Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Iasi

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Iti doresti un loc de munca profesionist si vrei sa faci performanta in vanzari? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si cu provocari pe masura? Avem nevoie de un coleg sau de o colega in domeniul vanzarilor auto. Asteptam aplicatia ta daca: - Esti un bun/a comunicator/oare si esti placut/a in modul de interactiune cu ceilalti; - Ai o buna capacitate de argumentare si putere de persuasiune si negociere; - Ai permis de conducere. Descrierea jobului: - Identifica si contacteaza potentiali clienti; - Ofera consultanta clientilor in ceea ce priveste achizitionarea produselor companiei; - Transmite incredere in calitatea produselor si serviciilor oferite pentru obtinerea satisfactiei si fidelizarii clientilor. Beneficii: - Traininguri de specilitate; - Laptop si telefon; - Salariul motivant si bonusuri pentru performanta.

  • Dorim sa ne marim echipa departamentului Logistic Tester Grup si cautam coleg/a cu initiativa care sa-si doreasca o cariera in cadrul grupului nostru de firme cu o istorie de 25 de ani pe piata ieseana. Fii si tu parte din business-ul Tester! Cerintele noastre: - Studii superioare – de preferat profil economic; - Cunostinte operare Microsoft Office (Excel, Outlook, baze de date); - Organizare, disciplina si atentie la detalii. Responsabilitatile tale: - Ofera suport back-office pentru departamentul logistica; - Creaza si intretine bazele de date referitoare la flota companiei (datele de identificare ale tuturor autovehiculelor flotei, cu evidentierea licentelor si autorizatiilor, taxelor si politelor de asigurare); - Introduce in baza de date datele referitoare la consumurile de piese de schimb si operatiile de intretinere ale flotei si verifica corectitudinea introducerii datelor referitoare la intretinerea flotei; - Verifica incadrarea cheltuielilor din deconturi in bugetul stabilit al departamentului si alocarea corecta a acestora; semnaleaza eventualele cheltuieli nejustificat de mari; - Comunica cu partile direct implicate: proiectie si executie, partenerii locali si institutii publice; - Realizeaza dosare de livrare si raportari necesare catre superiorul direct; - Centralizeaza in baza de date a departamentului logistica rezultatele inventarelor lunare de marfa. Beneficii oferite: - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator, alături de o echipă tânără, activă și plăcută; - Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă) în funcție de rezultate; - Reduceri în rețeaua de parteneri 7Card.

  • Tinere absolvente de liceu pentru munca de birou. Obligatoriu, disponibile pentru deplasari in tara, minim 1 luna. Se ofera cazare, masa, contract de munca, salariu fix +comision. Lasati mesaj pentru detalii!

  • Firma de profil vânzări piese auto second hand angajează secretara din iasi. Se oferă până la 2000 de ron salar si alte bonusuri in functie de performante. ROG mesaj cu CV

  • Detin 10000 m2 - Asociere intr o afacere profitabila in zona Paun-Bucium , terenul este pe strada Artarului in planul 2 , linga padure statului , sau vand terenul eventual ( gen clinica de recuperare , azil batrani , pensiune , piscina cu pizzarie si bar , ferma , sere , albinarit , livada , centru spa , cort nunti sau hambar ca este in trend, casute lemn pt inchiriere, loc de joaca pt copii fiind ideal linga Padurea statului, sau alte propuneri , etc ) Se pot accesa Fonduri Europene ! Apartine de comuna Barnova. Utilitati sint in zona , gaz , curent , apa , internet , telefon , asfalt , aer curat , padurea statului in apropiere , etc . Detin teren 10000 m/2 ( 1 ha ) cu deschiderea de 67 m , utilitati curent, apa , gaz , tel, internet , asfalt. Terenul in zona este intre 19-22 euro m/2 . Numai pt persoane INTERESATE de o afacere in TIMP care dureaza ! Ofer seriozitate si cer ! Telefon detalii : 0754871144.

  • Descriere Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii suplimentare 0749800762

  • Angajez persoana (fată) in domeniul administrativ secretariat,cu studii superioare , cunostinte operare PC, cu experiența in proceduri de achizitii publice (SEAP). C.V.- ul se transmite la adresa de e-mail anca.luca55@gmail.com

  • caut administrator ,mai multe asociatie,cunostinta computer,se poate oferi si cazare daca este cazul. castig de la 4500l lei lunar brut ,incrementabil.

  • Castiga bani butonand telefonul,greu de crezut dar daca petreci cel putin 3 ore sa introduci un cod din 4 numere pentru fiecare reclama pe care til da ei castigi cu usurinta 100 de dolari,nici mie nu mia venit sa cred dar sau dovedit a fi corecti cu banii inregistrativa gratuit le acest link si incepe sa faci bani http://ecmoney.pw/4539174787315/

  • Candidatul ideal Pentru noi ești deja parte din echipă, așa că hai să vorbim despre tine! Dacă … - ai studii superioare finalizate, - ai capacitate de analiza si sinteza, - ai experienta generala de minim 2 ani, - iti este usor sa te obisnuiesti cu aplicatii informatice, - ai aptitudini analitice (gandirea critica, gestionarea resurselor, rezolvarea de probleme), - ai capacitate de ințelegere a proceselor din cadrul unei organizatii, - ai cunostiinte de limba engleza, scris si vorbit, minim B2, - ai bune cunostinte PC (Windows si pachetul Office), - ești o persoană dinamică, proactivă si ai initiativa, - ai abilități excelente de comunicare, organizare, - ai abilități de lucru în echipă, de lucru multitasking, - esti o persoană disciplinată, meticuloasă, apt/ă să respecti deadline-uri; Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea? - Analiza proceselor de business, prin intalniri la clientul final, lucru in echipa; - Identificarea si stabilirea fluxurilor de lucru; - Utilizarea de aplicatii informatice; - Livrarea cu punctualitate a proiectelor conform termenului stabilit; - Redactarea documentatiei specifice job-ului conform cerintelor si specificatiilor; - Asigurarea suportului in activitatea de planificare, de luare a deciziilor si de elaborare a documentatiei in cadrul proiectului; - Preocupare permanenta pentru autodezvoltare in domeniul sau de activitate, pentru a fi mereu la curent cu noutatile in domeniu; - Lucru in echipa, proactivitate si creativitate; - Utilizarea de materiale in limba engleza. Iata si beneficiile - training intern; - salariu pe masura performantelor; - un mediu atractiv si competitiv; ...zambete si o cafea buna! Descrierea companiei Despre InITinvest Consulting InITinvest Consulting este de 10 ani pe piața serviciilor de consultanță și training, în domeniul afacerilor, atât în sectorul privat, cât și în cel public. Experiența acumulată în dezvoltarea afacerilor și a parteneriatelor strategice cu experți din mediile de interes pentru piața serviciilor pe care le oferim, ne-a determinat sa dezvoltam o echipă dinamică în continuă expansiune.

  • Salveaza cautarea