3
Asistent manager-secretariat
Specificații
Numele companiei
TRIO SAB S.R.L.
Tip job
full time
Descriere
Aplică pentru a lucra într-un mediu inedit, bucurându-te de o nouă experiență în domeniul
transporturilor de marfă.
Dacă dorești să faci parte din echipa noastră vei avea în principal următoarele
responsabilități:
Redactezi corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Arhivezi corespondența pe criterii care să permită o identificare eficace și acces rapid
la informații;
Organizezi documentele primite de la furnizori și asiguri facturare către clienti,
conform centralizatoarelor întocmite;
Asiguri evidența contractelor comerciale și a comenzilor cu clienții și furnizorii;
Expediezi, primești, înregistrezi și repartizezi corespondeța în interiorul societății.
Despre tine:
Studii superioare în contabilitate sau managementul afacerilor finalizate;
Cunoștințe de limba engleză scris și vorbit nivel mediu și avansat;
Seriozitate, responsabilitate, loialitate, calm;
Atenție sporită la detalii și atentie distributivă;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Cunoștințe pachet microsoft office;
Rezistență la stres și flexibilitate;
Permis de conducere categoria B.
Beneficii:
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
Salariu motivant;
Tichete de masă;
Bonusuri de Paste și Crăciun;
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, asteptăm CV-ul tău ta, , în care să fie menționat și un număr de telefon pentru a putea fi contactat ă.
Raportează
transporturilor de marfă.
Dacă dorești să faci parte din echipa noastră vei avea în principal următoarele
responsabilități:
Redactezi corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Arhivezi corespondența pe criterii care să permită o identificare eficace și acces rapid
la informații;
Organizezi documentele primite de la furnizori și asiguri facturare către clienti,
conform centralizatoarelor întocmite;
Asiguri evidența contractelor comerciale și a comenzilor cu clienții și furnizorii;
Expediezi, primești, înregistrezi și repartizezi corespondeța în interiorul societății.
Despre tine:
Studii superioare în contabilitate sau managementul afacerilor finalizate;
Cunoștințe de limba engleză scris și vorbit nivel mediu și avansat;
Seriozitate, responsabilitate, loialitate, calm;
Atenție sporită la detalii și atentie distributivă;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Cunoștințe pachet microsoft office;
Rezistență la stres și flexibilitate;
Permis de conducere categoria B.
Beneficii:
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
Salariu motivant;
Tichete de masă;
Bonusuri de Paste și Crăciun;
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, asteptăm CV-ul tău ta, , în care să fie menționat și un număr de telefon pentru a putea fi contactat ă.
ID anunț: 1759835079
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!