2
Asistent manager
Specificații
Numele companiei
SC GRITCO GRUP SRL
Tip job
full time
Descriere
Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul companiei noastre. Dacă ești o persoană organizată, proactivă această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
Cerințe:
-cunostinte bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel);
-persoana ambitioasa, loiala, profesionista, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
-prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
-capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
-atitudine pozitiva si proactiva;
-excelente abilitati de comunicare si relationare;
-abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu
Responsabilități:
- redacteza diverse documente, texte detaliate si bine structurate pe subiecte complexe;
- pregateste materialele necesare diferitelor proiecte sub indrumarea managerilor;
- activitati administrative;
- asigurarea protocolului biroului;
- activitati de secretariat;
- primeste, receptioneaza si transmite mesajele telefonice si e-mail;
- primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in cadrul firmei, inclusiv corespondenta electronica;
- primeste si expediaza corespondenta prin posta si curier rapid;
- gestioneaza registrul de corespondenta de intrari-iesiri;
- gestioneza documentele care intra ies din companie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate;
- coordoneaza fluxul informational, asigurandu-se ca informatia ajunge în timp util catre persoanele interesate;
- mentine relatiile cu clientii si furnizorii, curierat;
- intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora catre persoanele avizate din firma.
Condiții:
-pachet salarial competitiv;
-posibilități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
-mediu de lucru dinamic și orientat spre performanță.
Trimiteti CV la adresa de mail:
Raportează
Cerințe:
-cunostinte bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel);
-persoana ambitioasa, loiala, profesionista, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
-prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
-capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
-atitudine pozitiva si proactiva;
-excelente abilitati de comunicare si relationare;
-abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu
Responsabilități:
- redacteza diverse documente, texte detaliate si bine structurate pe subiecte complexe;
- pregateste materialele necesare diferitelor proiecte sub indrumarea managerilor;
- activitati administrative;
- asigurarea protocolului biroului;
- activitati de secretariat;
- primeste, receptioneaza si transmite mesajele telefonice si e-mail;
- primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in cadrul firmei, inclusiv corespondenta electronica;
- primeste si expediaza corespondenta prin posta si curier rapid;
- gestioneaza registrul de corespondenta de intrari-iesiri;
- gestioneza documentele care intra ies din companie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate;
- coordoneaza fluxul informational, asigurandu-se ca informatia ajunge în timp util catre persoanele interesate;
- mentine relatiile cu clientii si furnizorii, curierat;
- intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora catre persoanele avizate din firma.
Condiții:
-pachet salarial competitiv;
-posibilități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
-mediu de lucru dinamic și orientat spre performanță.
Trimiteti CV la adresa de mail:
ID anunț: 1762938266
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!