Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Asistent manager in Chitila

Valabil din 10/5/2025 10:28:19 AM
Specificații
Numele companiei
LIFT KRAM
Tip job
full time
Descriere
Descriere
Compania noastră caută o persoana dedicată și talentată pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, atentă, orientată către detalii și dornică să-și asume responsabilități, această poziție este potrivită pentru tine. Contactează-ne pentru mai multe detalii.

ATRIBUTII:

Activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei; primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; urmarirea comenziilor de la si la parteneri; centralizarea rapoartelor; prreluarea, inregistrarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor; actualizarea bazei de date-documente; asigurarea suportului administrativ pentru departament; cereri de transport marfa; awb.

Activitati de operare PC: suport in contactare, ofertare, comenzi, cotracte parteneri si relationare, urmarire comenzilor; redactarea contractelor de munca si asigurarea la zi a dosarului de personal;

Activitati de sortare, aranjare, indosariere acte contabile, operare documentelor primare in programul de contabilitate; introducerea si prelucrarea retetelor de poductie in programul de contabilitate; realizeaza rapoartelor pe situatii financiar contabile din soft si prelucrarea lor in excel sau word; arhivarea documentelor financiar-contabile.



CERINTE:

Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;

Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; gandire logica, memorie, meticuloasa, ordonata, atenta, capacitate de analiza si sinteza;

Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);

Persoana serioasă, organizată, responsabilă, motivată, cu inițiativă, orientată către obținere de rezultate;

Capacitate de lucru în echipă, de comunicare și relaționare foarte bună, rezistentă la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci când sarcinile de serviciu o impun, și capacitate de a munci în condiții de stres;

Corectitudine și loialitate față de companie, adaptabilitate și flexibilitate;

Cunostinte de limbi straine prezinta avantaj;

Absolventa de liceu.

BENEFICII:

Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant;

Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în cadrul unei echipe experimentate;

Salariu competitiv și pachet de beneficii motivante;

Ambianță de lucru plăcută și colegi prietenoși.

Prime de sarbatori.

Tichete de masa; 40 ron zi.

Transport decontat.

ID anunț: 1757835745

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV