Anunțuri
Administratie Suceava Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vopsim orice tip de tablă pe acoperisuri la case vile biserici, structuri metalice, garduri, porți și alte suprafețe. Materialul pe care il folosesc se numește Protecta 3in1 sau Oskar si conține: - spuma de zinc - întăritor - deruginol Avem o gama variata de culori precum: maro(ciocolatiu), rosu, argintiu, verde, albastru, dar si alte culori cerute de client. Mod de aplicare pe tabla: - se curăță tabla de rugină - se curăță de praf - se degreseaza - se aplica un strat de grund - se aplica vopseaua
-
Cautam o persoana responsabila,proactiva atenta la detalii, organizata, cu capacitate de planificare si prioritizare, atentie distributiva, de preferat cu studii superioare aptitudini manageriale si care cunostinte Microsoft Office constituie avantaj program de editare foto. gen Paint, Photosop permis cat b Asiguram transport sau decontam combustibil , se lucrează în 1 tura , programul de zi este de la 07 -16, cu pauza 40 min de Luni pana Vineri Salariul de inceput este de 3000 -5000 lei in functie de experienta plus 1 Masa Calda (max 20 lei) , cu angajare imediata Va rugam, sa trimiteti CV-ul complet, pentu a fi programati pt un interviu in Radaseni ,la 3 km de Falticeni Domeniu activitate: comert electronic
-
Suntem o firmă ce activăm în comercializarea online a obiectelor sanitare. Responsabilități: - menținerea relației post-vânzare cu clienții (livrări, retururi, garanții, etc) - menținerea unei relații bune cu furnizorii - preluarea apelurilor de la clienți - trimitere email-uri - urmărirea AWB-urilor expediate prin curieri - contabilitate primară (emitere facturi, înregistrare cheltuieli, realizare NIR-uri) Cerințe: - operare PC (MS Office: Word, Excel, etc) - gândire logică, structurată - autocontrol, răbdare - exprimare clară, cursivă în scriere și vorbire Pachet beneficii: - salariu fix - bonuri de masă - posibilitate decontare transport - bonusări anuale - contract perioadă nedeterminată - program lucru: L-V: 09.00-17.00 Aplicare job: https: www.foglia.ro cariera
-
Fabrica de cherestea Rasca angajează secretara având cunoștințe de contabilitate primara. Salar motivant.
-
Cautam coleg colega de birou! Consilier vanzari piese auto Daca esti dinamic a, activ ă și deschis ă sa înveți un domeniu nou,te asteptam in echipa noastră. Cerinte post: studii medii ,cunostinte operare PC. Asteptam CV-ul tau!
-
Cerințe: -minim studii medii -abilitati de comunicare -capacitate buna de organizare -responsabilă, ordonată, sociabilă. -cunostinte calculator Oferim training și posibilitate de obținere a calificărilor, în cadrul societății. Vă așteptăm în echipa noastră! Dispecerul centrului de alarmă: -este persoana care urmăreste permanent informatiile primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu, le analizează si raportează în functie de tipul evenimentului, de protocolul încheiat cu beneficiarul in functie de prevederile legale în domeniu. -este angajat în firma ce oferă servicii de dispecerizare. Centrul de alarmă este constituit de regulă în firme ce oferă servicii de pază si securitate. Dispecerul lucrează în ture de zi sau de noapte, asigurând monitorizarea permanentă a obiectivelor. El colaborează în activitatea sa cu departamentul tehnic al firmei, cu echipajele mobile, precum si cu pompierii sau politia, după caz. https://nggs.ro/jobs/dispecer-centru-alarma-fata/
-
Cerințe: -Studii medii sau superioare absolvite; -Cunoașterea limbii române la un nivel superior; -Cunoașterea limbii italiene (începător sau avansat); -Cunoștințe de operare PC: Word, Excel, PowerPoint, Outlook etc; -Capacitate de concentrare și de adaptare rapidă; -Claritate și coerență în exprimarea scrisă și verbală; -Capacitatea de a gestiona eficient sarcinile multiple și de a respecta termenele limită; -Capacitate de organizare și prioritizare a timpului de lucru; -Atenție la detalii și abilități organizatorice. Responsabilități: -Asigură suportul necesar pentru organizarea și desfășurarea activității în cadrul societății, cât mai eficient; -Organizarea, verificarea și arhivarea documentelor; -Menținerea la zi a bazei de date; -Redactarea documentelor și a rapoartelor solicitate; -Contacte telefonice, redactarea pe computer și tipărirea la imprimantă a tuturor documentelor interne ale firmei, contracte, situații de plată, pontaje, adrese, etc; -Redactarea corespondenței interne și externe (e-mail, note interne, etc); -Efectuarea controlului de calitate al producției. Programul de lucru este între orele 8:00-16:00, însă poate fi ușor modificat la cererea angajatului dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta telefonic.