Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Te vrem in echipa noastră! Angajam TEAM LEADER pentru Oradea -Baia Mare -Satu Mare in domeniul vânzărilor de accesorii pentru telefoane mobile. Cerințe: -permis de conducere -experiența in domeniul vânzărilor -experiența in coordonarea unei echipe Responsabilități: -deplasări săptămânale in punctele de lucru -urmărește și monitorizează zilnic activitatea echipei conform planificării stabilite -evaluează și Raportează rezultatele echipei -participa la recrutarea și selectarea noilor angajați și oferă training echipei de vânzări -comunica cu echipa in permanenta și cu conducerea superioară -susține cu regularitate discuții cu echipa de vânzări pentru îmbunătățirea calității serviciilor -monitorizează și acționează lunar asupra rezultatelor individuale -atinge și depășește targetele de productivitate -motivează și oferă suport echipei coordonate Se oferă: -laptop și telefon de serviciu -mașina de serviciu -training și suport -team bulidinguri conform planificarii -salariu motivant și bonusuri din vânzări după perfomante vizibile -o echipa dinamica și posibilitatea de a excela in domeniul vânzărilor Cv-urile se trimit in privat sau pe adresa de mail:[email protected] whatsapp :

  • 2

    Ofer servicii de calitate la preturi competitive ! Tehnoredactez orice document, act, lucrare de licenta, dizertatie, doctorat, manuscris, etc., in mod profesional si rapid. Tehnoredactare prin "metoda oarba" (folosirea tuturor degetelor fara privirea tastaturii). Experienta profesionala de peste 20 de ani. Informatii la telefon 0745680397

  • Gets Bet angajează operator pariuri sportive Beneficii: BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere

  • 19

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 9

    Companie de internet marketing, angajam operator pentru activitati de tip data entry (procesare si introducere date). Mai exact e vorba de memorarea unor numere de telefon - de aceea cerinta este detinerea unui telefon secundar. Va rog sa imi lasati mesaj whatsapp sa nu ma sunati !

  • 2

    Angajam Inspector resurse umane pentru un numar de 80 de salariati. Se mentioneaza ca dosarele individuale de personal sunt completate la zi. Se solicita cunostine calculator word si excel nivel mediu.

  • 1

    Candidatul ideal: - Studii medii / superioare finalizate (specializare: politehnica / comunicare / marketing etc); - Abilitati in utilizarea calculatorului: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook); - Constituie un plus cunostinte de baza Adobe Photoshop, Illustrator sau Corel Draw; - Experienta de lucru necesara: min 1 an, preferabil intr-un post care a presupus activitati de inregistrari de date; - Cunoasterea unui program de gestiune constituie un avantaj: Mentor, Neosys etc; - Cunostinte de limba engleza scris / vorbit; - Permis cat. B. Descrierea jobului: -Preluarea apelurilor telefonice si oferirea informatiilor necesare clientilor; -Verificarea zilnica e email-urilor primite de la furnizori sau clienti; -Introducerea in programul de gestiune Neosys a facturilor de marfa primite de la furnizori; -Trimiterea ofertelor comerciale, corespondenta cu clientii in vederea onorarii comenzilor; -Pregatirea documentelor necesare pentru expedierea produselor medicale: facture, awb, certificate de conformitate aferente; -Comandarea produselor medicale necesare la furnizori interni / externi (prin telefon / email); -Activitati de raportare diverse solicitate de catre managementul companiei.

  • Candidatul ideal: - Studii medii / superioare finalizate (specializare: politehnica / comunicare / marketing etc); - Abilitati in utilizarea calculatorului: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook); - Constituie un plus cunostinte de baza Adobe Photoshop, Illustrator sau Corel Draw; - Experienta de lucru necesara: min 1 an, preferabil intr-un post care a presupus activitati de inregistrari de date; - Cunoasterea unui program de gestiune constituie un avantaj: Mentor, Neosys etc; - Cunostinte de limba engleza scris / vorbit; - Permis cat. B. Descrierea jobului: -Preluarea apelurilor telefonice si oferirea informatiilor necesare clientilor; -Verificarea zilnica e email-urilor primite de la furnizori sau clienti; -Introducerea in programul de gestiune Neosys a facturilor de marfa primite de la furnizori; -Trimiterea ofertelor comerciale, corespondenta cu clientii in vederea onorarii comenzilor; -Pregatirea documentelor necesare pentru expedierea produselor medicale: facture, awb, certificate de conformitate aferente; -Comandarea produselor medicale necesare la furnizori interni / externi (prin telefon / email); -Activitati de raportare diverse solicitate de catre managementul companiei.

