Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Studenta in anul 3 al Facultății de Studii Europene, caut loc de munca in Administrație publica/banci/vânzări chiar și pe un post unde este nevoie de practica, învățare. Tin sa menționez ca practica mi-am desfășurat-o la Prefectura Maramures pe partea de HR. Sunt comunicativa, ma adaptez ușor, am cunostiinte in operarea calculatorului și a Microsoft Office și de asemenea dețin permis categoria B.

  • 13

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 9

    Sc Agua Mas Astral srl angajeaza secretara cu program lejer max. 6 ore/zi - salar atractiv. mai multe detalii la

  • Caut secretară pentru punct de lucru Sighetu Marmatatiei salariu atractiv și bonuri de masa varsta intre 18 45 ani aspect fizic pllăcu cv-urile se lasă pe adresa de mail idanci817 @ gmail.com insotite de poză.

  • 7

    anagajam secretar de santier/secretara in domeniul instalatiilor pentru constructii!

  • 29

    Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • 3

    Societate comerciala angajeaza asistent manager. Cerinte: - Experienta similara minim 1 an. - Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; - cunoștiințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - p rsoan dinamica, bine org nizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte - avantaj: cunostinte de operare in programul Saga. Ce oferim: - salariu atractiv - un mediu de lucru modern - posibilitate de avansare. Mai multe informatii la numerele de telefon :

  • Salveaza cautarea