Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Administrator asociații de proprietari iași

  • 1

    firma de constructii angajeaza responsabil nr cu experienta

  • 1

    sc angajeaza responsabil resurse umane cu experienta si permis cat b Salarizare 4000 net +masina

  • 2

    Caut asociata firma ( studenta,masteranda,absolventa),pentru sprijin administrativ. Precizez ca activitatea consta in selectarea persoanelor potrivite pentru ingrijirea batranilor. Este necesar un scurt CV cu o fotografie.

  • 3

    Selectez viitoare absolventă de liceu, promoția 2021, pentru cooptarea în cadrul unei fundații,avand ca obiect de activitate si accesarea fondurilor europene pentru a deveni asociată in cadrul ONG-ului. Caut o tânără absolventa ce doreste sa realizeze venituri,treptat, in timp. CV cu foto.

  • Caut post de cenzor/Administrator la asociatii de proprietari IASI. Detin atestat pentru administrator. Rog seriozitate!

  • 26

    Cerinte: vorbitor de limba romana cunostinte de baza operare PC; disponibilitate de lucru responsabilitate si adaptabilitate la situatii noi, gasirea de solutii inovative ; punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creative; Oferim: contract de munca perioada determinata ; oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; Training specializat; Nu este necesara experienta in domeniu!

  • 3

    Selectez pentru colaborare, in vederea dezvoltarii unui proiect, doua studente,una la facultatea de Asistenta sociala si una la facultatea de Psihologie,in vederea infiintarii unui ONG,pentru accesarea de fonduri europene. Evident ca toate cheltuielile necesare deschiderii unei astfel de afaceri vor fi suportate din propriul meu buget. Persoanele selectate vor veni doar cu energie pentru activitate si inclinatie spre un astfel de domeniu. Este necesar un succint CV.

  • 2

    ONG,ce urmeaza a fi infiintat in luna iulie 2021 ,selecteaza absolventa a facultatii de Drept ,promotia 2021,pentru postul de consilier juridic,oferind si statutul de asociata in cadrul entitatii nou create. Experienta nu este necesara,dar vom alege o tanara sociabila,comunicativa, deschisa spre domeniul organizatiilor neguvernamentale. CV cu fotografie.

  • 23

    Cabinet avocat, angajez secretară, nu necesită experiență, totul se învață la sediu

  • 1

    Birou Executor Judecătoresc selectează studentă la facultatea de drept pentru practică plătită. În situația în care studenta își dorește, există posibilitatea angajării în funcția de consilier juridic la B.E.J., după finalizarea studiilor. C.V. cu fotografie.

  • 34

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 72

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • 6

    Job acasa. Castiguri asigurate pe o perioada de 20 de ani. Nu necesita experienta. Asiguram instruire gratis. Doar 1-2 ore/zi dupa propriul program. Valabil in orice localitate. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 3

    Fabrica de pâine Panifcom angajează Operator PC

  • Fabrica de pâine Panifcom angajează Operator PC.

  • 5

    Angajez secretara personală in domeniul amenajari interioare Cu sau fără esperienta Program flexibil salariul 4700 RON plus comision Cu aspect fizic plăcut.

  • 4

    Compania imobiliară FideliaCasa Iași angajează - Planificator imobiliar(part time) Cum trebuie să fii: - să comunici foarte ușor cu orice tip de client - să știi să asculți și să identifici ușor nevoile clienților - să fii o persoană calmă și diplomată, organizată și planificată - să fii motivat de atingerea și depășirea obiectivelor - să ai spirit de echipă - să lucrezi foarte ușor cu calculatorul Ce trebuie să faci: - să planifici vizionări pentru colegii tăi din echipa de vânzări - să întreții baza de date de clienți ai companiei Îți oferim: - salariu fix mic - bonusuri motivatoare - mediu de lucru plăcut și profesionist - șansa unei cariere, în funcție de abilitățile și competențele tale Experiența în vânzări prin telefon constituie un avantaj. Dacă îți plac vânzările și provocările, răspunde pozitiv invitației noastre la un interviu! Aplică aici cu un CV sau trimite-l pe adresa resurse.umane ”a rond” fideliacasa.ro :)

  • 2

    Candidatul ideal - Cunostinte de operare PC ( Word si Excel ); - Abilitati de comunicare , comerciale si de negociere; - Persoana organizata,proactiva si energica; - Experienta anterioara in call center reprezinta un avantaj. Descrierea jobului : - Promovarea serviciilor si imaginii companiei; - Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor; - Oferirea de informatii corecte si utile despre produsele si serviciile promovate; - Prospectarea pietei si identificarea oportunitatilor noi aparute; - Preluarea apelurilor venite din partea clientilor; - Identificarea clientilor noi, aplicarea strategiei de vanzare, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti in cocncordanta cu politica companiei. - Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor departamentului. - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie. - Raspunde la intrebari referitoare la magazin si la marfurile sale. - Mentine cunostintele despre vanzari si promotiile actuale. Beneficii: - Salariu fix, tichete de masa; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; - Colectiv tanar, mediu de lucru prietenos si stabil.

  • Salveaza cautarea