  • caut relație serioasă de căsătorie am 51 de ani mai multe detalii la telefon

  • 4

    ANGAJAM Secretara - pentru Departament productie Se solicita : cunostinte calculator obligatoriu , excel nivel mediu . Salariu actualizat conform pietei muncii la dep. administrativ , tichete de masa si premii lunare de fidelitate , transport gratuit I

  • Grupul AMPERE, a luat nastere in 2017 din fuziunea a doua copanii de cablare crate in 1990 (SOFILEC si CFCA) care, la 30 de ani de la infiintare, se bucura de expertiza recunoscuta si experienta incontestabila. Grupul AMPERE a reunit know-how-ul tuturor si azi suntem experti in domeniile noastre de activitate : aplicare HVAC, incalzire, aer conditional, manipulare cu ridicare, transport, industrie si aplicatie medicala. Grupul AMPERE personaliseaza solutii electrice inovatoare si isi asambleaza produsele pentru solicitari specifice in manunchiuri, cabluri asamblate, supramulare, dulapuri electrice si multe altele cu calitate si termene de timp controlate. Megaohm, este o unitate de produere in sectorul industriei nautica si de manipulare a seriei medie de cabluri. Situat in Romania, mai précis in Sighetu Marmatiei. Grupul Ampere, recruta un/o Tehnician(a) de metoda. MISIUNI Definitia etapelor de producere al noilor produse, in legatura cu echipa de industrializare, si diferentele utilaje necesare pentru aceasta fabricatie. Definitia timpului de asamblare tip al produselor de fabricat. Definitia si realizarea posturilor de producere pentru noile produse in legatura cu industrializarea si intretinerea. Realizarea documentelor de producere Participarea la imbunatatirea continua a proceselor de fabricatie si ale posturilor de munca Anticiparea si rezolvarea diferentelor probleme pe posturile de munca A fi referentul de produs pe site Aceasta experienta o sa va permita o evoluare in parcursul vostru profesional si va permite sa urcati in competente in interiorul unei structuri familiale. Incepeti experienta pe piata sectoarelor militare. ABILITATI PROFESIONALE Rigoare si organizare Fiabilitate Sensul prioritatior Autonomie si initiativa Munca in echipa Angajat(a) si voluntar(a) PROFIL Diploma necesara Formatie bac+2 sau bac+3 Diploma : Licencenta profesionala, L2 (2 ani de licenta), alt Bac +3, BTS, BACHELOR/BAC +5 inginerie Experienta : Minim 3 ani MODALITATILE CONTRACTULUI : Incepere : ASAP CDI 40h/saptamana (24 luni) Munca : In saptamana de luni pana vineri Orare : 8h 12h 12h45 16h45 (45m de pauza pranz) Remuneratie : nedefinita Daca va recunoasteti in acest profil, alaturati-va noua ! Raspundeti la aceasta oferta prin mail : Pentru mai multe informatii despre noi, va invitam sa intrati pe site-ul nostru internet. www.ampere-elec.com

  • * Bune cunostinte de operare Microsoft Office (Word,Excel, etc) si Internet; * Foarte bune abilitati de comunicare; * Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva; * Persoana cu simtul responsabilitatii dezvoltat; * Absolvent studii medii/superioare; * Disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12/24,12/48); se lucreaza 15-16 zile pe luna; * Cunostinte despre echipamente de supraveghere - constituie avantaj; * Spirit de echipa. Responsabilitati: * Monitorizarea video a derularii activitatii din salile de jocuri; * Asigura la intrarea in tura functionarea intregului echipament de supraveghere; * Intocmirea rapoartelor cu privire la incalcarea Regulamentului de Ordine Interioara, Fisa Postului si alte evenimente care pot perturba activitatea din punctele de lucru; Noi oferim: * Loc de munca intr-o companie de succes, in continua dezvoltare; * Perioada de formare platita; * Contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga; * Salariu fix + tichete de masa (in valoare de 30 lei); * Salariul brut real in contractul de munca; * Posibilitatea de a fi promovat in cadrul companiei; * Un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si motivata;

