Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 30

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 61

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • 1

    Angajez hostess personala. 4000 RON plus bonus. CV la

  • 12

    Sc cu un efectiv de 80 de angajati cauta responsabil HR Pt cv tehnic@geocondesign.ro

  • 3

    Administrator asociații de proprietari iași

  • Caut post de cenzor/Administrator la asociatii de proprietari IASI. Detin atestat pentru administrator. Rog seriozitate!

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 6

    Societate comerciala cu activitate in domeniul cadastru/topografie/GIS/inginerie angajeaza persoana cu aptitudini in domeniul tehnic/operare PC pentru pozitia de prelucrare date cadastrale/infiintare baze de date/editare harti si planuri. Pentru indeplinirea atributiilor postului sunt necesare cunostinte de utilizare MS OFFICE,AUTOCAD,ADOBE. Oferim salarizare initiala de 2000-3000 RON net,in functie de performante,cu posibilitati de crestere ulterioara, Anuntul de adreseaza persoanelor serioase,dinamice cu varsta peste 30 de ani. Asteptam CV pe adresa

  • 4

    Oportunitate acasa la calculator. Nu este nevoie de experienta. Asiguram instruire GRATIS la distant si online. Cerem cunostinte minime calculator: internet, email, seriozitate, lucru 2 ore/zi. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 9

    Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.

  • test, ignora, anunt 5

  • test, ignora, anunt 4

  • test, ignora, anunt 3

  • test, ignora, anunt 2

  • test, ignora, anunt 1

  • 2

    TEGADO INVESTMENT SRL cauta sa-si mareasca echipa. Descriere post - capacitate de organizare; - cunostinte operare PC; - manipulare/aranjare marfa, colete curier; - preia comenzi si factureaza pt. livrare; - asamblare furtun. Abilitati: corectitudine, capacitate de comunicare, disciplina, Pachet salarial competitiv, salariu 2000+ tichete de masa, asiguram transportul in zona limitrofa. Adresa punctului de lucru: Jud. Iasi, Strada Pacurari nr. 138, IASI. Contact:

  • 143

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • sc angajeaza responsabil resurse umane cu experienta si permis cat b

  • 9

    Societatea VITAPLANT SRL- cu punct de lucru in Loc.Boureni, Com.Bals isi mareste echipa. Cautam o persoana pozitiva, dinamica, cu abilitati de comunicare si organizare. Activitati specifice job-ului: - Arhivarea corespondentei/documentatiei - Asigurarea fluxului informational al societatii, - Facturarea marfurilor catre clienti, - Introducerea datelor specifice in centralizatoare(tabele excel) Cerinte: Studii medii, Experienta contabilitate primara- constituie avantaj Cunoastere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: Detalii la nr. de tel: 0740805307

  • 1

    Suntem o societate comercială mică din Iași, care consiliază organizațiile bisericești în activitățile lor imobiliare, sprijină și, ulterior pregătește înființarea de întreprinderi turistice și gastronomice. Pentru coordonarea acestui S.R.L. căutăm un administrator, care să răspundă de administrarea firmei. Principalele responsabilități ale administratorului sunt: Dezvoltarea unor structuri potrivite pentru societatea comercială in functie de etapele ei de crestere; Organizarea din punct de vedere fiscal și legislativ; Sprijinirea colaboratorilor externi în proiectele de dezvoltare; Responsabilitatea pentru bugetele proiectelor de dezvoltare și a contabilității acestora; Realizarea documentației necesare pentru proiecte (diverse autorizatii, aprobari, etc); Colaborarea cu factorii de decizie din structurile diecezane; Elaborarea planurilor de afaceri pentru noile proiecte și pregătirea lor pentru implementare. Cautam o persoană motivată și deschisa la activități noi și diferite cu o calificare în economie și experiență profesională în domeniu. Un avantaj deosebit este formarea în managementul proiectelor, deoarece lucrăm exclusiv pe bază de proiect. Alte cerinte: - Capacitatea de a lucra independent, - bune abilități de comunicare - persoană flexibilă în ceea ce privește timpul de lucru - rezilientă în ceea ce privește volumul de muncă. - Limba engleză fluent (germana este un avantaj) - Permis de conducere categoria B Administratorul va lucra în strânsă colaborare cu acționarii societății comerciale. Ne asumăm cu toții o atitudine etică, care se concretizează într-un comportament corect și respectuos față de angajați, partenerii de afaceri și față de clienti.

  • Salveaza cautarea