Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 69

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 15

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 14

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și disponibilitatea pentru scurte deplasări în timpul programului de lucru. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • 2

    Administrator asociații de proprietari iași

  • Asociații de proprietari iași

  • Vrei un venit suplimentar. Trebuie sa navigheazi pe internet, folosesti email, doar in timpul liber 1-2 ore/zi dupa propriul program. Daca esti perseverent, serios,hotarat iti vei construi o afacere care creste in fiecare zi. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 9

    Angajam fete, 18-30 ani cu aspect fizic placut si atitudine pozitiva pentru functia de operator Call-Center. Acest post implica conversații online cu scop de informare a potențialilor clienți. Cerinte : - Studii medii sau superioare ; - Abilități de comunicare și relaționare ; - Seriozitate, entuziasm și atitudine pozitivă ; - Aptitudine de invatare rapida ; - Capacitate de concentrare ; Posibilitatea de lucru poate fi part time cat si full time. pentru mai multe detalii si programari la interviu lasati un nr de telefon si adresa de facebook si veti fi cintactata in cel mai scurt timp.

  • 2

    Caut Asistenta Pluridisciplinară. Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • 41

    Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 1

    Candidatul ideal - Cunostinte contabilitate primara ,cunoasterea programului Nexus constituie un avantaj – Cunostinte de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel ) - Aptitudini de calcul, comunicare si organizare; - Spirit analitic, atentie la detalii; - Gandire logica, matematica; - Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemele; - Orientare catre obtinerea de rezultate; Beneficii: - Salariu atractiv - Oportunitati de avansare; - Prime si bonusuri Descrierea companiei STILAUTO - Cu o experiență de 22 de ani în domeniul anvelopelor,jantelor si altor accesorii auto compania noastră devine acum 10 ani unic importator in România al produselor STILAUTO. Datorită calității serviciilor oferite si profesionalismului de care am dat dovadă de-a lungul anilor,de 22 de ani venim în întâmpinarea șoferilor cu servicii de înaltă calitate. Va rugam sa trimiteti CV-urile la adresa de email sau ne puteti contacta la telefon la numarul: 0720/732290

  • Angajez secretară personală, cu liceul finalizat in 2020. Caut tânără cu aspect fizic plăcut, flexibilă, cu dezinvoltură, dispusă pentru scurte deplasări. Scurt CV cu fotografie.

  • 7

    Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.

  • 3

    Daca esti o persoana serioasa, adaptabila, punctuala, cu abilitati de comunicare si organizare, ai cunostinte de operare calculator (Office) si experienta de lucru in cadrul unui birou notarial, te asteptam in echipa noastra. Iti oferim un mediu de lucru atractiv si salariu motivant. Trimite CV-ul pe adresa de mail sau mesaj-raspuns la prezentul anunt, iar noi te vom contacta pentru interviu.

  • Caut post de cenzor/Administrator la asociatii de proprietari IASI. Detin atestat pentru administrator. Rog seriozitate!

  • Caut post de administrator asociații de proprietari Iasi

  • 3

    Câștiguri în timpul liber în 2020. Nu trebuie experiență. Asigurăm instruire GRATIS la distanță și online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC

  • 19

    Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar si sa te dezvolti permanent? Alatura-te echipei Unik House si construieste-ti viitorul impreuna cu noi. Ce dorim noi de la tine? O atitudine proactivă, motivare si perseverenta in indeplinirea indatoririlor, permisul de conducere(cat B) este o conditie obligatorie, abilitati de comunicare si empatizare cu nevoile clientilor si, nu in ultimul rand, o doza ridicata de umor. Incurajam aplicatii atat de la candidati cu experienta, cat si de la incepatori in domeniul imobiliarelor. Alege si tu o cariera in domeniul imobiliar, cu rezultate materiale imediate si posibilitati crescute de afirmare. Te putem primi in echipa noastra daca esti: • Nice and open minded, • Bun comunicator, • Organizat, • Persoana care isi ia in serios responsabilitatile si vrea sa castige bani. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra si vrei sa afli mai multe detalii asteptam CV-ul tau la adresa de mail

  • 1

    AlmavivA Services Iași – companie multinațională, prezentă din 2016 pe piața din România este în căutare de noi colegi pentru activitatea de asistență clienți în inbound. Dacă ești o persoană dinamică, serioasă și vorbești limba italiană, te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: • Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea problemelor cu care se confruntă clienții celor mai mari companii de telefonie mobilă din Italia; Se oferă: • Salariu motivant, peste media locală; • Tichete de masă; • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; • Bonusuri în funcție de performanță. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa: sau ne poți contacta telefonic la numerele: 0752/ 472 249 sau 0751/ 962 374.

  • Salveaza cautarea