  • 2

    caut un băiat nu bărbat cu care să am relație serioasă chiar și dr căsătorie doar din zona Maramureșului mai multe la telefon

  • 2

    Blachotrapez S.R.L., producator invelitori din tabla, angajeaza functionar administrativ pentru punctul de lucru din Baia Mare. Cerinte: - studii superioare absolvite; - cunostinte de operare PC; - cunostinte de limba engleza; - cunostinte de resurse umane si protectia muncii; - cunostinte de protectia mediului constituie avantaj; - permis de conducere categoria B; CV-urile se trimit pe e-mail/ whatsapp sau se lasa personal la punctul de lucru de pe str. George Cosbuc, nr. 14A. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon din imagine, de luni pana vineri, in intervalul orar 8-16.

  • 1

    Angajam Section Manager pentru magazinul DeFacto din Baia Mare.

  • Vând Leptop Aduse ,este folosit de 3 luni

  • 6

    Cerințe: -Bune cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office) -Contabilitate primara, SAP de gestiune, (cunoștințe operare program InfoKam, raportare Intrastat, etc.) -Studii superioare -Cunoștințe de limba engleza Aptitudini si deprinderi cerințe: -Atenție la detalii , abilitatea de gestionare a sarcinilor multiple -Înțelegere rapida, abilitați de comunicare si relaționare -Flexibilitate, capacitate ridicata de munca -Seriozitate -Punctualitate -Abilitați de organizare, planificare -Atitudine pro activa si deschidere către învățarea de lucruri noi. Beneficii: -Pachet salarial motivant -Bonusuri pentru performanta -Oportunitatea de a lucra într-o companie multinaționala foarte puternica cu multiple perspective de dezvoltare la nivel național si european.

  • Angajam Sef Echipa Laborator. Alatura-te echipei noastre din Targu Lapus! ! Contactează-ne @ @. telefon/whatsapp @

  • Sală de jocuri din Orașul Viseu de Sus caută manager sala jocuri. Titlu Job: manager sala de jocuri Responsabilitati: -verifica zilnic inregistrarile facute de contoarele electromecanice, paginile electronice ale aparatelor din sala de joc; -intocmeste registrul incasarilor zilnice si verifica inregistrarile facute de casieri in registrul de casa; -tine evidenta computerizata a incasarilor si platilor pentru sala de jocuri; -colecteaza zilnic banii de la sala; -intocmeste lunar situatia contabila primara si registrul lunar de incasari al salii; -verifica inregistrarile facute de sistemul de supraveghere video si aduce la cunostinta conducerii eventualelele abateri de la regulamentul intern; -verifica personalul de paza al salii. -verifica orice activitate suplimentara ce face parte din sala de joc; -verifica zilnic stocul de la barul din incinta salii registrele de casa din bar, stocul electronic, comanda produse la bar pentru protocol si verifica actele intocmite de personal ; -raspunde de sigiliile aparatelor; -obtine autorizatii necesare de la primarie, serviciul financiar etc -angajeaza personalul salii de joc. -asigura necesarul de materiale de curatenie din sala si gestionarea acestora. -discuta cu clientii pentru solutionarea problemelor acestora. -verifica personalul salii de joc; -Mentinerea unei bune imagini a salii in gestionare -Atingerea obiectivelor propuse de top management -Absolvent studii superioare sau echivalentul in experienta -Prezinta avantaj cunoasterea limbii engleze -Cunostinte foarte bune de operare Mc-Office -Permis de conducere -Diponibilitate la program prelungit - Pachet salarial atractiv si motivant Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CV-ul la adresa de e-mail : . TEL: .

  • Salveaza cautarea