Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Delite este în căutarea unei persoane organizate și sociabile care să ocupe postul de Secretară. Candidatul ideal? • Persoană atentă la detalii, cu bune abilități de organizare și capabilă să ia decizii prompte; • Abilități de analiză și sinteză a datelor; • Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor; • Persoană comunicativă și dornică să lucreze în echipă. Cerințe: • Studii medii absolvite. Studiile superioare constituie un avantaj; • Bune cunoștințe de operare PC; • Cunoștințe medii de limba engleză; • Cunoștințele de contabilitate primară reprezintă un avantaj. Responsabilități: • Gestionarea apelurilor telefonice și a sarcinilor administrative; • Întocmirea, înregistrarea și transmiterea facturilor către clienți; • Înregistrarea deconturilor de deplasare; • Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; • Comunicarea cu clienții privind termenele de achitare a facturilor și livrarea coletelor. Ce îți oferim? • Mediu de lucru plăcut; • Pachet salarial atractiv; • Job full-time. Crezi că ești compatibilă cu profilul prezentat mai sus? Atunci, hai să ne cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email: iar noi te vom contacta pentru a stabili un interviu. Descrierea companiei Cine suntem noi? Delite este singura companie din domeniul utilarilor cu articole textile pentru Horeca care și-a propus, ca misiune principală, să schimbe percepția proprietarilor de hoteluri și restaurante despre importanța textilelor achiziționate, astfel încât să realizeze impactul covărșitor avut de calitatea acestora asupra satisfacției clienților lor.

  • Angajam Functionar Administrativ pe Proiecte cu Finantare Europeana Cerinte: -studii superioare; -foarte bune cunostinte operare PC(pachet office ). -bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,dispusa sa invete lucruri noi. -experienta in implementarea proiectelor cu finantare europeana,constituie avantaj. -capacitatea de a lucra in echipa; -capacitatea de a rezolva eficient problemele; -amabilitate si constiinciozitate. -pastrarea confidentialitatii si securitatii datelor si informatiilor rezultate din activitatea pe care o desfasoara. Program de lucru: 8 ore/zi Asteptam CV-ul pe adresa de email:

  • Firma suedeză angajeaza secretara vorbitoare engleza pentru administrare un magazin de vanzare Message +46 70 790 29 11

  • Angajez , -manipulant pt depozit en gross de alimente Oferim: - salar atractiv Se cere experienta minima in comert Programul de munca este de 8h/zi. Pentru detalii :0744500882

  • Angajam facturista intr-o unitate de productie, program pe doua schimburi,o saptamana pe dimineata o saptamana pe dupamasa.Cautam persoana sociabila,deschisa care sa se integreze.Pentru mai multe detali contactati-ne la sediul societatii Baia Mare Aleea Filaturii nr 6 sau tel 0744787626

  • Salveaza cautarea