Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Selectez viitoare absolventă facultate 2021 pentru cooptarea în cadrul unei fundații pentru accesarea fondurilor europene pentru funcția de asistent manager și asociată. Caut tânără ce urmărește câștiguri pe termen lung. CV cu foto.

  • 32

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 1

    Selectez doua studente,una la facultatea de Drept si una la facultatea de Psihologie,in vederea infiintarii unui ONG,pentru accesarea de fonduri europene. Evident ca toate cheltuielile necesare deschiderii unei astfel de afaceri vor fi suportate din propriul meu buget. Persoanele selectate vor veni doar cu dorinta de activitate,care va genera profit. Este necesar un succint CV.

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 2

    Angajam FRONT DESK OFFICER, full time! CV-urile se trimit la adresa de email ca raspuns al acestui anunt !!! Candidatul ideal este o persoana vesela, cu zambetul pe buze, dinamica si sociabila. In acelasi timp, este o persoana punctuala, serioasa si responsabila, pe care sa ne putem baza. Ii place sa lucreze in echipa, dar poate duce sarcini la bun sfarsit si pe cont propriu. Abilitati necesare: Organizatorice Comunicare si relationare Cunoasterea cel putin a unei limbi de circulatie internationala (engleza/italiana) Operare calculator si casa de marcat Multitasking Descrierea postului: Informeaza pacientii asupra produselor si serviciilor oferite in clinica Gestioneaza programarile prin comunicare telefonica, prin e-mail sau in clinica cu pacientii Gestioneaza incasarile pe calculator si prin casa de marcat si organizeaza anumite acte si rapoarte ale clinicii Asigura comunicarea cu furnizorii de servicii/produse si cu colaboratorii clinicii

  • 2

    angajez fete pentru jobul de secretara magazin mediu online. Se cere varsta cuprinsa intre 18-30 ani, aspect fizic placut, sociabila, comunicativa-sa se descurce in conversatiile cu clientii. Limba engleza constituie un avantaj. Pentru programare la interviu lasati atasat un cv si veti fi contactate cat mai curand posibil.

  • 1

    Aspect fizic placut, varsta 18-32 ani, cunostinte de limba engleza, comunicativa cu capacitate de integrare in colectivitate. Pentru programare la interviu lasati un nr de telefon si cv si veti fi contactate in scurt timp.

  • 21

    Cabinet avocat, angajez secretară, nu necesită experiență, totul se învață la sediu

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL: Pregatirea necesara postului de munca: de baza; cursuri speciale: operare Pc (MOffice), limbi straine, Cunostinte si deprinderi: experienta de lucru minim 1 an in domeniul solicitat; Cerinte comportamentale: Excelente abilitati de comunicare si relationare; rezistenta la sarcini repetitive si stres; integrare in colectiv (sociabilitate); mentinerea unei atmosfere colegiale si relatiile de munca (atat cu subordonatii cat si cu superiorii) - spirit de echipa; promotor al schimbarii - spirit inovator, creativ; responsabilitate personala; echilibru comportamental; cunostinte solide teoretice si practice; comportament etic-moral in cadrul firmei; persoana atenta la detalii, proactiva. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Sarcini si atributii ale postului de munca: Activitati specifice de secretariat; Gestionarea corespondentei cu clientii companiei; Suport in redactarea ofertelor, mentinerea relatiei cu clientii companiei; Arhivarea documentelor; Activitati minime de protocol; Activitati minime de contabilitate primara; Actualizare/completare baze de date. orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale/departamentale in limitele de competenta ale postului ocupat; Conditiile postului de munca: conditii fizice ale muncii - munca de birou; program de lucru: 8 ore/zi, L-V de la laconform normelor interne ale organizatiei; natura muncii: individuala si de grup; deplasari: pe distante scurte si medii Responsabilitati: realizarea promta a tuturor sarcinilor ce-i revin; utilizeaza cu responsabilitate aparatura din dotare, fara abuzuri; realizarea la standarde de calitate si la termen a obiectivelor stabilite; respecta normele de securitate a muncii, precum si cele de ., protectia muncii si a mediului; respecta normele interne stipulate in ., Contract Colectiv de Munca, Contract Individual de Munca, precum si confidentialitatea informatiilor cu care intra in contact si care sunt esentiale pentru organizatie; Beneficii: pachet salarial motivant (salariu fix plus bonusuri lunare in functie de realizari); telefon mobil. lucrul intr-o echipa motivata. Motivatie personala: dorinta de dezvoltare/perfectionare profesionala; CV

  • 3

    Angajez hostess personala. 4000 RON plus bonus. CV la

  • Salveaza cautarea