Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    AFSIIM Baia Mare, angajează persoane cu experientă în implementarea fondurilor europene. Cerinte: -studii superioare; -foarte bune cunostinte operare PC(pachet office ). -bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,dispusa sa invete lucruri noi. -experienta obligatorie in implementarea proiectelor cu finantare europeana. -capacitatea de a lucra in echipa; -capacitatea de a rezolva eficient problemele; -amabilitate si constiinciozitate. -pastrarea confidentialitatii si securitatii datelor si informatiilor rezultate din activitatea pe care o desfasoara. -salariu net 5000 lei Asteptam CV-ul in format Europass pe adresa de email:

  • Studenta in anul 3 al Facultății de Studii Europene, caut loc de munca in Administrație publica/banci chiar și pe un post unde este nevoie de practica, învățare. Tin sa menționez ca practica mi-am desfășurat-o la Prefectura Maramures pe partea de HR. Sunt comunicativa, ma adaptez ușor, am cunostiinte in operarea calculatorului și a Microsoft Office și de asemenea dețin permis categoria B.

  • 15

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 8

    anagajam secretar de santier/secretara in domeniul instalatiilor pentru constructii!

  • 1

    Ofer servicii de calitate la preturi competitive ! Tehnoredactez orice document, act, lucrare de licenta, dizertatie, doctorat, manuscris, etc., in mod profesional si rapid. Tehnoredactare prin "metoda oarba" (folosirea tuturor degetelor fara privirea tastaturii). Experienta profesionala de peste 20 de ani. Informatii la telefon 0745680397

  • 9

    Descriere Candidatul ideal - cunostinte foarte bune operare PC; - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; - atentie la detalii; - spirit de echipa; - licentiat in Drept; - absolvent 2019 sau 2020. Descrierea jobului - redactare documente, - studiu legislatie si consiliere juridica, - verificarea respectarii procedurilor, - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul executorului judecatoresc are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere frumoase in domeniul juridic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • 29

    Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • 3

    Societate comerciala angajeaza asistent manager. Cerinte: - Experienta similara minim 1 an. - Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; - cunoștiințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - p rsoan dinamica, bine org nizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte - avantaj: cunostinte de operare in programul Saga. Ce oferim: - salariu atractiv - un mediu de lucru modern - posibilitate de avansare. Mai multe informatii la numerele de telefon :

  • Jurist cu experinta de 10 ani caut loc de munca in domeniu

  • 24

    Birou Executor Judecatoresc cauta secretara. Cerinte : - studii medii sau superioare, CV-urile insotite de poză se vor transmite la adresa: Cadidatul ideal - viteza mare de tehnoredactare, - capabilitate de rezolvare eficienta de sarcini multiple la termene limita, - spirit de responsabilitate, - perseverenta, - spirit de echipa, - capacitate de pastrare a confidentialitatii. Descrierea companiei Birou executor judecatoresc isi mareste echipa, motiv pentru care suntem in cautarea unei colege tinere si dedicate obiectivelor biroului.

  • Salveaza cautarea