salariu 3000 lei.
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv
-
Promovat
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experiență anterioară pe un post similar, de preferat intr-o companie de constructii; Cunostinte de contabilitate primara; Abilități excelente de comunicare și organizare; Cunoștințe bune de operare PC și de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de limba italiana reprezinta un avantaj; Descrierea jobului Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice; Organizarea și coordonarea întâlnirilor și a ședințelor; Menținerea evidenței documentelor și a arhivelor companiei; Îndeplinirea altor sarcini administrative și de suport operațional, conform necesităților; Secretariat administrativ si contabilitate primara. Beneficii: Un mediu de lucru dinamic și profesionist; Oportunități de dezvoltare profesională; Pachet salarial atractiv;
-
CERINTE * Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare. * Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint; * Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea limbii Engleza * Persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre rezultat, open-minded. * Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa. BENEFICII: * Pachet salarial motivant si negociabil * Bonuri de masa * Decontare transport * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Respectarea cu strictete a zilelor de plata a salariului; * Program de lucru de luni pana vineri in tura de zi.