Anunturi
Secretariat Arad doar cu poze PersoaneCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Disponibil din
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 3 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
1
Disponibil online
asistent manager - job full time
Profil angajator - Centru de formare profesionala a adultilor, infiintata in 1998 Organizare programe de pregatire profesionala - cursuri - domeniul IT, Contabilitate, comunicare, limbi straine Cerinte - absolventă de studii superioare sau studentă an terminal - bune abilitati de comunicare - abilitati de marketing, - bune abilitati de organizare - rezistenta la stres, disponibilitate la program flexibil - persoana determinata, motivată, inventivă, cu spirit de echipă Postul oferă - mediu de lucru bazat pe colaborare și respect - o echipă de lucru consolidată, care te sprijină - dezvoltarea pe plan personal, profesional, social. - un program flexibil Atribuțiile jobului - împreună cu managerul are atribuții de organizare a muncii și management - intretine relatii de reprezentare, asigură relațiile cu clienții - persoane fizice sau juridice - întocmește documentații necesare desfășurării activității - editarea și postarea ocazionala a informațiilor de pe pagina web a companiei Candidatul prezinta CV format european, detaliat, cu poza - din care sa reiasă parcursul educativ si experiența profesională - daca este cazul, precum si statutul in momentul depunerii CV-ului Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu
-
3
Cautăm o persoană inteligentă, perseverentă, cu potențial de dezvoltare, pentru ADMINISTRAREA IMOBILELOR DIN PORTOFOLIUL AGENTIEI Cerinte: - Domiciliul stabil in orasul Arad -Permis de conducere cat. B - Atenta la detalii si minutios/minutioasa - Bune abilităti de comunicare și relationare; - Cunostinte de operare PC -Cunostinte limba engleza Descrierea jobului (Principalele responsabilitati) : - administrarea imobilelor din portofoliul agentiei imobiliare( gestionare/centralizare imobile, chiriasi, cheltuieli chiriasi, cheltuieli utilitati) - gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne - asigurarea transmiterii documentelor prin e-mail - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager
-
Utilizată într-o firmă de arhitectură și urbanism, a fost scoasă din folosință o dată cu încetarea activității firmei.
- Salveaza cautarea